Anonym bruker Skrevet 16. mars #1 Skrevet 16. mars Vel..jeg har angst. I dag slo angsten inn når jeg «heiv» meg i bilen og kjørte rett linje over gata(5-6 meter max) med en god del snø på frontruta slik at jeg ikke hadde noe sikt.Siderutene var helt fri for snø og jeg så der. Dum beslutning, men brøytebilen var rett på siden og jeg rakk ikke tenke…alt skjedde så fort. Jeg er den som «finpusser» bilen ellers for snø. Turte ikke ta viskerne fatt fordi jeg trodde de var frosset fast. Har så sykt angst for dette og tenker hva om jeg kjørte på noen siden jeg ikke så rett frem🤯Gikk jo ut av bilen med en gang den var parkert da. La ikke merke til noe, men tankene surrer nå😭Hva yvis jeg traff noen? Måtte gi litt gass for å komme meg løs fra snøen. Anonymkode: b8379...318
Anonym bruker Skrevet 16. mars #2 Skrevet 16. mars Hvis du hadde kjørt på noen så hadde du selvsagt sett dem og merket noe. Anonymkode: cb44e...c7e
Anonym bruker Skrevet 16. mars #3 Skrevet 16. mars Anonym bruker skrev (5 minutter siden): god del snø på frontruta slik at jeg ikke hadde noe sikt Du er livsfarlig i trafikken!! Håper angsten tar deg skikkelig og ikke slipper tak Anonymkode: ac209...bcc
Anonym bruker Skrevet 16. mars #4 Skrevet 16. mars Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Hvis du hadde kjørt på noen så hadde du selvsagt sett dem og merket noe. Anonymkode: cb44e...c7e Sikker?Jeg ble så sykt stressa pga brøytebilen…gikk ikke å studerte etterpå om der var noen, men la ikke merke til noe der og da.Tenkte etterpå at det er sykt med snø nå og at det kunne ligget noen i grøfta….som jeg ikke sjekka Anonymkode: b8379...318
Anonym bruker Skrevet 16. mars #5 Skrevet 16. mars Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Du er livsfarlig i trafikken!! Håper angsten tar deg skikkelig og ikke slipper tak Anonymkode: ac209...bcc Takk.Den har nesten tatt livet av meg. Som sagt.Jeg pusser hver en krok ellers på bilen. Anonymkode: b8379...318
Anonym bruker Skrevet 16. mars #6 Skrevet 16. mars Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Sikker?Jeg ble så sykt stressa pga brøytebilen…gikk ikke å studerte etterpå om der var noen, men la ikke merke til noe der og da.Tenkte etterpå at det er sykt med snø nå og at det kunne ligget noen i grøfta….som jeg ikke sjekka Anonymkode: b8379...318 Ja, sikker. Men du burde kanskje ikke kjøre bil før angsten blir bedre? Det virker som bilkjøring genererer mye angst hos deg. Du har jo hatt en tråd om at du trodde du hadde kjørt på noen før og. Anonymkode: cb44e...c7e
Anonym bruker Skrevet 16. mars #7 Skrevet 16. mars Du har ikke kjørt på noen. Helt sikkert. Anonymkode: 5b48c...3ef
Anonym bruker Skrevet 16. mars #8 Skrevet 16. mars At du får en reaksjon etter å ga gjort noe så dumt er bra. Det viser at du virker som du skal. Det hadde vært mye verre om du ikke hadde reagert. Da hadde du kanskje gjort det igjenn og ikke vært like heldig som denne gangen. Anonymkode: fb2f0...90d
Anonym bruker Skrevet 16. mars #9 Skrevet 16. mars Jeg skjønner ikke hva jeg tenkte…selv om det var bokstavelig talt rett over veien her, noen få meter og ikke med annet enn gangfart. Føler meg så dum…så redd, så ubeskrivelig teit. Det har vært ei ekstrem uke for meg(uten at det er ei unnskyldning), har ikke hatt anledning i fem minutter å sette meg ned(som nå da)… Anonymkode: b8379...318
Anonym bruker Skrevet 16. mars #10 Skrevet 16. mars Anonym bruker skrev (1 time siden): Du er livsfarlig i trafikken!! Håper angsten tar deg skikkelig og ikke slipper tak Anonymkode: ac209...bcc Wow Anonymkode: f5d43...f1b
Anonym bruker Skrevet 16. mars #11 Skrevet 16. mars Hæ, du flyttet bilen 5-6 meter for brøytebilen og nå har du angst fordi du ikke skrapte frontvintuet først så du hadde sikt? Om du hadde kjørt på noen så hadde du garantert merket det, brøytebilen hadde sett det, det hadde vært noen som skrek og raste osv. Når du parkerte bilen noen meter unna og ingen sa noe som helst er det fordi ingen skade skjedde. Men det er jo litt idiotisk da, man skal ikke kjøre med snø/is på ruta for det kan komme noe i full fart foran bilen, et akende barn, en løpsk bikkje e.l. Anonymkode: 9809c...3b4
Anonym bruker Skrevet 16. mars #12 Skrevet 16. mars Anonym bruker skrev (16 minutter siden): Wow Anonymkode: f5d43...f1b Ja den kommentaren hjalp ikke. Jeg har vært «døden nær» så jeg vet. Tydelig at den personen ikke har det, heldigvis da.For angsten/ocd min unner jeg ikke min verste fiende.Det er som å være fanget 24 timer i døgnet. Anonymkode: b8379...318
Anonym bruker Skrevet 16. mars #13 Skrevet 16. mars Anonym bruker skrev (18 minutter siden): Hæ, du flyttet bilen 5-6 meter for brøytebilen og nå har du angst fordi du ikke skrapte frontvintuet først så du hadde sikt? Om du hadde kjørt på noen så hadde du garantert merket det, brøytebilen hadde sett det, det hadde vært noen som skrek og raste osv. Når du parkerte bilen noen meter unna og ingen sa noe som helst er det fordi ingen skade skjedde. Men det er jo litt idiotisk da, man skal ikke kjøre med snø/is på ruta for det kan komme noe i full fart foran bilen, et akende barn, en løpsk bikkje e.l. Anonymkode: 9809c...3b4 Vel..ja.Høres logisk ut det du sier, men hodet mitt klarer ikke fungere slik🤯Tviler på meg selv hele tiden.Stoler ikke på det hjernen min oppfatter. Tror jeg er verdens dummeste, verste menneske. Redd for å få kjeft/straff..henger igjen fra barndommen🥹 Anonymkode: b8379...318
Anonym bruker Skrevet 16. mars #14 Skrevet 16. mars Agnete eller ikke - man kjører selvfølgelig ikke bilen uten å måke frontruta skikkelig!! Anonymkode: 63f5d...4c2
Anonym bruker Skrevet 16. mars #15 Skrevet 16. mars Anonym bruker skrev (1 time siden): Agnete eller ikke - man kjører selvfølgelig ikke bilen uten å måke frontruta skikkelig!! Anonymkode: 63f5d...4c2 Slutt da! Alle gjør vi ubetenksomme ting. Er det da vits å være drittsekk og plage hi enda mer? Hun vet jo at det ikke var smart, hvorfor trenger du å mase mer om det? Anonymkode: 5b48c...3ef
Anonym bruker Skrevet 17. mars #16 Skrevet 17. mars Anonym bruker skrev (10 timer siden): Slutt da! Alle gjør vi ubetenksomme ting. Er det da vits å være drittsekk og plage hi enda mer? Hun vet jo at det ikke var smart, hvorfor trenger du å mase mer om det? Anonymkode: 5b48c...3ef Tusen takk for det fine svaret ditt🥰Jeg grubler meg «ihjel» her😫Hva hvis tanker…sort samvittighet her.⚫️ Anonymkode: b8379...318
Anonym bruker Skrevet 17. mars #17 Skrevet 17. mars Selvfølgelig har du ikke kjørt på noen! Brøytebilen ville sett det, en sint fotgjenger ville ventet definitivt på deg nå du kom ut av bilen, du ville merket om du traff noen. Pust med magen. Så bruker du dette til neste gang du skal kjøre. Virker som dette er en trigger for deg. Ikke kjør når du er stresset. Hva så om du er til irritasjon for en brøytebil, fordi du ikke rakk å flytte bilen? Det er ikke farlig. Anonymkode: 31402...a66
Anonym bruker Skrevet 17. mars #18 Skrevet 17. mars Anonym bruker skrev (40 minutter siden): Selvfølgelig har du ikke kjørt på noen! Brøytebilen ville sett det, en sint fotgjenger ville ventet definitivt på deg nå du kom ut av bilen, du ville merket om du traff noen. Pust med magen. Så bruker du dette til neste gang du skal kjøre. Virker som dette er en trigger for deg. Ikke kjør når du er stresset. Hva så om du er til irritasjon for en brøytebil, fordi du ikke rakk å flytte bilen? Det er ikke farlig. Anonymkode: 31402...a66 Takk, jeg har så angst.😭Brøytebilen hadde kanskje ikke lagt merke til det for han svingte andre vei når jeg kjørte(men snudde igjen)… Du er skikkelig snill som orker å skrive❤️ Jeg er litt skadet fra barndommen uten at jeg skal gå inn på det nå. Jeg er profesjonell krisetenker. Hva hvis ingen la merke til det og jeg kjørte på noen?Hva hvis jeg kjørte på noen/streifet noen, men de bare reiste seg og gikk videre?Hva hvis……. Jeg ble så stressa og jeg så ikke tilbake der jeg hadde kjørt som jeg husker iallefall…logisk ville den personen kommet bort til meg hvis jeg traff, ville hørt lyder?Kjent et dunk? Men jeg stoler ikke på min egen oppfattelse…blir for dumt å spørre han som brøyta…🤦🏼♀️ Anonymkode: b8379...318
Anonym bruker Skrevet 17. mars #19 Skrevet 17. mars Du burde la bilen stå til du har fått kontroll på angsten. Hva gjør du for å bli bedre? For dette kan øves på og bli bedre. 😊 Sånn som nå da. Nå forer du angsten. Ja, du tok en dum beslutning. Du har lært, og skal ikke gjøre det igjen. Da har du gjort det du skal. 😊 Anonymkode: 1a069...821
Anonym bruker Skrevet 17. mars #20 Skrevet 17. mars Slapp helt av! Du har ikke kjørt på noen, det ville du merket. 100 % sikkert. Råd til neste gang du skal kjøre 5-6 meter, er å fjerne noe av snøen på frontruta, slik at du ser bittelitt. Så, når bilen ikke lenger er i veien for brøytebilen, da kan du fjerne resten. Har du mulighet til å parkere annerledes/annet sted, slik at du ikke må hasteflytte bilen når brøytebilen kommer? Anonymkode: fdf36...8d8
MissSaigon Skrevet 17. mars #21 Skrevet 17. mars Anonym bruker skrev (2 timer siden): Takk, jeg har så angst.😭Brøytebilen hadde kanskje ikke lagt merke til det for han svingte andre vei når jeg kjørte(men snudde igjen)… Du er skikkelig snill som orker å skrive❤️ Jeg er litt skadet fra barndommen uten at jeg skal gå inn på det nå. Jeg er profesjonell krisetenker. Hva hvis ingen la merke til det og jeg kjørte på noen?Hva hvis jeg kjørte på noen/streifet noen, men de bare reiste seg og gikk videre?Hva hvis……. Jeg ble så stressa og jeg så ikke tilbake der jeg hadde kjørt som jeg husker iallefall…logisk ville den personen kommet bort til meg hvis jeg traff, ville hørt lyder?Kjent et dunk? Men jeg stoler ikke på min egen oppfattelse…blir for dumt å spørre han som brøyta…🤦🏼♀️ Anonymkode: b8379...318 Om de reiste seg og gikk videre så er ingen skade skjedd. Om de ble liggende så hadde du garantert merket det. Du har helt sikkert ikke kjørt på noen. Jeg vet at det er sykdommens om snakker, men du må bli snillere med deg selv. Det er svært sjelden man skader andre i løpet av livet, og det er en forsvinnende liten sjans for at man skader noen uten å legge merke til det selv.
Anonym bruker Skrevet 17. mars #22 Skrevet 17. mars Du burde kanskje ikke kjøre bil HI? Anonymkode: 6bdec...f96
Anonym bruker Skrevet 17. mars #23 Skrevet 17. mars Anonym bruker skrev (13 minutter siden): Du burde kanskje ikke kjøre bil HI? Anonymkode: 6bdec...f96 Selvsagt skal hun kjøre bil. Det er ingenting galt i å være aktpågivende. Feil gjør vi alle, helt sikkert du også, det betyr ikke at vi skal slutte å gjøre ting. Anonymkode: 4dd19...dea
Anonym bruker Skrevet 17. mars #24 Skrevet 17. mars Anonym bruker skrev (31 minutter siden): Selvsagt skal hun kjøre bil. Det er ingenting galt i å være aktpågivende. Feil gjør vi alle, helt sikkert du også, det betyr ikke at vi skal slutte å gjøre ting. Anonymkode: 4dd19...dea Hvis man ikke har sikt ut av frontruten så skal man ikke kjøre bil. Anonymkode: 6bdec...f96
MissSaigon Skrevet 17. mars #25 Skrevet 17. mars Anonym bruker skrev (6 minutter siden): Hvis man ikke har sikt ut av frontruten så skal man ikke kjøre bil. Anonymkode: 6bdec...f96 Nei. Og det vet hi. Hun vet det så godt at hun holder på å bli sprø av det. Har du aldri gjort noe ubetenksomt som gjør at du lurer på hva i all verden du tenkte på?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå