Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bonussønn skal ha vitnemålsutdeling på vg3, kan jeg gå sammen med far dit eller er det bare for foreldre? Kan søsken også være med? Har vært samboer med far i 8 år, mor er gift på nytt med ny mann.

Anonymkode: 0e1eb...c36

Skrevet

Det er nok forskjellig fra skole til skole hvor store lokaler de har osv.

Her jeg bor gjør de det på rådhuset, alle som får plass kan sitte i salen også får alle elevene vitnemålet på scenen. Her er det nok plass til både foreldre, bonusforeldre og søsken.

Men vet andre skoler har mye mindre lokaler og mindre arrangement, der er det vel som med konfirmantene et visst antall gjester pr elev.

Anonymkode: dab4d...40c

Skrevet

Er det ikke bedre å snakke med de det gjelder om dette? Min første tanke, men det avhenger av forholdet mellom far og mor, er at dette er en anledning for foreldrene og ungdommen. Dvs, ikke søsken og steforeldre. Men det er jo umulig for oss å svare på når vi ikke kjenner dere!

Skrevet

Det avhenger av mor og far synes og hvor mange det er plass til.

Her fikk hver elev ha med seg to stykker. Mange elever og auditorier på skolen er ikke såååå stort. 

Anonymkode: a22d6...463

Skrevet

Hvordan i alle dager skal vi vite det?

Anonymkode: 9fc4c...265

Skrevet

Tviler på at søsken synes dette er så spennende altså.  

Har vært på tre vitnemålsutdelinger, og hadde det ikke vært for at de var mine barn hadde jeg sett på det som bortkastet tid. Ikke mye spennende i en slik seanse. 

Er det store nok lokale kan du sikkert bli med. Det får dere sikkert informasjon om når det nærmer seg. 

Anonymkode: 8fa15...d8f

Skrevet

Her fikk hver elev ha med seg 2 stk. Var ikke plass til flere. Her er det kjekt med underholdning fra elever og lærere, men plassen er begrenset til 2 deltagere pr. elev. Som regel blir da dette far og mor, men familien står selv fritt til å bestemme hvem disse to er. 

Anonymkode: 24e86...9ce

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...