Anonym bruker Skrevet 20. mars 2025 #26 Skrevet 20. mars 2025 Anonym bruker skrev (7 timer siden): De boikottes i mange land nå. I Norge gjøres det tiltak for å fjerne Tesla i alle offentlige stillinger. Ettermarkedet vil da bli vanskelig å opprettholde, så da fases de ut. Anonymkode: 33980...15f Greit at man mislliker Tesla, men dette er bare tull og ønsketenknig. Anonymkode: 3ac03...cb4
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2025 #27 Skrevet 20. mars 2025 Anonym bruker skrev (1 time siden): Greit at man mislliker Tesla, men dette er bare tull og ønsketenknig. Anonymkode: 3ac03...cb4 Har ingenting med å mislike. Er fakta. Å nei forsikring skader rettes ikke bare med nye deler 🙈 Anonymkode: 33980...15f
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2025 #28 Skrevet 20. mars 2025 Anonym bruker skrev (6 minutter siden): Har ingenting med å mislike. Er fakta. Å nei forsikring skader rettes ikke bare med nye deler 🙈 Anonymkode: 33980...15f Jeg har ikke nevnt forsikringsskader og gamle deler i innlegget du siterer, ikke nevnte du det i det innlegget jeg siterte heller. Anonymkode: 3ac03...cb4
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2025 #29 Skrevet 20. mars 2025 Anonym bruker skrev (3 timer siden): Dette er litt mere enn nedgang for ny modell. De overholder ikke arbeidsmiljøloven for sine arbeidere og kvaliteten på bilene begynner å virkelig komme frem. De er av elendig kvalitet. De skal ikke reparert med gamle deler= ekstra dyr forsikring. Anonymkode: 33980...15f Virker som du sitter på lite troverdig innsideinformasjon. Anonymkode: 7b109...137
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2025 #30 Skrevet 20. mars 2025 Anonym bruker skrev (18 timer siden): Det finnes så mange andre bra biler på markedet at Tesla er bare flaut å kjøpe. Anonymkode: 321a5...8b6 Sånne kommentarer er så flaut å lese. Hyklerfolk som sitter på en høy hest, som trenger et speil. Anonymkode: 04efd...af6
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2025 #31 Skrevet 20. mars 2025 Anonym bruker skrev (36 minutter siden): Sånne kommentarer er så flaut å lese. Hyklerfolk som sitter på en høy hest, som trenger et speil. Anonymkode: 04efd...af6 På en høy hest som trenger et speil? Anonymkode: 70471...e1b
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2025 #32 Skrevet 20. mars 2025 Anonym bruker skrev (3 timer siden): Har ingenting med å mislike. Er fakta. Å nei forsikring skader rettes ikke bare med nye deler 🙈 Anonymkode: 33980...15f Jo det gjøres det, har du fått beskjed om noe annet har du blitt lurt. Anonymkode: 8ab29...352
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2025 #33 Skrevet 20. mars 2025 Anonym bruker skrev (1 time siden): Jo det gjøres det, har du fått beskjed om noe annet har du blitt lurt. Anonymkode: 8ab29...352 Dette er jobben min og vært i mange mange år. Det er ett miljø tiltak. Men noen bil merker krever at bilene skal repareres med nye deler. Som igjen vil gjøre forsikring på denne typen bil dyrere. Tesla er en av disse. Nå produserer det knapt deler til Tesla og verkstedene som jobbet med Tesla faser de ut. Men løp og kjøp får du bilen billig er det bare å handle Anonymkode: 33980...15f
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2025 #34 Skrevet 20. mars 2025 Anonym bruker skrev (1 time siden): Dette er jobben min og vært i mange mange år. Det er ett miljø tiltak. Men noen bil merker krever at bilene skal repareres med nye deler. Som igjen vil gjøre forsikring på denne typen bil dyrere. Tesla er en av disse. Nå produserer det knapt deler til Tesla og verkstedene som jobbet med Tesla faser de ut. Men løp og kjøp får du bilen billig er det bare å handle Anonymkode: 33980...15f Jeg tror deg faktisk ikke. Hvorfor skal de fase ut deler til en av verdens mest solgte biler? Musk har jo bare vært (synlig) gal et par måneder. Anonymkode: 70471...e1b
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2025 #35 Skrevet 21. mars 2025 Anonym bruker skrev (3 timer siden): Dette er jobben min og vært i mange mange år. Det er ett miljø tiltak. Men noen bil merker krever at bilene skal repareres med nye deler. Som igjen vil gjøre forsikring på denne typen bil dyrere. Tesla er en av disse. Nå produserer det knapt deler til Tesla og verkstedene som jobbet med Tesla faser de ut. Men løp og kjøp får du bilen billig er det bare å handle Anonymkode: 33980...15f Jeg jobber med forsikring og det du skriver at forsikringsskader repareres med brukte deler er feil Anonymkode: 8ab29...352
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2025 #36 Skrevet 21. mars 2025 3 hours ago, Anonym bruker said: Dette er jobben min og vært i mange mange år. Det er ett miljø tiltak. Men noen bil merker krever at bilene skal repareres med nye deler. Som igjen vil gjøre forsikring på denne typen bil dyrere. Tesla er en av disse. Nå produserer det knapt deler til Tesla og verkstedene som jobbet med Tesla faser de ut. Men løp og kjøp får du bilen billig er det bare å handle Anonymkode: 33980...15f Hvis det du skriver her er rett, så er det jo en fordel å kjøpe Tesla. Jeg vil ikke at bilen min skal repareres med brukte deler hvis en idoit har skadet bilen min Anonymkode: 0c222...f0e
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2025 #37 Skrevet 21. mars 2025 Jeg har, jeg virkelig elsker den bilen ! Men ville ikke valgt en "så gammel" bil uten garanti. Det kan bli dyrt ! Anonymkode: 4f80e...05e
MissSaigon Skrevet 21. mars 2025 #38 Skrevet 21. mars 2025 Anonym bruker skrev (11 timer siden): Dette er jobben min og vært i mange mange år. Det er ett miljø tiltak. Men noen bil merker krever at bilene skal repareres med nye deler. Som igjen vil gjøre forsikring på denne typen bil dyrere. Tesla er en av disse. Nå produserer det knapt deler til Tesla og verkstedene som jobbet med Tesla faser de ut. Men løp og kjøp får du bilen billig er det bare å handle Anonymkode: 33980...15f Dette er jo bare et argument for å kjøpe Tesla. Om bilen min skal repareres på forsikringsselskapets regning så vil jeg selvsagt ha helt nye deler. Og selvsagt slutter de verken å produsere deler til Tesla eller faser dem ut. De er de mest solgte el-bilene. Jeg tror at du bare tøyser med oss.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå