Anonym bruker Skrevet 16. mars #1 Skrevet 16. mars Er egentlig Brownies bare sjokoladekake uten natron/bakepulver? Jeg skulle bake sjokoladekake nå i morgen. Trøtt som jeg var glemte jeg å ha i natron. Resultatet var at kaken hevet mye mindre enn vanlig. Hevet litt på grunn av egget. Det jeg fikk var en kake som var tettere og flatere. Smakte som brownies. Anonymkode: 7912e...34f
Anonym bruker Skrevet 16. mars #2 Skrevet 16. mars Anonym bruker skrev (2 timer siden): Er egentlig Brownies bare sjokoladekake uten natron/bakepulver? Jeg skulle bake sjokoladekake nå i morgen. Trøtt som jeg var glemte jeg å ha i natron. Resultatet var at kaken hevet mye mindre enn vanlig. Hevet litt på grunn av egget. Det jeg fikk var en kake som var tettere og flatere. Smakte som brownies. Anonymkode: 7912e...34f Brownie er en mye mektigere kake. Den jeg baker har ikke væske, kun egg og smør. Den har også salt. De sjokoladekakene jeg baker har kulturmelk eller melk, mer mel, færre egg, mindre smør, ingen salt. Det ville på ingen måte blitt en fullverdig brownie av å droppe bakepulver. Anonymkode: 87d51...9f1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå