Cura Skrevet 18. mars #1 Skrevet 18. mars Er det noen som har erfaring med å plante pinseliljer på våren? Jeg hadde ikke mulighet til å sette ned løker i høst, men har så lyst på pinsseliljer. Vil det være helt bortkastet å sette ned løker nå?
Anonym bruker Skrevet 18. mars #2 Skrevet 18. mars Kan du ikke bare forsøke? Lykke til Anonymkode: 5e242...7af
Anonym bruker Skrevet 19. mars #3 Skrevet 19. mars Kommer kanskje an på hvor du bor? Her snør det småjævler, kover, er minusgrader og full vinter Anonymkode: 15614...85b
Anonym bruker Skrevet 19. mars #4 Skrevet 19. mars Det er bare å prøve. Jeg plantet noen løk for en måned siden og de spirer nå. 😊 Anonymkode: 51837...2b7
prekæs Skrevet 19. mars #5 Skrevet 19. mars Cura skrev (8 timer siden): Er det noen som har erfaring med å plante pinseliljer på våren? Jeg hadde ikke mulighet til å sette ned løker i høst, men har så lyst på pinsseliljer. Vil det være helt bortkastet å sette ned løker nå? Får jo kjøpt ferdig dyrkede for en billig penge. Dvs Helst påskeliljer som er i salg nå kanskje. Uansett. Planter du løk nå så har du i hvert fall pinseliljer neste år.
Cura Skrevet 19. mars Forfatter #6 Skrevet 19. mars prekæs skrev (6 timer siden): Får jo kjøpt ferdig dyrkede for en billig penge. Dvs Helst påskeliljer som er i salg nå kanskje. Uansett. Planter du løk nå så har du i hvert fall pinseliljer neste år. Ja, det er sant. Paskeliljer er lett å finne, men ikke pinseliljer. Jeg ser om jeg får tak i noen løker nå, så får det gå som det går 😅
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå