Gå til innhold

Jeg skal bli mormor.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Datteren min er 23 år, og hun er gravid. Ikke helt planlagt, men hun har samboer og full jobb på sykehjem som helsefagarbeider, så når det ble som det ble tar de imot barnet med glede.

Det gjør jeg også ❤️

Blir mormor litt før jeg hadde trodd, men gleder meg til det lille mennesket kommer og sitter plutselig å ser på Finn etter høystol jeg kan ha ved spisebordet osv, for når den første babytiden er over har vi til neste år et lite menneske ekstra ved bordet, på verandaen, på besøk og på overnatting. Jeg gleder meg så masse.

Men plutselig er jeg helt på feil forum gitt 😅 Er vi flere bestemødre her inne, eller kastes jeg ut nå og må finne meg et annet forum, hehe.

Anonymkode: 6cea5...843

Skrevet

Gratulerer! 

Anonymkode: 3606b...92b

Skrevet

Gratulerer så masse!! Jeg vet det er noen andre besteforeldre her også.

Anonymkode: 1f908...734

Skrevet

Så koselig! Jeg er ikke ordentlig bestemor, men jeg er ste-bestemor. Det er absolutt veldig hyggelig, du har mye å glede deg til.

Anonymkode: fbacd...709

Skrevet

Gratulerer! Min datter er to år eldre enn din, og det første barnet kommer om 7 uker! Det er litt annerledes situasjon her da. Hun er sammen med faren, men han bor i utlandet, og hun har ikke nok inntekt til å få han hit. De trodde det var lett, men det er det ikke. Så da flytter hun inn til meg for å få litt hjelp.

Anonymkode: f5e3f...baf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...