Anonym bruker Skrevet 13. mars 2025 #1 Skrevet 13. mars 2025 -Jeg sørger for at vennskap med «problembarn» ikke blomstrer. Ungene mine er 9 og 11 år. Begge barna har barn i klassen som skaper mye bråk, uro, krangler mye og har negativ atferd osv. Jeg tilrettelegger ikke for lek eller samvær med disse barna, tvert i mot. Sier det ikke passer hvis de spør om å komme på besøk. Nå er barna mine gamle nok til at jeg kan styre de. Om slike vennskap blomstrer nå, kan jeg ikke forhindre det når ungene er 15-16 år. Har du en upopulær mening å dele? Håper dere deler å ikke bare diskuterer min hele tråden. Anonymkode: 3edf4...d1c
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2025 #2 Skrevet 13. mars 2025 At det er tull å identifisere seg som ikke-binær, altså kjønnsnøytral. Å si «hen» istedenfor hun eller han, er bare fjas. Woke-tullet har gått for langt akkurat der. Anonymkode: 34f9d...e37
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2025 #3 Skrevet 13. mars 2025 Jeg forstår ikke hvorfor vi har hundretusen ulike kjønnsidentiteter og pronomen. Og jeg skjønner ikke de som identifiserer seg som en katt Anonymkode: d5a39...8fe
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2025 #4 Skrevet 13. mars 2025 Jeg ønsker at det skytes flere rovdyr. Anonymkode: 6fed7...5d9
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2025 #5 Skrevet 13. mars 2025 Jeg henger meg på det med å ha ørten forskjellige kjønn. Jeg skjønner det bare ikke. Og så syns jeg oppriktig at folk som heier på Trump, som stemmer FrP og som avfeier alle motargument med at man ikke klarer å tenke selv er utrolig slitsomme og dumme. Anonymkode: 5d714...164
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2025 #6 Skrevet 13. mars 2025 At vi skulle ha gått tilbake til spesialskoler igjen. Denne vanvittige tilretteleggingen og tilpasningen for alle elever, ødelegger så voldsomt for alle "normale" elever. Anonymkode: c52b1...649
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2025 #7 Skrevet 13. mars 2025 Ikke alle kulturer kan leve godt side om side. Det er for store forskjeller. Liberal som jeg er, håper jeg psykedelika blir en del av behandlingen for angst, depresjon, tvangslidelser og avhengighet. Men sier du til den jevne nordmann at fleinsopp kan hjelpe deg mot alkoholisme, så tror jeg de fleste fremdeles mener det har rablet helt. Enn så lenge lar jeg det være en mening jeg ikke fronter akkurat. Anonymkode: 49f93...454
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2025 #8 Skrevet 13. mars 2025 Empatiposører og all hykling av empati. At vi skal lide med alt og alle. Jeg savner den jordnære kjerringa som sier "skitt au, det går over, de klarer seg nok", framfor de som gråter og tenner lys. Anonymkode: 7daa4...7ca
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2025 #9 Skrevet 13. mars 2025 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Ikke alle kulturer kan leve godt side om side. Det er for store forskjeller. Liberal som jeg er, håper jeg psykedelika blir en del av behandlingen for angst, depresjon, tvangslidelser og avhengighet. Men sier du til den jevne nordmann at fleinsopp kan hjelpe deg mot alkoholisme, så tror jeg de fleste fremdeles mener det har rablet helt. Enn så lenge lar jeg det være en mening jeg ikke fronter akkurat. Anonymkode: 49f93...454 Avsporing alert: vi er flere som har sett psykonauten på Netflix 😜 Anonymkode: 7daa4...7ca
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2025 #10 Skrevet 13. mars 2025 Jeg skjønner ikke hvorfor vi skal tvinge livet på noen som ikke vil ha det. Om noen virkelig ikke vil leve fordi de har det grusomt psykisk synes jeg det er helt greit at de velger det bort. Da tenker jeg ikke på de som truer med å ta livet av seg som et rop om hjelp, de skal selvfølgelig få hjelp Men de som virkelig ikke vil leve, de trenger ikke leve for andre sin skyld, da kan de få slippe. Anonymkode: af342...5e5
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2025 #11 Skrevet 13. mars 2025 Strengere straffer og strengere regler mot innvandring. Jeg driter i hvor folk kommer fra, driter i hudfarge, jeg bryr meg om oppførsel. Blir for store kulturforandringer. Anonymkode: 5c566...fbd
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2025 #12 Skrevet 13. mars 2025 Anonym bruker skrev (7 minutter siden): Avsporing alert: vi er flere som har sett psykonauten på Netflix 😜 Anonymkode: 7daa4...7ca Flere burde sett den ja 😃👏🏻 Har fulgt med på dette siden 2018, synes det var på høy tid det fikk mer oppmerksomhet. Anonymkode: 49f93...454
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2025 #13 Skrevet 13. mars 2025 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Jeg skjønner ikke hvorfor vi skal tvinge livet på noen som ikke vil ha det. Om noen virkelig ikke vil leve fordi de har det grusomt psykisk synes jeg det er helt greit at de velger det bort. Da tenker jeg ikke på de som truer med å ta livet av seg som et rop om hjelp, de skal selvfølgelig få hjelp Men de som virkelig ikke vil leve, de trenger ikke leve for andre sin skyld, da kan de få slippe. Anonymkode: af342...5e5 I verdens beste land å bo i, dit de dyktigste nordmennene rømmer feks, har de allerede dette tilbudet. Sikkert mange grinebitere som ønsker at de skal benytte seg av det😂. https://www.nettavisen.no/nyheter/hjelper-friske-folk-til-a-bega-selvmord/s/12-95-8448996 Anonymkode: 7daa4...7ca
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2025 #14 Skrevet 13. mars 2025 Anonym bruker skrev (20 minutter siden): At vi skulle ha gått tilbake til spesialskoler igjen. Denne vanvittige tilretteleggingen og tilpasningen for alle elever, ødelegger så voldsomt for alle "normale" elever. Anonymkode: c52b1...649 Den ødelegger nå mest for de som faktisk har spesielle behov, for de får ikke noe ekstra lengre Anonymkode: 68eff...70b
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2025 #15 Skrevet 13. mars 2025 Folk koster for mye, velferden er for dyr. Folk må ta mer ansvar for egen helse, ta mer ansvar for seg selv og klare seg uten den krykka veldfersstaten etterhvert har utviklet seg til å bli. Anonymkode: 21e28...6b5
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2025 #16 Skrevet 13. mars 2025 Stopp all innvanding innvandring gir økt kriminalitet og snylting av velferden Woke-kulturen er for lavere intelligente Anonymkode: 1d920...790
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2025 #17 Skrevet 13. mars 2025 Nesten enig med alt over her... Anonymkode: ece3c...f4c
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2025 #18 Skrevet 13. mars 2025 At gjennomsnittlig IQ er ulik i forskjellige deler av verden. At det ikke bare er flaks og tilfeldigheter som gjør vesteuropa til et godt sted å bo. Anonymkode: 85303...7b5
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2025 #19 Skrevet 13. mars 2025 At innvandrere ikke skal få lov til å bosette seg i ghettoer, at det må være plikt til å integrere seg, at det ikke skal være lønnsomt å få en haug med unger og dermed få en haug med penger i sosialstøtte. Slutte å gjemme ting som å indoktrinere ungene sine, bak religionsfrihet. Utenlandske gjengkriminelle sendes til hjemlandet. Anonymkode: 4e3aa...1d4
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2025 #20 Skrevet 13. mars 2025 Jeg vil heller at ungdommen røyker en joint i kjelleren enn å drikke seg full på fest. Jeg har ikke behov for å være mamma på fulltid, men er det fordi jeg må. Anonymkode: f7824...fcc
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2025 #21 Skrevet 13. mars 2025 Jeg ønsker stopp i antall flyktninger vi tar i mot. Anonymkode: a9a00...cc0
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2025 #22 Skrevet 13. mars 2025 Jeg syns folk sykmelder seg alt for fort. Folk må tåle å gå på jobb selv om man er forkjølet eller har litt vondt en plass. Det er for enkelt å være «syk» i dag. Jeg syns vi burde bruke mer penger på skoler, eldre og generelt nordmenn istede for å være så utrolig opphengt i å sende milliarder ut av landet i støtte til andre. Anonymkode: 5c647...eaa
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2025 #23 Skrevet 13. mars 2025 Send alle innvandrere hjem. Anonymkode: 52bc3...cff
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2025 #24 Skrevet 13. mars 2025 Folk er blitt for såre. Tåler ingen krenkelser, ingen sykdommer og ingen konflikter. Folk som sympatiserer med Trump er uintelligente. Folk som ikke klarer å sette grenser for sine barn og sosiale medier f.eks., fremstår som dumme. Mange innvandrere er en stor ressurs, men alt for mange er en belastning. Det burde vært prøvetid. Anonymkode: b993a...08e
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2025 #25 Skrevet 13. mars 2025 Stopp all invandring fra muslimske land og deportere de som allerede er her Anonymkode: aecf8...b24
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå