Anonym bruker Skrevet 12. mars #1 Skrevet 12. mars Jeg og kjæresten er på vei mot et brudd. Det er uunngåelig, da vi har vokst fra hverandre, det er diskusjoner om det samme, og framtiden vår er egentlig inteteksisterende. Vi holder sammen mens vi selger hus og rydder opp i delt økonomi. Vi har ikke fellesbarn, men to barn tilsammen som anser hverandre som søsken og er kjempeglade i hverandre. Vi ser for oss endelig brudd i august/september. Nå planlegger jeg en tur til Tyrkia, og kjenner litt på engstelse for å reise alene med tenåringen min, hva om jeg blir syk, feks, eller noe uforutsett skulle skje.. i tillegg er vi begge flinke til å ta med begge barna på ting de ønsker der vi deler oss opp, da jeg er en morgenfugl mens han elsker å være ute på kvelder, da jeg gjerne er kveldstrøtt. Men jeg har igrunnen svært lite lyst til å dele rom med ham i 14 dager, så nære er vi overhode ikke, i tillegg er diskusjonsnivået avogtil høyt, noe vi klarer å skjule i et stort hus, men neppe på to tilhørende hotellrom.. hva ville dere gjort? Tatt med tenåringen alene eller dratt allesammen i tryggheten og det kjente? Anonymkode: c227a...cf3
Anonym bruker Skrevet 12. mars #2 Skrevet 12. mars Dratt med tenåringen alene. Hvorfor venter dere så lenge med bruddet? Det er smertefult for alle om det dras sånn ut i tid... Anonymkode: 1a4d3...331
Anonym bruker Skrevet 12. mars #3 Skrevet 12. mars Jeg ferierer mye med eksen. Vi hadde verdens fredeligste brudd, er omgangsvenner og har et barn med spesielle behov som gjør at ingen av oss orker aleneferie med barnet. Selv ikke vi hadde hatt det hyggelig på ferie sammen midt i bruddet. Det høres ikke ut som noen god ide. (Men så forstår ikke jeg greia med å planlegge samlivsbrudd et halvår frem i tid heller, da. Vet man at det blir det, så går man jo nå - ikke til høsten). Å reise alene med en frisk tenåring høres helt uproblematisk ut. Ungen har vel telefon? Skulle noe helt uforutsett skje, så får den be om hjelp. Anonymkode: 53f61...ec2
Anonym bruker Skrevet 12. mars #4 Skrevet 12. mars Du må jo bare øve deg på å gjøre ting alene Er du ikke komfortabel med å reise til Tyrkia alene drar du et sted du er trygg på å dra. Anonymkode: 29c17...758
Anonym bruker Skrevet 12. mars #5 Skrevet 12. mars Hvorfor må du reise på ferie? Herregud Anonymkode: 65e77...492
Anonym bruker Skrevet 13. mars #6 Skrevet 13. mars Jeg hadde reist alene med tenåringen, men hadde valgt ett annet reisemål om jeg var engstelig. Det snakkes endel engelsk i tyrkia, men mest på turiststeder. Så skulle noe skje kan det hende du kommer på sykehus, legevakt osv som ikke skjlnner ett ord av hva dere sier. Så jeg hadde valgt ett sted der engelsk var mer vanlig slik at det ikke hadde vært noe grunnlag for at jeg skulle bekjymre meg. Selv om dere har ett greit forhold nå, såer det lenge til august. Så å satse på at det fortsatt er greit ville jeg ikke tort, for ett brudd blir ofte vondt, vanskelig og kranglete uansett hvor mye en prøver å ikke gjøre det til det. Anonymkode: d00d5...4c1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå