Gå til innhold

Hvilket bar konsept ville du ønsket…?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gjelder åpning av ny bar 😊 med full skjenkebevilling og uteservering. 

Ulike konsepter:

Brun engelsk bar

Cocktail bar

Kunstbar/sip &dip. Bar der man i tillegg til å drikke kan male litt

Quiz bar

Karaoke bar

Hvilken bar ville du gått på? (Dersom du går på bar da)

Tar også i mot andre forslag/ideer 😃

Anonymkode: 5787f...10f

Skrevet

En blanding av de tre nederste ville vært forlokkende 😊.

Anonymkode: 3ecf6...14e

Skrevet

Cocktail bar 10 av 10 dager :D Elsker Dom Whisky Cocktail Bar i Warszawa og skulle ønske det fantes i norge

Anonymkode: d4a42...733

Skrevet

De færreste har marked for ett konsept alene.

Jeg ville gått på en skeiv bar med quiz og mocktails... men jeg er ikke en kunde barer tjener godt på.

Anonymkode: 482f3...146

Skrevet

Brun engelsk bar, absolutt.

Hva mener du med quizbar? Jeg har aldri opplevd at noen barer har det som tilbud hver dag i uken.

Så engelsk bar med quizkvelder i blant hadde fått min stemme. Karaoke utestenger fort dem som ikke liker det siden det tar såpass stor plass og at mange går på bar for å snakke sammen. 

Skrevet

Brun engelsk for meg også. For meg er det britene som kan bar. Det er deres kultur. Bar er for meg atmosfære, ikke underholdning, da må det føles old english. Ikke særlig kreativt, men det trenger du ikke når du skal slappe av og kose deg.

Anonymkode: f2dcb...d5f

Skrevet

En brun bar slpr alle de andre forslagene dine ned i støvlene.

En brun bar med GOD stemning og takhøyde for mennesker fra alle samfunnslag. 

En bar der en føler seg velkommen, og en bar som oser varme og en slags trygghet.

Jeg "voks" opp i en sånn type bar, der alle pratet med alle, gamle og unge drakk øl sammen og spilte dart og biljard. Det var trubadur hver helg og allsang fra samtlige bord. 

Et sted der folk virkelig møtes og er der for hverandre. Om det bare er for den kvelden ute.

Et sted som får stamkunder som er trofaste i åresvis.

Skrevet

Spørs jo på hvor dette skal ligge og hva som er i nærheten?

Men sånn i utgangspunktet en cocktail bar eller craft best bar helt klart, men da viktig at de som jobber der kan det de driver med og ikke bare har tatt et bartender kurs på Agia Napa.

Anonymkode: 41599...87f

Skrevet

Hvor ligger baren, hva slags aldersgrense skal du ha, hva slags folk ferdes der den skal ligge? Det er mange slike spørsmål som er virkig for valget. En økonomisk god investering er å kjenne sitt marked.

Jeg personlig foretrekker en brun bar, men jeg er 50 år.

Skal baren ligge i et område hvor det ferdes mest ungdommer mellom 18 og 22 år og du skal servere dem må du tenke helt annerledes. De drikker hjemme og danser på byen, legger igjen veldig mye mindre penger på alkohol. Da må du tjene pengene på flere måter enn ved ren bar-drift.

Anonymkode: bbe62...4d5

Skrevet

Cocktailbar eller brun engelsk bar. Quiz og andre typer arrangementer kan det godt være innimellom, men ikke hver kveld hele året. På en bar ønsker man jo først og fremst å kunne henge og prate med venner og bekjente i hyggelige omgivelser. 

Anonymkode: 8ccb6...77d

Skrevet

Var på Sommero, experisjonshallen. Midt i blinken synes jeg, hvis du vil kombinere rolige områder, men også live musikk og fart. Ellers falt jeg veldig for en i Frankrike, den var i tilknytning til hotell. Rolig jazzbar hvor du kunne prate med de du går ut med (for sånne som meg, over 40 og halve gjengen har tinnitus 😆

Anonymkode: 6859e...8ca

Skrevet

Jeg personlig ville valgt cocktailbar. Men, som business ville jeg valgt karaoke og quizbar. Det tiltrekker et mye bredere publikum. 

Skrevet

Cocktailbar, kanskje med karaoke noen dager?

Anonymkode: d1460...d61

Skrevet

Sorry HI, men hvis du ikke allerde har konseptet du brenner for klart så er du nesten dømt til å mislykkes og stedet er konkurs innen 12 måneder.

Man merker veldig og det er et sted hvor de som driver/jobber der brenner for det de gjør eller om de bare gjør det for at de må ha en inntekt på en eller annen måte

Anonymkode: 81c3b...426

Skrevet
MissSaigon skrev (9 timer siden):

Brun engelsk bar, absolutt.

Hva mener du med quizbar? Jeg har aldri opplevd at noen barer har det som tilbud hver dag i uken.

Så engelsk bar med quizkvelder i blant hadde fått min stemme. Karaoke utestenger fort dem som ikke liker det siden det tar såpass stor plass og at mange går på bar for å snakke sammen. 

Dette, men med et godt utvalg av gode viner. Det er som regel alt for kjipe viner på tradisjonelle puber. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...