Anonym bruker Skrevet 13. mars 2025 #1 Skrevet 13. mars 2025 Må man like den personen veldig godt? Være forelsket? Jeg kommer aldri til å treffe noen pga de jeg liker veldig godt, de vil ikke ha meg. Jeg vil ikke være singel resten av livet og vurderer å bare ta en Anonymkode: 0d98d...c9a
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2025 #2 Skrevet 13. mars 2025 Begyn med å like deg selv først. 😊 Du må gjøre deg selvnlykkelig, ingen andre. Og du... Det fins en fin fyr til deg også. 😊 Jobb med selvtilliten! Å være trygg i seg selv er sexy. Anonymkode: e02ba...274
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2025 #3 Skrevet 13. mars 2025 Anonym bruker skrev (17 minutter siden): Begyn med å like deg selv først. 😊 Du må gjøre deg selvnlykkelig, ingen andre. Og du... Det fins en fin fyr til deg også. 😊 Jobb med selvtilliten! Å være trygg i seg selv er sexy. Anonymkode: e02ba...274 Jeg har vært gift, så vet jo at det finnes mange menn der ute, men jeg har aldri innerst inne likt han. Anonymkode: 0d98d...c9a
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2025 #5 Skrevet 15. mars 2025 Anonym bruker skrev (7 minutter siden): Innspill? Anonymkode: 0d98d...c9a Innspill på hva? Du vurdere jo allerede å bare ta en .. hva stopper deg eventuelt? Vi er ulike og ulike verdier tilsier ulike valg. For noen er det helt uaktuelt å «bare ta en» uansett alder, for noen er det helt ok - bare du vet hva du ønsker og trenger Anonymkode: 4f030...e58
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2025 #6 Skrevet 15. mars 2025 Du sier at de du liker vil ikke ha deg. Da bør du finne ut hva de du liker søker. Så kan du se om du kan tilby noe av dette, evt ved å gjøre noen endringer i hvordan du er. Kan du ikke tilby noe av det de søker, da må du bare ta en som dekker flest mulig av dine egne behov. Jeg er litt nysgjerrig på hva du vet om de du liker, som ikke vil ha deg, vet du hvorfor det er slik? Anonymkode: 5109b...71e
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2025 #7 Skrevet 15. mars 2025 Anonym bruker skrev (27 minutter siden): Du sier at de du liker vil ikke ha deg. Da bør du finne ut hva de du liker søker. Så kan du se om du kan tilby noe av dette, evt ved å gjøre noen endringer i hvordan du er. Kan du ikke tilby noe av det de søker, da må du bare ta en som dekker flest mulig av dine egne behov. Jeg er litt nysgjerrig på hva du vet om de du liker, som ikke vil ha deg, vet du hvorfor det er slik? Anonymkode: 5109b...71e Jeg mener utseende. Man skal jo ikke gå etter utseende... men man må jo like de vell? Anonymkode: 0d98d...c9a
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2025 #8 Skrevet 16. mars 2025 Jeg gidder definitivt ikke ha en kjæreste jeg ikke både liker svært godt og er forelsket i. Hvorfor skulle jeg det, liksom. Så finnes det jo sikkert andre som vurderer annerledes. Anonymkode: 54b8c...fd9
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2025 #9 Skrevet 16. mars 2025 Anonym bruker skrev (6 timer siden): Jeg gidder definitivt ikke ha en kjæreste jeg ikke både liker svært godt og er forelsket i. Hvorfor skulle jeg det, liksom. Så finnes det jo sikkert andre som vurderer annerledes. Anonymkode: 54b8c...fd9 Helt enig.. er redd jeg kommer til å være evig singel 😬 Anonymkode: 0d98d...c9a
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2025 #10 Skrevet 16. mars 2025 Anonym bruker skrev (6 timer siden): Jeg gidder definitivt ikke ha en kjæreste jeg ikke både liker svært godt og er forelsket i. Hvorfor skulle jeg det, liksom. Så finnes det jo sikkert andre som vurderer annerledes. Anonymkode: 54b8c...fd9 De fleste er vel enige i dette, men det høres likevel litt tenåringsaktig ut. Jeg sier ikke det er det, det kommer jo an på hvilke realistiske krav du stiller. For meg er det personlighet som er vanskeligst, ikke utseende. Utseende er ofte mer enn godt nok. Anonymkode: 5109b...71e
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2025 #11 Skrevet 16. mars 2025 Hvorfor er det bedre å være med en mann du ikke elsker, eller en gang liker, enn å være singel? Hvorfor er du avhengig av å ha en mann i livet ditt? Anonymkode: 9bd0d...00d
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2025 #12 Skrevet 16. mars 2025 Anonym bruker skrev (23 minutter siden): De fleste er vel enige i dette, men det høres likevel litt tenåringsaktig ut. Jeg sier ikke det er det, det kommer jo an på hvilke realistiske krav du stiller. For meg er det personlighet som er vanskeligst, ikke utseende. Utseende er ofte mer enn godt nok. Anonymkode: 5109b...71e Tenåringsaktig å ville like veldig godt den du blir kjæreste med?!? Snarere tvert imot. Mer tenåringsaktig å bli sammen med en man ikke liker spesielt godt bare for å ha en kjæreste. Jeg ville heller vært alene enn å bli sammen med en jeg ikke er forelsket i. Anonymkode: 1d2ba...053
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2025 #13 Skrevet 16. mars 2025 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Tenåringsaktig å ville like veldig godt den du blir kjæreste med?!? Snarere tvert imot. Mer tenåringsaktig å bli sammen med en man ikke liker spesielt godt bare for å ha en kjæreste. Jeg ville heller vært alene enn å bli sammen med en jeg ikke er forelsket i. Anonymkode: 1d2ba...053 Det høres tenåringsaktig ut å forelske seg i bare menn som er de mest attraktive, etter utseende. Det er typisk for tenårene. Anonymkode: 5109b...71e
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2025 #14 Skrevet 16. mars 2025 Anonym bruker skrev (På 14.3.2025 den 0.05): Må man like den personen veldig godt? Være forelsket? Jeg kommer aldri til å treffe noen pga de jeg liker veldig godt, de vil ikke ha meg. Jeg vil ikke være singel resten av livet og vurderer å bare ta en Anonymkode: 0d98d...c9a Jeg tror det er flere forskjellige måter. Den ene er at man faller for hverandre straks man møtes, sånn kjærlighet ved første blikk. Eller det kan være at man møter som man synes er veldig pen/kjekk og at man blir interessert i vedkommende fordi man synes personen er pen. Det kan også være sånn at man blir kjent med en person som man liker mer og mer etterhvert som man lærer hverandre å kjenne og at man blir forelsket. Jeg tror at for de fleste så er det sånn at man liker utseendet når man liker og blir glad i personen. Anonymkode: bcd21...405
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2025 #15 Skrevet 16. mars 2025 Anonym bruker skrev (13 minutter siden): Jeg tror det er flere forskjellige måter. Den ene er at man faller for hverandre straks man møtes, sånn kjærlighet ved første blikk. Eller det kan være at man møter som man synes er veldig pen/kjekk og at man blir interessert i vedkommende fordi man synes personen er pen. Det kan også være sånn at man blir kjent med en person som man liker mer og mer etterhvert som man lærer hverandre å kjenne og at man blir forelsket. Jeg tror at for de fleste så er det sånn at man liker utseendet når man liker og blir glad i personen. Anonymkode: bcd21...405 Slik tenker jeg også. Jeg tror det varierer med hvilke behov du selv har. Hva du legger vekt på bestemmes av hva du selv forventer/ønsker, eller trenger, fra en partner. Utseende teller selvsagt, det forteller også noe om en person. Det er mange veier til en forelskelse. Det kan være alt fra enkle handlinger, en klesstil eller utseende. Det er mye mer enn utseende som kan vekke interesse og føre til noe mer. Anonymkode: 5109b...71e
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2025 #16 Skrevet 16. mars 2025 Hei HI jeg kjenner meg så igjen i det du beskriver. Sitter her å bare griner og vet ikke hva jeg skal gjøre. Skilte meg for hadde ikke følelser lengre for far til barna. Fant så en som jeg trodde var alt jeg lette etter: kjekk, snill og som likte det samme som meg…. Men så viste det seg at alt bare hadde vært løgn, kriminalitet og utroskap. Jeg har levd i et forhold nå med en som har behandla meg som dritt men som jeg var så forelska i og jeg trodde på alle løgner etter dårlige perioder. Jeg hadde misforstått eller jeg var ikke glad nok i han…han sa så mange løgner til meg og jeg har null selvtillit etter å ha gitt alt. Hans kamerat sa at jeg kunne ikke ha funnet en verre person å forelske meg i og alle visste at han var en drittsekk (men jeg visste ikke det for han kom fra en annen by og ingen sa jo noe til meg…...) Venninnene mine har prøvd å få meg vekk i tre år 😭 Hvor er de snille og greie mennene? Må de være stygge for å være snille? Jeg aner ikke hvor jeg skal møte noen på det lille stedet jeg bor og her vet alle hvem som er ledige til enhver tid og utvalget er for å si det rett ut minimalt 😔 Anonymkode: 514d0...e3a
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2025 #17 Skrevet 16. mars 2025 Anonym bruker skrev (22 minutter siden): Hei HI jeg kjenner meg så igjen i det du beskriver. Sitter her å bare griner og vet ikke hva jeg skal gjøre. Skilte meg for hadde ikke følelser lengre for far til barna. Fant så en som jeg trodde var alt jeg lette etter: kjekk, snill og som likte det samme som meg…. Men så viste det seg at alt bare hadde vært løgn, kriminalitet og utroskap. Jeg har levd i et forhold nå med en som har behandla meg som dritt men som jeg var så forelska i og jeg trodde på alle løgner etter dårlige perioder. Jeg hadde misforstått eller jeg var ikke glad nok i han…han sa så mange løgner til meg og jeg har null selvtillit etter å ha gitt alt. Hans kamerat sa at jeg kunne ikke ha funnet en verre person å forelske meg i og alle visste at han var en drittsekk (men jeg visste ikke det for han kom fra en annen by og ingen sa jo noe til meg…...) Venninnene mine har prøvd å få meg vekk i tre år 😭 Hvor er de snille og greie mennene? Må de være stygge for å være snille? Jeg aner ikke hvor jeg skal møte noen på det lille stedet jeg bor og her vet alle hvem som er ledige til enhver tid og utvalget er for å si det rett ut minimalt 😔 Anonymkode: 514d0...e3a Så leit å høre ! Fy søren! Jeg skriver gjerne med deg, hvis du vil ❤️ Anonymkode: 0d98d...c9a
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2025 #18 Skrevet 16. mars 2025 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Så leit å høre ! Fy søren! Jeg skriver gjerne med deg, hvis du vil ❤️ Anonymkode: Anonym bruker skrev (2 timer siden): Så leit å høre ! Fy søren! Jeg skriver gjerne med deg, hvis du vil ❤️ Anonymkode: 0d98d...c9a Hadde vært fint men hvordan få det til i praksis? 🥰 Anonymkode: 514d0...e3a
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2025 #19 Skrevet 16. mars 2025 Anonym bruker skrev (7 timer siden): De fleste er vel enige i dette, men det høres likevel litt tenåringsaktig ut. Jeg sier ikke det er det, det kommer jo an på hvilke realistiske krav du stiller. For meg er det personlighet som er vanskeligst, ikke utseende. Utseende er ofte mer enn godt nok. Anonymkode: 5109b...71e Det var vel ingenting i det jeg skrev din skulle tilsi at utseende er avgjørende. For min del er det vanligvis slik at de jeg liker blir pene, mens jeg aldri tiltrekkes av idioter med et klassisk bra utseende. Ganske praktisk, egentlig. Anonymkode: 54b8c...fd9
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2025 #20 Skrevet 17. mars 2025 Anonym bruker skrev (10 timer siden): Det var vel ingenting i det jeg skrev din skulle tilsi at utseende er avgjørende. For min del er det vanligvis slik at de jeg liker blir pene, mens jeg aldri tiltrekkes av idioter med et klassisk bra utseende. Ganske praktisk, egentlig. Anonymkode: 54b8c...fd9 Da er du heldig Anonymkode: 0d98d...c9a
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2025 #21 Skrevet 17. mars 2025 Nei, Ikke ta en kjæreste bare fordi du er ensom. Jeg gjorde det en gang, og etter to år likte jeg ha ikke lengre i d hele tatt,men ble stusck med en fyr jeg ikke likte å værken kysse eller ha sex med i over 10 år. Neste gang jeg skal finne meg kjærest firer jeg ikke på egne krav hverken i personlighet eller utseende. Du kommer ikke til å være singel resten av livet, HI, men du må bli litt mer glad i deg selv før du innser at du ikke trenger kjærlighet fra andre i så stor grad som du selv tror du gjør. Anonymkode: 44d35...b39
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå