Gå til innhold

Friske opp en sliten mamma

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ble singel for 6 mnd siden, og ungene bor mest hos meg. 

Kjenner meg som en sliten, utvasket kjerringa og skulle gjerne freshet meg opp litt med små ting jeg kan greie å få til. 

Jeg kjøper jo feks aldri klær til meg selv, hjemme er det kun koseklær. Har på ordentlige klær om jeg skal ut av huset, men det er slitt jeans og en genser eller cardigan liksom.

Dusjer hver 3 dag så bustete på håret, for sjelden hos frisør, masse mørk ettervekst. Knekte slitte negler, håret legger og tørr ørkenhud som nesten støver på leggene. Renser og smører ansikt, farger bryn og bruker mascara hver dag, men det er det.

Hva hjelper mest for å se litt freshere ut? Stelle og lakke negler? Skal dra til frisøren. 

Anonymkode: 0c870...c43

Skrevet

Dusje oftere, stell deg på håret.

Bruk fuktighetskrem og barber hår.

Stell negler og bruk håndkrem.

Peeling i ansiktet samt foundation og blush hjelper mye. 

Anonymkode: 1817f...199

Skrevet

Dusj hver dag.

Gå til frisøren og farg håret i en farge lik din naturlige så du slipper ettervekst.

Ha korte negler. Flisete uttalte megler er ulekkert, da er det mye finere med korte.

Kjøp noen nye t-skjorter, sliten dongeri er helt greit det, men en ny t-skjorte fresher opp.

Anonymkode: 3c857...340

Skrevet

Dusj litt oftere og kjøp deg en scrub, god dusjolje, bodylotion og en hårkur og kost på deg en time hos frisøren. Neglene dine kan være tegn på vitaminmangel, sjekk hos lege. Noen nye klesplagg kan gjøre mye. Trenger ikke å være så mange eller dyre merker, men et par ok bukser og noen nye,freshe gensere og topper til våren. Anbefaler sterkt å begynne å trene litt, det gir energi og skal ikke veldig mye trening til før man ser bedre ut. 

Anonymkode: dc04b...c7f

Skrevet
Anonym bruker skrev (25 minutter siden):

Dusj litt oftere og kjøp deg en scrub, god dusjolje, bodylotion og en hårkur og kost på deg en time hos frisøren. Neglene dine kan være tegn på vitaminmangel, sjekk hos lege. Noen nye klesplagg kan gjøre mye. Trenger ikke å være så mange eller dyre merker, men et par ok bukser og noen nye,freshe gensere og topper til våren. Anbefaler sterkt å begynne å trene litt, det gir energi og skal ikke veldig mye trening til før man ser bedre ut. 

Anonymkode: dc04b...c7f

Neglene er nok bare tegn på mye håndvask og manual labor. Er mye å ta seg av i et hus, så blir mye grovarbeide, snekring osv. Neglene blir bare "slitt bort".

Skal sette opp liste å prøve å få inn ting i rutinen min.

Anonymkode: 0c870...c43

Skrevet

Ikke glem å smil til deg selv i speilet 😊

Anonymkode: a166d...578

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...