Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hvor mye har dere bidratt med til Ukraina? Er det ikke litt merkelig om en dere mener er nazist har bidratt mer til å hjelpe i Ukraina enn vi alle til sammen her inne? Han betalte jo mye av Starlink selv i starten.

Starlink er kommunikasjons metode som baserer seg på satelitter og små stasjoner på bakken. 

Anonymkode: 1a20d...3cd

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144453173-til-nyfrelste-tesla-hatere/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tesla hatet er helt borti natta. 

Folk kjøper bil etter økonomi og behov. Å gå etter bileiere basert på en moralsk sak. Ingen som eier bil er i en stand til å moralisere. Enten er batteriet ditt laget på barnearbeid i Kongo eller du kjøper en bil fra VW med juks på utslipp (hvis noen husker dieselgate, rettssakene kommer neste år)! 

Nå skal man i woke stil la tesla utebli fra  teksten i en sang, samtidig som man beholder en offisiell profil på X. Spar meg! Det blir for dumt. 

Musk har upopulære meninger, han eier 13 % av tesla. 100 % av X. Oljefondet eier 1 % av tesla. La oss nå ta over tesla i stedet for å henge oss opp i den gale direktøren. Han kan forkastes på neste generalforsamling hvis alle tar styring. 

Anonymkode: 74a76...a69

Jeg har aldri likt Tesla. Det er alt for mange av den, og den har ikke noe særpreg. Baklyktene er dessuten ikke fine. Men jeg liker den helt siste. Front og baklys er nå blitt horisontale striper, slik alle nå skal ha. Den er fin, men dessverre for dyr for meg, men hadde jeg hatt råd kunne jeg godt kjøpt den, nå når Musk er blitt persona non grata. Jeg liker å gå mot strømmen. Jeg foretrekker mangfold framfor sauer i flokk.

Anonymkode: ddef6...3c0

Elon Musk har fått innført en særegen lov om at det er terror hvis noen skader eller ødelegger en av bilene hans. Verden er blitt gal!

https://www.aftenposten.no/verden/i/5El736/haerverk-mot-tesla-stemples-som-terror-onde-angrep-sier-elon-musk

Anonymkode: f44c4...7a6

Annonse

Anonym bruker skrev (12 minutter siden):

Jeg har aldri likt Tesla. Det er alt for mange av den, og den har ikke noe særpreg. Baklyktene er dessuten ikke fine. Men jeg liker den helt siste. Front og baklys er nå blitt horisontale striper, slik alle nå skal ha. Den er fin, men dessverre for dyr for meg, men hadde jeg hatt råd kunne jeg godt kjøpt den, nå når Musk er blitt persona non grata. Jeg liker å gå mot strømmen. Jeg foretrekker mangfold framfor sauer i flokk.

Du liker å gå mot strømmen og foretrekker mangfold i stedet for sauer i flokk, men vil gjerne ha en Tesla....jada jada

Anonymkode: f8d6c...7d0

Anonym bruker skrev (17 minutter siden):

Folk som gjør motsatt bare fordi er de mest patetiske av alle. 

Anonymkode: a6238...477

Anonym bruker skrev (13 timer siden):

Elon Musk har fått innført en særegen lov om at det er terror hvis noen skader eller ødelegger en av bilene hans. Verden er blitt gal!

https://www.aftenposten.no/verden/i/5El736/haerverk-mot-tesla-stemples-som-terror-onde-angrep-sier-elon-musk

Anonymkode: f44c4...7a6

Nå er det vel terror hvis noen utøver vold/skade mot person eller eiendom for å oppnå politisk eller ideologisk mål? 

Du fikk med deg at noen har tent på en rekke biler, men det gjør kanskje ikke noe om bestemor, hunden eller ungen satt i den? 

Anonymkode: 74a76...a69

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...