Anonym bruker Skrevet 15. mars #1 Skrevet 15. mars Før jul samlet vi i 4 klasse inn penger slik at vi som klasse kan gjøre noe sammen. Noe som styrker klassemiljøet litt. Vi bor på Østlandet, 20mim med tog fra Oslo. Jeg som klassekontakt skal lage en avstemning på hva vi kan gjøre, å jeg ønsker litt forslag. Vi har frivillige foreldre som blir med på tur. Hr er noen ting vi IKKE skal: -bowling (for mye venting=kjedelig) -kino, litt usikker. Styrker kanskje ikke klassemiljøet? -tusenfryd. Stor variasjon på høyden i klassen. Alt fra 125-165cm. Forslag til ting å gjøre? Er det noe i Oslo som kunne vært aktuelt for en aktiv gjeng på 9-10år? Anonymkode: 2aee5...7ac
Anonym bruker Skrevet 15. mars #2 Skrevet 15. mars Fangene på fortet kanskje? Der må man være over 8 år. Anonymkode: 30721...127
Anonym bruker Skrevet 15. mars #3 Skrevet 15. mars Mesternes Mester-leker. Krever endel planlegging og flere voksne, men lekent og gøy. Fotballkamp (evt, kanonball) barna mot foreldre. Skøyter med matpause (boller og kakao) Aking eller snøhulebygging dersom mye snø Svømmehall med felles matpause Anonymkode: 3b67b...c2a
Anonym bruker Skrevet 15. mars #4 Skrevet 15. mars Trampolinepark, klatrepark, enkel utgave av Kompani Lauritzen. Det krever jo litt planlegging og innsats fra foreldrene. Leie et sted for overnatting med brettspill og mørkesisten. Låne skolekjøkkenet og ha kokkekamp. Anonymkode: 5c0fb...3d4
Anonym bruker Skrevet 15. mars #5 Skrevet 15. mars Dersom man skal styrke klassemiljøet bør man ikke dra på ting hvor man er opptatt med tingen hele tiden. Skal man styrke klassemiljøer må barna ha tid til å være sosiale og snakke sammen. Ser du sier bowling er utelukket på grunn av mye venting, jeg tenker at det er akkurat hvorfor dere bør ha det, venting betyr at barna må bruke tiden på å snakke sammen. Det jeg har vært med på med barn i den alderen som har styrket klassemiljøet mest er ut i skogen, bål/bålpanne, grilling, poster med quiz som utføres med hodelykt. Ungene elsker det, noe annet enn det som er på alle de bursdagene de er på Anonymkode: 887fa...ac0
Anonym bruker Skrevet 16. mars #6 Skrevet 16. mars Anonym bruker skrev (4 timer siden): Før jul samlet vi i 4 klasse inn penger slik at vi som klasse kan gjøre noe sammen. Noe som styrker klassemiljøet litt. Vi bor på Østlandet, 20mim med tog fra Oslo. Jeg som klassekontakt skal lage en avstemning på hva vi kan gjøre, å jeg ønsker litt forslag. Vi har frivillige foreldre som blir med på tur. Hr er noen ting vi IKKE skal: -bowling (for mye venting=kjedelig) -kino, litt usikker. Styrker kanskje ikke klassemiljøet? -tusenfryd. Stor variasjon på høyden i klassen. Alt fra 125-165cm. Forslag til ting å gjøre? Er det noe i Oslo som kunne vært aktuelt for en aktiv gjeng på 9-10år? Anonymkode: 2aee5...7ac tur til hovedøya med bading og grilling nærmere sommeren Anonymkode: ba2cf...f2c
Anonym bruker Skrevet 16. mars #7 Skrevet 16. mars Inspiria og frisk Oslofjord 😃👍🏻 Anonymkode: 2b2aa...d2b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå