Anonym bruker Skrevet 20. mars #51 Skrevet 20. mars Siden ingen snakker om dette så er det vel trygt å sende syrere i Norge hjem. Anonymkode: 3e7cd...a30
Anonym bruker Skrevet 20. mars #52 Skrevet 20. mars Anonym bruker skrev (På 18.3.2025 den 22.17): Jeg orker ikke bry meg jeg heller. Vi må gjerne hjelpe, gjennom internasjonale organisasjoner, men å engasjere seg i konflikter og vurdere ut fra vårt eget verdisyn, blir bare totalt feil. Vi nordmenn har ikke forutsetninger for å skjønne annet enn at mennesker dreper hverandre, oppfører seg barbarisk, og har et helt annet syn på liv og død enn oss. Dette må vi lukke døra for. Det skjønner dessverre ikke alle nordmenn, de tror vi kan hjelpe ved å "redde" dem. De må redde seg selv, det kan vi hjelpe dem med, på lang avstand. Anonymkode: b39fc...981 Helt enig i det du sier her👏 Anonymkode: 77dad...aa9
Anonym bruker Skrevet 20. mars #53 Skrevet 20. mars Anonym bruker skrev (12 timer siden): Siden ingen snakker om dette så er det vel trygt å sende syrere i Norge hjem. Anonymkode: 3e7cd...a30 Ja det tenker jeg også Anonymkode: 484f9...cd5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå