Gå til innhold

Tilbehør ovnsbakt laks med urtelokk

Anbefalte innlegg

Hei 😊 Vi får gjester i morgen, og jeg har lyst å ovnsbake laks med urtelokk. Lurer på hva som kan passe til, potetmessig. Synes kokte poteter kanskje er litt hverdagslig? Tror dere hasselbackpoteter, gulrotpuré med hvitløk og agurksalat kan passe til, eller blir det for tungt? 

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Ville laget potetbåter med samme type urter som laksen, gulrøtter ok og en yoghurtdressing. Evt med agurk men ikke sånn klassisk agurksalat.

Anonymkode: 9de94...67a

Godt forslag! Ikke gulrotpuré, altså? Hvilken type agurksalat kan passe til da? 

Polly-Esther skrev (28 minutter siden):

Godt forslag! Ikke gulrotpuré, altså? Hvilken type agurksalat kan passe til da? 

https://www.matprat.no/oppskrifter/familien/tandoorilaks-med-agurkdressing/ Den som er i denne eller tatziki om du vil ha litt mer smak, mente å skrive at gulrotpure sikkert er godt til. 

Annonse

Anonym bruker skrev (16 minutter siden):

https://www.matprat.no/oppskrifter/familien/tandoorilaks-med-agurkdressing/ Den som er i denne eller tatziki om du vil ha litt mer smak, mente å skrive at gulrotpure sikkert er godt til. 

Skjønner, tusen takk 😊

Polly-Esther skrev (4 timer siden):

Hei 😊 Vi får gjester i morgen, og jeg har lyst å ovnsbake laks med urtelokk. Lurer på hva som kan passe til, potetmessig. Synes kokte poteter kanskje er litt hverdagslig? Tror dere hasselbackpoteter, gulrotpuré med hvitløk og agurksalat kan passe til, eller blir det for tungt? 

Jeg synes det høres veldig godt ut, kommer glatt på middag til deg ☺️ Hasselbackpoteter, agurksalat og gulrotpure høres ypperlig ut. For all del ikke brokkoli som noen foreslår.

Anonymkode: ebe6f...5e5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...