Anonym bruker Skrevet 18. mars 2025 #1 Skrevet 18. mars 2025 Jeg har arvet en gassgrill med to gassflasker til. Holder sånn gass seg i årevis eller kan den bli dårlig eller sige ut over tid? Aner ikke hvor lenge disse flaskene har stått, men sikkert endel år. Hvor og hvordan får man nye? Bytter man, eller får man fylt de en har? Ser ut som det er bra kvalitet på beholderne. Jeg er helt newbi på dette, har brukt kull 🙈 Anonymkode: 3bc30...5bd
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2025 #2 Skrevet 18. mars 2025 De holder lenge. Prøv å løfte de, tomme beholdere er lette, fulle er tunge. Du bytter en tom inn i en full, du får flaske av samme kvalitet tilbake. Sist jeg gjorde det var på Europris, for det var nærmeste åpne sted. Men det er mange steder du kan bytte inn. Anonymkode: 524bd...bee
Himmel og hav Skrevet 18. mars 2025 #3 Skrevet 18. mars 2025 Her jeg bor får du byttet på de fleste betjente bensinstasjoner og så er det i tillegg noen automater hist og her. Om det skvalper når du rister på dem er det gass i de.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå