Anonym bruker Skrevet 17. mars 2025 #26 Skrevet 17. mars 2025 Anonym bruker skrev (2 timer siden): ... og dette er det Trump sloss mot. Vi derimot, vi ønsker å ta knekken på Trump. Vi ønsker å fortsette å gjøre kineserne rike. Anonymkode: a4cc6...0e8 Hvorfor ønsker dere det, da? Anonymkode: a4244...2cf
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2025 #27 Skrevet 17. mars 2025 Anonym bruker skrev (4 timer siden): Er det Trump som nå produserer alle varen som produseres i usa? Anonymkode: ddbe2...6eb Nei, men det er han som sier opp menneskene som skulle stått for kontrollene. Anonymkode: 5eef6...ef4
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2025 #28 Skrevet 17. mars 2025 Anonym bruker skrev (3 timer siden): Var ei her som mente at amerikanske var mindre sikre nå med Trump som president, så da tror hun og at feks CC produsert i Norge nå har blitt farlig etter at Trump tok over nå i januar? Jeg boikotter ikke varer fra Israel eller noen andre land Anonymkode: ddbe2...6eb Nei, det tror jeg ikke. Biler, sosiale medier, KI ol derimot har jeg blitt veldig restriktiv på å bruke. Anonymkode: 5eef6...ef4
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2025 #29 Skrevet 17. mars 2025 Boikott startet av Canada etter at Trump varslet høy tariff på canadiske varer. Canada har fjernet mye amerikanske varer i hyllene som en demonstrasjon mot Trump og USA. En handelskrig påvirker verdensøkonomien og eneste Trump tenker på er egen produksjon av varer innad i usa og at man på sikt ikke skal trenge å importere varer. Det er også blitt truet med høy tariff på varer fra EU. Dette er forbrukerens måte å vise at vi ikke finner oss i dette og vi ikke trenger amerikanske produkter heller. Dette går begge veier. jeg støter absolutt boikotten og velger bort amerikanske så godt jeg kan. Anonymkode: 9aa70...245
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2025 #30 Skrevet 17. mars 2025 Trump har jo blitt støttet av "big business", og det eneste de forstår er tallet på bunnlinjen. Derfor tenker jeg en boikott er bra. I tillegg hjelper man jo europeiske bedrifter i en vanskelig tid om man kjøper fra dem i stedet. Anonymkode: c279e...e49
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2025 #31 Skrevet 17. mars 2025 Anonym bruker skrev (15 timer siden): Nei, det tror jeg ikke. Biler, sosiale medier, KI ol derimot har jeg blitt veldig restriktiv på å bruke. Anonymkode: 5eef6...ef4 Da bør du slette Facebook, Instagram og Snapchat. I tillegg så bør du droppe å bruke Android og iOS(Apple) produkt. Tror du kan få kjøpt Huawei mobil med orginalt OS. Har du sjekket dine fond og pensjonssparing? Anonymkode: 96d32...0f6
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2025 #32 Skrevet 17. mars 2025 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Trump har jo blitt støttet av "big business", og det eneste de forstår er tallet på bunnlinjen. Derfor tenker jeg en boikott er bra. I tillegg hjelper man jo europeiske bedrifter i en vanskelig tid om man kjøper fra dem i stedet. Anonymkode: c279e...e49 Hvilke amerikanske varer er det du kan bytte ut mot norske? Anonymkode: 96d32...0f6
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2025 #33 Skrevet 17. mars 2025 Anonym bruker skrev (19 minutter siden): Hvilke amerikanske varer er det du kan bytte ut mot norske? Anonymkode: 96d32...0f6 Jeg skrev vel europeiske og ikke norske? Facebook, instagram og snapchat har jeg slettet, det er derfor jeg henger her 😅 Neste gang jeg skal kjøpe telefon skal jeg vurdere type, men det er jo ikke noe poeng å bytte ut en telefon jeg alt har betalt for. Anonymkode: c279e...e49
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2025 #34 Skrevet 17. mars 2025 Poenget med det er å få Trump til å innse at han ikke har noen støtte blant folk og derfor gir seg slik at kvinnene i USA kan få tilbake rettighetene sine. Anonymkode: ce72d...63d
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2025 #35 Skrevet 17. mars 2025 Anonym bruker skrev (25 minutter siden): Hvilke amerikanske varer er det du kan bytte ut mot norske? Anonymkode: 96d32...0f6 Jeg har gjort små endringer, som å kjøpe Adidas etc istedenfor Nike (trener masse). Kjøper ikke Heinz, Kelloggs, ben&jerry is, Oreos blant annet. Prøver å lese meg litt opp før jeg handler så jeg kan ta gode valg. Anonymkode: 9aa70...245
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2025 #36 Skrevet 17. mars 2025 Anonym bruker skrev (15 minutter siden): Jeg har gjort små endringer, som å kjøpe Adidas etc istedenfor Nike (trener masse). Kjøper ikke Heinz, Kelloggs, ben&jerry is, Oreos blant annet. Prøver å lese meg litt opp før jeg handler så jeg kan ta gode valg. Anonymkode: 9aa70...245 Men Kelloggs vi kjøper i Europa er vel ikke produsert i USA? Frokostblanding i USA og frokostblanding her kan jo ikke sammenlignes i det hele tatt når det kommet til innhold. Skjønner jo at det sitter noen i USA og tjener penger på mat av merker de eier selges, men om de produseres her rammer man jo fabrikker og arbeidstakere her hardest. Blir som å boikotte McDonald's og Coca-Cola. Anonymkode: 8349d...975
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2025 #37 Skrevet 17. mars 2025 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Men Kelloggs vi kjøper i Europa er vel ikke produsert i USA? Frokostblanding i USA og frokostblanding her kan jo ikke sammenlignes i det hele tatt når det kommet til innhold. Skjønner jo at det sitter noen i USA og tjener penger på mat av merker de eier selges, men om de produseres her rammer man jo fabrikker og arbeidstakere her hardest. Blir som å boikotte McDonald's og Coca-Cola. Anonymkode: 8349d...975 Ja, og sånn blir det jo. Samme som alle andre bedrifter i verden som går under eller sliter pga tariffen til trump. Dette er jo den eneste måte forbrukere kan gjøre en forskjell, og den er viktig. Samme som med Tesla. Den blir heller ikke produsert i USA, men boikotten har hatt en enorm innvirkning. Anonymkode: 9aa70...245
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå