Anonym bruker Skrevet 18. mars 2025 #1 Skrevet 18. mars 2025 Invitasjon til konfirmasjon. Skal man skrive når det er i kirka?Eller føler gjestene seg nødt til å komme dit også?Vurderer å droppe det. Hva mener dere? Anonymkode: 3e236...141
Sommerkroppen 2029 Skrevet 18. mars 2025 #2 Skrevet 18. mars 2025 ja det ville jeg gjort. Konfirmasjonen gjelder jo for både seremoni og selskap 🙂
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2025 #3 Skrevet 18. mars 2025 Selvfølgelig informere man om når det er i kirken. Da kan de som vil komme dit. Noen ganger har hver konfirmant bare et tilmålt antall plasser. Da må man fordele hvem som kan gå i kirken. Utover dette, pleier da de fleste å ønske å være med i kirken. Uavhengig av om de tror eller ikke er jo dette en del av konfirmantens dag. Og de som er invitert er vel nærmeste familie og faddere. Jeg har aldri vært i en konfirmasjon der noen har droppet kirken uten at det var plassproblemer, utfordring med logistikk eller helse eller andre årsaker. Anonymkode: 1f1f1...60d
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2025 #4 Skrevet 18. mars 2025 Hvis det er plass i kirken så skriver du jo det. Seremonien er jo det viktigste, men mange steder blir det så fult at det bare er plass til noen få fra hver konfirmant. Hvis det er sånn der dere bor trenger du ikke oppgi tidspunktet til andre enn dem dere inviterer i kirken. Anonymkode: e4b38...ec4
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2025 #5 Skrevet 18. mars 2025 Jeg har laget en invitasjon med tidspunkt for både seremoni og fest. Sender den til alle og merket av om de skal delta på begge deler eller bare festen. Vi har bare 20 plasser til seremonien Anonymkode: 21871...253
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå