Anonym bruker Skrevet 12. mars #1 Skrevet 12. mars Saken er den at min datter ryddet ut av klesskapet sitt for et par måneder siden. Hun sendte sin kusine en melding og spurte om hun ønsket å se gjennom sekken med tøy, for å plukke ut det hun ville ha. Det ville hun (jenta er 13 år). Tiden dro ut, og min datter sendte en ny melding til både kusine og tante med en påminnelse om at sekken fortsatt stod hjemme hvis de ville ta en titt. Ellers så gikk den til fretex. De ville fortsatt det. Så - etter to måneder uten at de kom, så hadde vi en skikkelig opprydding på roterommet og sekken ble levert til fretex. Et par uker etter, så får min datter en tekstmelding om at de kom innom for å se på tøyet. Min datter svarte som sant var, at den nå var gitt bort. Svigerinnen min ringte meg og sa at hun syns dette var så dårlig gjort. Jeg sa at vi hadde hatt en opprydding og at vi antok at de ikke ønsket tøyet, siden det hadde drøyd slik. Men dette fnyste hun bare av. Er det virkelig noe å bli sur for? Man blir tilbudt masse flott tøy, men gidder ikke engang å ta turen innom for å hente det. Og så blir man sur fordi man har gitt det videre til noen andre (slik min datter skrev at hun ville gjøre). Anonymkode: a051b...e7c
Anonym bruker Skrevet 12. mars #2 Skrevet 12. mars Hun kan heller være sur på seg selv som ikke orker å dra å se på tøyet. Men siden melding ble sendt til datteren så hadde hun nok ikke fått beskjed kanskje? Anonymkode: 25c21...50b
Anonym bruker Skrevet 12. mars #3 Skrevet 12. mars Anonym bruker skrev (23 minutter siden): Hun kan heller være sur på seg selv som ikke orker å dra å se på tøyet. Men siden melding ble sendt til datteren så hadde hun nok ikke fått beskjed kanskje? Anonymkode: 25c21...50b Hi skriver at det ble sendt melding til både kusine og tante. Anonymkode: 95edc...17e
Anonym bruker Skrevet 12. mars #4 Skrevet 12. mars Det er ikke noe å bry seg om hi, det er flaut for henne å bli sur for sånt. Anonymkode: 95edc...17e
Anonym bruker Skrevet 12. mars #5 Skrevet 12. mars Det er jo egentlig litt respektløst å vise så liten interesse slik at dere ble sittende med den sekken. Hadde de visst at det ble vanskelig i dette tidsrommet, kunne de ha avtalt noe med HI slik at HI visste hva hun hadde å forholde seg til. Jeg ville nok tatt en telefon (eller sendt en melding som jeg fulgte med på at ble mottatt) før jeg ga bort sekken til andre. Da kunne de f.eks. fått beskjed om at "neste lørdag gir vi vekk sekken til Fretex da vi ikke kan ha den stående lenger. Når kommer dere for å se gjennom?" Anonymkode: e992d...ffc
Anonym bruker Skrevet 12. mars #6 Skrevet 12. mars Da får hun være sur da. Det er heldigvis ikke ditt problem. Anonymkode: 66038...fb7
Anonym bruker Skrevet 12. mars #7 Skrevet 12. mars Anonym bruker skrev (5 timer siden): Hi skriver at det ble sendt melding til både kusine og tante. Anonymkode: 95edc...17e Da får de bare være sur Anonymkode: 25c21...50b
Anonym bruker Skrevet 12. mars #8 Skrevet 12. mars Da får hun bare være sur. Det gjelder å kjenne sin besøkelsestid. Anonymkode: 00a9e...4e8
Anonym bruker Skrevet 12. mars #9 Skrevet 12. mars Jeg tenker at hun er sær fordi hun blir sur. Men jeg ville nok også ringt en siste gang og sagt at nå går klærne til Fretex hvis de ikke kommer innen da og da. Hun ble sikkert mest sur fordi hun fikk en tenåring i fanget som hadde gledet seg til å få noen av klærne til den kule kusina. Og 13-14 åringer skjønner ikke konsekvenser, de tror at alle har like god tid som dem. Anonymkode: c2ee9...c3b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå