Anonym bruker Skrevet 13. mars #1 Skrevet 13. mars Er det tilsettingsrådet som ringer referanser? Eller er referanser sjekket på forhånd, når innstillingen(e) er avklart? Vurderer tilsettingsrådet "kun" om kandidatene er plassert i riktig rekkefølge (ut fra kompetanse, egnethet osv)? Hilsen "venter på svar"😅 Anonymkode: 7e00b...4f5
Anonym bruker Skrevet 14. mars #2 Skrevet 14. mars Jeg satt i et statlig tilsettingsråd. Vår oppgave var å sjekke de som var innstilt ang riktig nivå vedr kompetanse og at riktig kandidat var rangert øverst, basert på papirer som fulgte innstillingen - skrevet av leder der vedkommende skulle tilsettes. Jeg satt for min fagforening. Referanser var ferdigsjekket når vi fikk listen. Anonymkode: 8f27c...6e5
Anonym bruker Skrevet 14. mars #3 Skrevet 14. mars Anonym bruker skrev (23 timer siden): Er det tilsettingsrådet som ringer referanser? Eller er referanser sjekket på forhånd, når innstillingen(e) er avklart? Vurderer tilsettingsrådet "kun" om kandidatene er plassert i riktig rekkefølge (ut fra kompetanse, egnethet osv)? Hilsen "venter på svar"😅 Anonymkode: 7e00b...4f5 Informasjonen tilsettingsrådet får innebærer en vurdering av kompetanse og en vurdering av egnethet som baserer seg på intervju, eventuelle tester og referansers uttalelser Anonymkode: def74...b9d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå