Gå til innhold

🍓Bare for moro skyld. Del en upopulær mening/holdning ol du ikke sier høyt🍓

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har du fått oppholdstillatelse og gjør noe kriminelt? Da mister du oppholdstillatelsen din og blir sendt ut av landet.

Anonymkode: 42d35...1f7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

At nordmenn flest er late og forventer å tjene masse penger selv om de egentlig ikke jobber noe videre hardt.

Anonymkode: 89967...e8b

Skrevet

-Folk som stemmer FrP har svekkede sjelsevner.

Anonymkode: d649c...ed7

Skrevet
Anonym bruker skrev (6 timer siden):

-Jeg sørger for at vennskap med «problembarn» ikke blomstrer. Ungene mine er 9 og 11 år. Begge barna har barn i klassen som skaper mye bråk, uro, krangler mye og har negativ atferd osv. Jeg tilrettelegger ikke for lek eller samvær med disse barna, tvert i mot. Sier det ikke passer hvis de spør om å komme på besøk. Nå er barna mine gamle nok til at jeg kan styre de. Om slike vennskap blomstrer nå, kan jeg ikke forhindre det når ungene er 15-16 år. 

Har du en upopulær mening å dele?

Håper dere deler å ikke bare diskuterer min hele tråden. 

Anonymkode: 3edf4...d1c

Dette! Liker ikke andres barn, og tåler ikke problembarn. De holder jeg mine barn langt unna. Jeg tåler forøvrig ikke foreldrene til disse barna, de bryr seg ikke om egne barn og barna er gjerne sånn av en grunn.

Anonymkode: e5ec2...05a

Skrevet

Morsomt med alle som føler og synes og mener at de som stemmer FrP og sympatiserer med Trump er dumme og uvitende og mindre intelligent.

Ja, for alle vet jo at intelligens er noe som handler om følelser, eller hva?

De som stemmer FrP og sympatiserer med Trump bør fortest mulig melde seg ut av Mensa og gi plass til alle de som føler de burde få være med der.

Heia heia heia :ironi:

Og forresten, mange av de som mener det samme som dere, sier dette høyt og tydelig. Det er dette tilsvaret ingen av oss andre tør å si høyt. 

Anonymkode: 88cae...42c

Skrevet

At lutefisk er oppskrytt og at rakfisk ikke er menneskemat. 

Anonymkode: fa58c...a6c

Skrevet
Anonym bruker skrev (33 minutter siden):

Morsomt med alle som føler og synes og mener at de som stemmer FrP og sympatiserer med Trump er dumme og uvitende og mindre intelligent.

Ja, for alle vet jo at intelligens er noe som handler om følelser, eller hva?

De som stemmer FrP og sympatiserer med Trump bør fortest mulig melde seg ut av Mensa og gi plass til alle de som føler de burde få være med der.

Heia heia heia :ironi:

Og forresten, mange av de som mener det samme som dere, sier dette høyt og tydelig. Det er dette tilsvaret ingen av oss andre tør å si høyt. 

Jeg kjenner flere som sier dette høyt, ikke min feil at du ikke tør.

Skrevet

Noen ganger må man faktisk bare ta seg sammen. 

Anonymkode: 6f1ed...bc8

Skrevet

Alle dere som vil ha innvandrere ut. Hvem skal da ta jobbene de har? Nordmenn er ofte kresne, og vi er ikke nok folk.

Anonymkode: c39cf...d0b

Skrevet
Anonym bruker skrev (28 minutter siden):

Alle dere som vil ha innvandrere ut. Hvem skal da ta jobbene de har? Nordmenn er ofte kresne, og vi er ikke nok folk.

Så langt tenker de ikke. 

Anonymkode: e2ef4...339

Skrevet

Jeg handler på Temu å jeg elsker det.

Anonymkode: 3edf4...d1c

Skrevet

Det er altfor mange ubrukelig foreldre. Foreldre som ikke evner å sette grenser eller gi barna sine litt motstand.  Det er altfor mange foreldre som overlater oppdragelsen til staten, og som selv ønsker å bare skumme fløten. 

Få kriminelle utlendinger/innvandrere på hue og ræva ut av Norge. De kan drive med den driten i sitt eget hjemland.  

Anonymkode: 8f927...4f6

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Vil rett og slett ha ut drittungene som flyr rundt i «wallah» stil på skolen og truer, stjeler, skremmer og oppfører seg dritt mot elevene på skolen. Grupper av disse samfunnstaperne som gjør livet skummelt og vanskelig for veldig mange elever på skolen. Tør skolen å gjøre noe? Ingenting. Selv om barn og voksne gjentatte ganger har tatt opp med ledelsen hvordan disse ungene opererer. De kan true og herje fritt (åpenbart null oppdragelse hjemme). Derfor. Kan ha arbeidsinnvandring fra veldig mange andre land enn disse «wallah» landene.

Anonymkode: 52bc3...cff

Skrevet
2 hours ago, Anonym bruker said:

De fleste av de jeg ikke ønsker å ha her jobber ikke...

Anonymkode: aecf8...b24

Skrevet
Anonym bruker skrev (6 timer siden):

Så langt tenker de ikke. 

Anonymkode: e2ef4...339

Joda, det gjør nok mange. 

Først må du skille mellom arbeidsinnvandring og flyktning/asyl… 

Deretter må du se hva slags kultur flyktningene kommer fra. Polen og Sverige er gode pekepinner på hva som fungerer og hva som ikke fungerer. I en ideell verden skulle alle som har behov for hjelp mottatt hjelp. Men hva når du ikke har ressursene og de du tar inn har enormt behov for ressurser for å i det hele tatt fungere? 

Anonymkode: 49f93...454

Skrevet

At altfor mange skryter på seg en adhd-diagnose. Det er blitt et fripass. Foreldre higer etter en adhd-diagnose på barna sine som unnskyldning for at de oppfører seg som drittunger. Digget humoreratens sketsj på det. De tok det så på kornet.

Jeg tror pandemien var et sosialt eksperiment. Joda, det var et virus der og folk ble sjuke, men ikke verre enn en vanlig influensa. Jeg tror myndighetene rundt om kring så på det som en gyllen mulighet til å teste crowd control, og tjene uhorvelige summer på «vaksiner.» Mediene fulgte på som lydige nikkedukker (selvfølgelig fordi de hadde mistet støtten ellers). De mediene som touchet borti sannheten ble kansellert og idioterklært.

Vi mennesker har drevet rovdrift på naturen over flere tiår, men jeg tror ikke vi har klart å endre den for alltid. At temperaturen stiger nå for tiden, er en naturlig variasjon, og ikke vår skyld. Myndighetene bruker dette igjen som skremselspropaganda og lesser på med «miljøvennlige avgifter» og absurde konsekvenser.

Jeg tror ikke det er ønskelig for europeiske ledere å ende Russland/Ukraina krigen. For mange stater og land tjener gode penger på det, deriblant Norge. Jeg tror ikke vi egentlig trenger å frykte Russland selv om mediene gjør alt de kan for å la oss tro det, men med å ha oss litt redde, støtter vi implisitt avgjørelser som blir tatt og dermed holder krigen gående. Dette kunne endt for tre år siden. Bildet vi får i norske medier speiler ikke virkeligheten, vi får bare deler, og kun de sakene som omhandler hvor fæle russerne er og hvor snille ukrainere er. Sannheten har alltid flere sider.

Jo, til sist. Jeg liker ikke alle disse mammatreffene. Jeg vil mye heller være hjemme med familien.

Anonymkode: 34028...a78

Skrevet
Anonym bruker skrev (8 timer siden):

De 9% som jobber kan få bli. 

Anonymkode: 5c647...eaa

Skrevet

Det er for lett å få sykmelding og bli ufør. 
ME er psykisk sykdom. 

Anonymkode: a040e...870

Skrevet
Anonym bruker skrev (11 timer siden):

Jeg kjenner flere som sier dette høyt, ikke min feil at du ikke tør.

Det har du nok rett i, det er neppe deg som påvirker meg ;) 

Skrevet

De fleste uføre er late, de kunne jobbet noe, men sofaen lokker mer.

Feite folk spiser mer enn de innrømmer. Er de som sier frasen «har ikke spist i dag» oftest.

Skrevet
Anonym bruker skrev (8 timer siden):

Vil rett og slett ha ut drittungene som flyr rundt i «wallah» stil på skolen og truer, stjeler, skremmer og oppfører seg dritt mot elevene på skolen. Grupper av disse samfunnstaperne som gjør livet skummelt og vanskelig for veldig mange elever på skolen. Tør skolen å gjøre noe? Ingenting. Selv om barn og voksne gjentatte ganger har tatt opp med ledelsen hvordan disse ungene opererer. De kan true og herje fritt (åpenbart null oppdragelse hjemme). Derfor. Kan ha arbeidsinnvandring fra veldig mange andre land enn disse «wallah» landene.

Dette. Helt enig. Eneste er at jeg nå faktisk har begynt å si det høyt.

Anonymkode: 85303...7b5

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Vi mennesker har drevet rovdrift på naturen over flere tiår, men jeg tror ikke vi har klart å endre den for alltid. At temperaturen stiger nå for tiden, er en naturlig variasjon, og ikke vår skyld. Myndighetene bruker dette igjen som skremselspropaganda og lesser på med «miljøvennlige avgifter» og absurde konsekvenser.

Anonymkode: 34028...a78

Dette!!

Anonymkode: 5098b...411

Skrevet

Ja til spesialskoler. Det er altfor mange unger som ikke klarer seg i den ordinære skolen og offentlig skole er heller ikke rustet til å ta vare på alle som skal ha alt mulig rart av tilrettelegging. 

Det er altfor lett å få sykmelding, altfor mange er altfor late og det burde ikke være så vanskelig for arbeidsgivere å stille krav til arbeidstakerne. 

Jeg er egentlig imot allmenn stemmerett. Det er skremmende at så mange med så lite kunnskap kan stemme og dermed bestemme politikken her i landet. Det burde bli stilet et minimum av krav til kunnskap for å få lov til å stemme. 

Barnevernet burde få mer myndighet. Etter å ha sittet som meddommer i tingretten er det skremmende hva foreldre kan gjøre av skade før myndighetene har mulighet til å bryte inn. 

Det burde bli stilt større krav til bruk av helsetjenester. Altfor mange løper til legen med småting og vi krever behandling for alt mulig rart. Det bør kunne stilles større krav til ivaretakelse av egen helse. Og møter du ikke opp til timen på sykehus uten å gi beskjed så bør bøtene bli mye høyere.  

Anonymkode: e9bc7...69d

Skrevet

Før i tida het det skulk, i dag heter det skolevegring.

Anonymkode: 8fc7f...b37

Skrevet
Anonym bruker skrev (51 minutter siden):

Før i tida het det skulk, i dag heter det skolevegring.

Anonymkode: 8fc7f...b37

Det er to helt forskjellige ting, og selv om man ikke hadde navn på det "før i tida" så betyr det jo ikke at det ikke eksisterte da også. 

Når det er sagt er et av mine meninger som kanskje ikke blir helt godt mottatt av alle at man ofte sykeliggjør vanlige følelser. Gruer man seg så har man angst, er man trist og lei så er man deprimert, har man hodepine så har man migrene, er man sjenert så er man introvert og/eller har sosial angst, sliter man litt med søvnen så har man insomnia +++

Anonymkode: 5d714...164

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...