Anonym bruker Skrevet 18. mars 2025 #1 Skrevet 18. mars 2025 Når har NAV utbetaling denne mnd? Varierer jo fra mnd til mnd? Anonymkode: 08bfc...e05
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2025 #2 Skrevet 18. mars 2025 Utbetaling av hva da? Anonymkode: c73e4...ec2
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2025 #3 Skrevet 18. mars 2025 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Utbetaling av hva da? Anonymkode: c73e4...ec2 Trøgda Anonymkode: 32a64...4c9
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2025 #4 Skrevet 18. mars 2025 Anonym bruker skrev (5 minutter siden): Utbetaling av hva da? Anonymkode: c73e4...ec2 Nav har en utbetalingsdato hver måned på ytelser. Men varierer på dato merker jeg på nettbanken. Jeg har hjelpestønad utbetaling på et av barna mine, derfor jeg spør. Heldigvis har jeg jobb og slipper å være trygda Anonymkode: 08bfc...e05
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2025 #5 Skrevet 19. mars 2025 https://www.nav.no/utbetalingsdatoer Anonymkode: 978f3...bcc
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2025 #6 Skrevet 19. mars 2025 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Nav har en utbetalingsdato hver måned på ytelser. Men varierer på dato merker jeg på nettbanken. Jeg har hjelpestønad utbetaling på et av barna mine, derfor jeg spør. Heldigvis har jeg jobb og slipper å være trygda Anonymkode: 08bfc...e05 De har en utbetalinbgsdatoliste, sånn hvis du gidder å sjekke den da. Og å sette deg inn i reglene for hva som skjer hvis den opprinnelige datoen havner på en lørdag. Du virker å være litt respektløs, synes jeg. Anonymkode: 76b91...85e
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2025 #7 Skrevet 19. mars 2025 Anonym bruker skrev (19 timer siden): Nav har en utbetalingsdato hver måned på ytelser. Men varierer på dato merker jeg på nettbanken. Jeg har hjelpestønad utbetaling på et av barna mine, derfor jeg spør. Heldigvis har jeg jobb og slipper å være trygda Anonymkode: 08bfc...e05 Mener du at trygda er så stakkarsklige at de ikke klarer å forholde seg til de enkleste ting, som utbetalung fra Nav er. Uføretrygden skal være inne den 20 hver måned, vanskeligere er det ikke. Anonymkode: 932da...1fe
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2025 #8 Skrevet 21. mars 2025 Anonym bruker skrev (På 19.3.2025 den 3.27): De har en utbetalinbgsdatoliste, sånn hvis du gidder å sjekke den da. Og å sette deg inn i reglene for hva som skjer hvis den opprinnelige datoen havner på en lørdag. Du virker å være litt respektløs, synes jeg. Anonymkode: 76b91...85e Respektløs fordi jeg spør når det er utbetaling? Anonymkode: 08bfc...e05
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2025 #9 Skrevet 21. mars 2025 Anonym bruker skrev (På 19.3.2025 den 19.50): Mener du at trygda er så stakkarsklige at de ikke klarer å forholde seg til de enkleste ting, som utbetalung fra Nav er. Uføretrygden skal være inne den 20 hver måned, vanskeligere er det ikke. Anonymkode: 932da...1fe What? Hva jeg mener?? Hallo? Jeg har ikke navnet et ord om de som er trygda, jeg spurte når det er utbetaling på nav, og det gjelder hjelpestønad for barn. Har vel ingenting med stakkarslig trygda å gjøre? Anonymkode: 08bfc...e05
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2025 #10 Skrevet 22. mars 2025 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Respektløs fordi jeg spør når det er utbetaling? Anonymkode: 08bfc...e05 Sikkert setningen din «heldigvis har jeg jobb og slipper å være trygda». Jeg velger å tro at du mente «heldigvis er jeg ikke syk, så jeg kan jobbe»? Håper jeg. Men jeg forstår også at de som er så uheldig å være syke synes den uttalelsen er respektløs. Men da fant du ut når utbetalingsdato var om ikke annet😊 Anonymkode: 978f3...bcc
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2025 #11 Skrevet 22. mars 2025 Anonym bruker skrev (15 minutter siden): Sikkert setningen din «heldigvis har jeg jobb og slipper å være trygda». Jeg velger å tro at du mente «heldigvis er jeg ikke syk, så jeg kan jobbe»? Håper jeg. Men jeg forstår også at de som er så uheldig å være syke synes den uttalelsen er respektløs. Men da fant du ut når utbetalingsdato var om ikke annet😊 Anonymkode: 978f3...bcc Heldigvis. For det er ikke en selvfølge og noe man skal ta for gitt. Sykdom kan ramme alle, og heldigvis er jeg frisk og kan jobbe. Der har vært på hengende året siste året med lang sykmelding. Like respektløst å angripe noen som heldigvis kan jobbe og slipper å være trygda Anonymkode: 08bfc...e05
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2025 #12 Skrevet 22. mars 2025 Anonym bruker skrev (3 timer siden): Heldigvis. For det er ikke en selvfølge og noe man skal ta for gitt. Sykdom kan ramme alle, og heldigvis er jeg frisk og kan jobbe. Der har vært på hengende året siste året med lang sykmelding. Like respektløst å angripe noen som heldigvis kan jobbe og slipper å være trygda Anonymkode: 08bfc...e05 Nettopp 😊 Det var det jeg trodde at det rett og slett var feiltolkning av hva du egentlig mente. Men her inne blir ofte ting som kan bli det misforstått, for ting skrives og leses/blir forstått på ulike måter. Anonymkode: 978f3...bcc
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2025 #13 Skrevet 22. mars 2025 Anonym bruker skrev (3 timer siden): Sikkert setningen din «heldigvis har jeg jobb og slipper å være trygda». Jeg velger å tro at du mente «heldigvis er jeg ikke syk, så jeg kan jobbe»? Håper jeg. Men jeg forstår også at de som er så uheldig å være syke synes den uttalelsen er respektløs. Men da fant du ut når utbetalingsdato var om ikke annet😊 Anonymkode: 978f3...bcc Selvsagt mente hun at hun var heldig som hadde jobb. Ingen vil vel heller være syke enn friske. Men slike som deg som tar alt opp i verste mening er virkelig respektløse! Anonymkode: 75924...bfa
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2025 #14 Skrevet 22. mars 2025 Anonym bruker skrev (10 minutter siden): Nettopp 😊 Det var det jeg trodde at det rett og slett var feiltolkning av hva du egentlig mente. Men her inne blir ofte ting som kan bli det misforstått, for ting skrives og leses/blir forstått på ulike måter. Anonymkode: 978f3...bcc Kun du som ‘misforsto’. Anonymkode: 75924...bfa
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2025 #15 Skrevet 22. mars 2025 Anonym bruker skrev (7 timer siden): Respektløs fordi jeg spør når det er utbetaling? Anonymkode: 08bfc...e05 Nei, ikke på grunn av at du spør. Men måten du spør på og at du tydeligvis ikke har satt deg inn i hva som skjer når det er unnvikende datoer. Vi som har fått ytelser fra nav en stund, vet jo dette. Og ihvertfall jeg er litt sånn at vet du ikke, får du spørre på en fin måte. Men, nå håper jeg du har fått inn det du skal, og at neste måned går bra. Google utbetalingsdatoer, og du vil få en del svar. Anonymkode: 76b91...85e
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2025 #16 Skrevet 23. mars 2025 Anonym bruker skrev (23 timer siden): Kun du som ‘misforsto’. Anonymkode: 75924...bfa Jeg tror du skal lese tråden en gang til og se på anonymkodene så kan vi snakkes om hvem av oss som misforstod 😂 god søndag. Anonymkode: 978f3...bcc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå