Gå til innhold

Dette må faktisk spres - Siri Kristiansen

Anbefalte innlegg

Skrevet
Anonym bruker skrev (15 minutter siden):

Ok, jeg svarte feil bruker, men svaret mitt står seg likevel. 

Anonymkode: e2332...044

Nei, du svarte den som svarte deg. Det var meg. Den andre brukeren ville kanskje ikke svart likt som meg. Tunga rett i munnen,  det er viktig. 

Anonymkode: e49f0...7e3

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Nei, du svarte den som svarte deg. Det var meg. Den andre brukeren ville kanskje ikke svart likt som meg. Tunga rett i munnen,  det er viktig. 

Du svarte som om du skulle vært den brukeren.

Anonymkode: 2ef8a...838

Skrevet

Tråden er ryddet for nedsettende innlegg.

Admin

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Seriøst? Dette er jo bare latterlig. Har du så stort behov for å bli sett?

Skrevet
Anonym bruker skrev (11 timer siden):

Når noen syns at du bommer så kan du ikke si nei. 

Oppklaring. Det du skriver er ikke en objektiv sannhet. Når du skriver " snakk om å bomme totalt", betyr det med andre ord at "her synes jeg du bommer totalt". Og det jeg svarer betyr da følgelig at "Nei,dessverre. Det er jeg ikke enig i". Det som er bra med denne flisespikkingen er jo at man har sluttet å diskutere lille Syver.

Anonymkode: ef406...a89

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Oppklaring. Det du skriver er ikke en objektiv sannhet. Når du skriver " snakk om å bomme totalt", betyr det med andre ord at "her synes jeg du bommer totalt". Og det jeg svarer betyr da følgelig at "Nei,dessverre. Det er jeg ikke enig i". Det som er bra med denne flisespikkingen er jo at man har sluttet å diskutere lille Syver.

Du store verden!

Skrevet
Anonym bruker skrev (På 18.3.2025 den 17.07):

Dette må faktisk spres 

Hvorfor må det det, egentlig?

For at du skal føle deg bedre enn?

For at du skal få lov å tråkke på noen som allerede ligger nede?

Anonymkode: 05b82...33c

Skrevet
Anonym bruker skrev (14 timer siden):

Jeg adresserer hykleriet. Alle som liksom bryr seg om Syver, men som egentlig virker til å nyte sensasjonen, og muligheten til å plassere noen i den offentlige gapestokken . Det er ikke mye som har endret seg siden middelalderen. Akkurat de samme mekanismene nå som da, når folk spyttet og kastet søle på folk i gapestokken. Sensasjonslyst og et patologisk behov for å "ta" noen.

Amen.

Kvalmt å se.

Skrevet
MissSaigon skrev (17 minutter siden):

Du store verden!

Du er også i gang med å henge deg opp i helt andre ting en lille Syver. Nydelig:)

Skrevet
Anonym bruker skrev (12 minutter siden):

Hvorfor må det det, egentlig?

For at du skal føle deg bedre enn?

For at du skal få lov å tråkke på noen som allerede ligger nede?

Det må spres slik at folk får med seg holdningene hennes. Dette er så mye verre enn hva Atle Antonsen ble kansellert for. 

Og hvem ligger nede? Kristiansen? Hun har det da helt greit bortsett fra at hun har vist hva som bor i henne. Beklagelsen kom med flere forbehold, og ingenting kan bortforklare at dette ble sagt foran kamera for så å bli publisert. Det var ikke et ooops øyeblikk, det ble vurdert til å være så morsomt at det ble publisert for alle. 

Skrevet

"Dette må faktisk spres"

Enig med hun over her. Hvorfor i alle dager MÅ man  det egentlig? Jeg får assosiasjoner til en flokk hyener av det sensasjonsjaget man ser her.

Skrevet

Du er også i gang med å henge deg opp i helt andre ting en lille Syver. Nydelig:)

Hvorfor har du så stort behov for å kalle han for "lille Syver"? Han er ikke liten. Han er en tolvåring, og absolutt ikke liten, verken fysisk, mentalt eller i alder. 

Skrevet

Det må spres slik at folk får med seg holdningene hennes.

Jeg spør igjen, hvorfor må det det?

Da holder det ikke bare at du repeterer at der må det, jeg etterlyser en årsak. 

Skrevet

Det må spres slik at folk får med seg holdningene hennes. Dette er så mye verre enn hva Atle Antonsen ble kansellert for. 

Og hvem ligger nede? Kristiansen? Hun har det da helt greit bortsett fra at hun har vist hva som bor i henne. Beklagelsen kom med flere forbehold, og ingenting kan bortforklare at dette ble sagt foran kamera for så å bli publisert. Det var ikke et ooops øyeblikk, det ble vurdert til å være så morsomt at det ble publisert for alle. 

Nei man MÅ ikke det. Hadde fint holdt å kontakte henne. Men du fremstår jo som en god representant for hyenene. Der hensynet til denne gutten er en liten fotnote oppi det hele.

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Jeg spør igjen, hvorfor må det det?

Da holder det ikke bare at du repeterer at der må det, jeg etterlyser en årsak. 

Fordi det er viktig å adressere slike holdninger, og gi folk anledning til å velge bort mennesker som mobber. 

Det er viktig fordi hun har en stemme i offentligheten og om man ikke reagerer så godtar man at det å sparke nedover er humor. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

"Dette må faktisk spres"

Enig med hun over her. Hvorfor i alle dager MÅ man  det egentlig? Jeg får assosiasjoner til en flokk hyener av det sensasjonsjaget man ser her.

Ja, det minner om de tøttene som sitter dag og natt inne på kvinneguiden og sladrer om andre kvinner og tror de er "samfunnsnyttige".

Nei, de kunne gjort omtrent hva som helst, plukket søppel, bakt kanelboller, pantet flasker, alt ville vært mer samfunnsnyttig enn det sladderet der.

Ja, selv det å poste bilder med fillers og botox, er mer givende enn sladder og det å fremheve seg selv på bekostning av andre. 

Skrevet

Fordi det er viktig å adressere slike holdninger, og gi folk anledning til å velge bort mennesker som mobber. 

Det er viktig fordi hun har en stemme i offentligheten og om man ikke reagerer så godtar man at det å sparke nedover er humor. 

Så du klarer altså ikke å komme opp med en grunn, en årsak? Du bare repeterer deg selv om og om og om igjen?

Skrevet

Nei man MÅ ikke det. Hadde fint holdt å kontakte henne. Men du fremstår jo som en god representant for hyenene. Der hensynet til denne gutten er en liten fotnote oppi det hele.

Jeg er gjerne hyene om det bidrar til å fjerne slike folk fra offentligheten. 

Og det var ikke bare en av guttene hun hånet. 

Skrevet

Så du klarer altså ikke å komme opp med en grunn, en årsak? Du bare repeterer deg selv om og om og om igjen?

Jeg har forklart meningen min. At du ikke klarer, eller vil, skjønne det er meg fullstendig likegyldig. 

Skrevet
MissSaigon skrev (3 minutter siden):

Hvorfor har du så stort behov for å kalle han for "lille Syver"? Han er ikke liten. Han er en tolvåring, og absolutt ikke liten, verken fysisk, mentalt eller i alder. 

Det utløser sterkere emosjoner hos folk, når noen er små og presumptivt uskyldige. Og sterke følelser på lille Syvers vegne, ja det skal angivelig være utgangspunktet for alt rabalderet.

Skrevet

Ja, det minner om de tøttene som sitter dag og natt inne på kvinneguiden og sladrer om andre kvinner og tror de er "samfunnsnyttige".

Nei, de kunne gjort omtrent hva som helst, plukket søppel, bakt kanelboller, pantet flasker, alt ville vært mer samfunnsnyttig enn det sladderet der.

Ja, selv det å poste bilder med fillers og botox, er mer givende enn sladder og det å fremheve seg selv på bekostning av andre. 

Hvordan fremhever man seg selv på et anonymt forum?

Og ja, jeg har sendt melding til tv2. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Det utløser sterkere emosjoner hos folk, når noen er små og presumptivt uskyldige. Og sterke følelser på lille Syvers vegne, ja det skal angivelig være utgangspunktet for alt rabalderet.

Han er ikke liten, ikke på noen måte. At du er med å tråkke han ned gjør jo at man skjønner hvorfor du går i forsvar for mobbere. 

Skrevet

Jeg har forklart meningen min. At du ikke klarer, eller vil, skjønne det er meg fullstendig likegyldig. 

Nei, du har altså ikke det. Men skal innrømme at jeg visste fra start at det aldri kom til å skje ;) 

Du skal bare fortsette sladdet ditt og det å fremheve seg selv du. Men vær klar over at mange av oss synes det er mye mer kvalmt enn vi synes målskivene deres er. 

Skrevet

Jeg er gjerne hyene om det bidrar til å fjerne slike folk fra offentligheten. 

Og det var ikke bare en av guttene hun hånet. 

Hvis skoen passer. Og at situasjonen blir mere belastende for han som ble omtalt, det er jo underordnet selvsagt. Du får jo tilfredsstilt dine mere primale behov.

Skrevet

Nei, du har altså ikke det. Men skal innrømme at jeg visste fra start at det aldri kom til å skje ;) 

Du skal bare fortsette sladdet ditt og det å fremheve seg selv du. Men vær klar over at mange av oss synes det er mye mer kvalmt enn vi synes målskivene deres er. 

Dette!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...