Anonym bruker Skrevet 15. mars #26 Skrevet 15. mars Hva gjør at du ikke kan fungere i noen jobb? Alle kan fungere i noe. Anonymkode: ca867...602
Anonym bruker Skrevet 15. mars #27 Skrevet 15. mars Anonym bruker skrev (10 timer siden): Man må ha fått redusert arbeidsevnen med minst 50% for å motta aap. Nav mener at jeg har har redusert arbeidsevne, men ikke så mye. De mener også at jeg kan fungere i annen jobb,i følge vedtaket. Så hva gjør jeg? 😢 Hi Anonymkode: abf94...a40 Helsemessige årsaker i den jobben du har per idag høres det ut som? I hvert fall mener altså legen og nav det. Da kan du vel prøve å jobbe et annet sted? Du har jo hatt et helt år på deg å søke andre jobber. Eller mener du selv at du aldri mer kan jobbe noen som helst steder? Anonymkode: b69f4...c82
Anonym bruker Skrevet 15. mars #28 Skrevet 15. mars Er det mulig å bytte jobb internt i bedriften til en du greier å stå i 100%? Jeg ble sykmeldt på grunn av for høy fysisk belastning på arbeidsplassen. Ble forespeilet minst 50% ufør om jeg skulle fortsette der. Gikk i dialog med arbeidsgiver og fikk omplassering innad i bedriften og jobber fortsatt 100% nå fire år etter. Gjorde dette før sykmeldingsperioden var over da.. Anonymkode: 9aaab...679
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå