Anonym bruker Skrevet 18. mars #1 Skrevet 18. mars Begge hender, tomlene sprekker opp oppe ved neglen på siden vekk fra de andre fingrene. Spiller tydeligvis ingen rolle hvilken lengde neglen har heller, og det gjør himla vondt. Har skjedd om og om igjen i vinter. Anonymkode: dccc6...119
Anonym bruker Skrevet 18. mars #2 Skrevet 18. mars Tørr hud i vinterklima. Sliter med det samme, og ja, det er kjempevondt selv om det ser så lite ut. Håpløst å kneppe knapper o.l. Jeg prøver å smøre om kvelden, og teipe det litt stramt sammen med plaster … Anonymkode: 94340...224
Anonym bruker Skrevet 18. mars #3 Skrevet 18. mars Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Tørr hud i vinterklima. Sliter med det samme, og ja, det er kjempevondt selv om det ser så lite ut. Håpløst å kneppe knapper o.l. Jeg prøver å smøre om kvelden, og teipe det litt stramt sammen med plaster … Anonymkode: 94340...224 Har aldri hatt sånn før. Når jeg blir tørr pleier jeg få ru sår hud oppå håndbaken, men aldri dette. Skal prøve å smøre og tape👍 Anonymkode: dccc6...119
Anonym bruker Skrevet 18. mars #4 Skrevet 18. mars Eneste som hjelper er Compeed fingerplaster. Det sitter godt, og såret gror faktisk fort. Anonymkode: 67bfb...224
Anonym bruker Skrevet 20. mars #5 Skrevet 20. mars Som regel en kombinasjon av for lite omega3 og sink, i noen tilfeller lite c-vitamin i tillegg til to førstnevnte som er de viktigste. Anonymkode: da4de...ea6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå