Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi tenker at Musk er den i verden som har minst behov for støtte. Så dette er først og fremst støtte/hjelp til de som allerede har kjøpt Tesla og blir mobbet for det. De som ser korrupsjon i dette er de samme som har fordommer mot rikinger, og tror at rikinger bare må ha mer og mer og mer, og aller helst fra de aller fattigste. Det passer så godt inn i deres bilde av rike mennesker. 

Alt i alt er dette en bagatell og agurknyhet. 80% av "informasjon" rundt Trump er agurknyheter som handler om hudfarge, hårsveis, og bekreftelser av fordommer mot rike mennesker og USA. 

Senest i går var Trump visstnok gal med tollsatsene. Heldigvis er det noen som har vett til å nevne at Norge og grønnsosialistene har sørget for 10 ganger høyere tollsatser enn Trump.

https://e24.no/norsk-oekonomi/i/EykeVP/dette-er-den-norske-tollmuren

Anonymkode: c1ddd...fb4

Anonym bruker skrev (18 minutter siden):

Vi tenker at Musk er den i verden som har minst behov for støtte. Så dette er først og fremst støtte/hjelp til de som allerede har kjøpt Tesla og blir mobbet for det. De som ser korrupsjon i dette er de samme som har fordommer mot rikinger, og tror at rikinger bare må ha mer og mer og mer, og aller helst fra de aller fattigste. Det passer så godt inn i deres bilde av rike mennesker. 

Alt i alt er dette en bagatell og agurknyhet. 80% av "informasjon" rundt Trump er agurknyheter som handler om hudfarge, hårsveis, og bekreftelser av fordommer mot rike mennesker og USA. 

Senest i går var Trump visstnok gal med tollsatsene. Heldigvis er det noen som har vett til å nevne at Norge og grønnsosialistene har sørget for 10 ganger høyere tollsatser enn Trump.

Enig. 80% av det som skrives er bare "ræl". Det som kunne være av interesse, drukner jo i alt slarvet som skrives.

Anonymkode: cd0ed...20f

Anonym bruker skrev (51 minutter siden):

Syns du at det er en bagatell å bruke Det hvite hus som bakgrunn for produktplassering og reklame? 

Definisjonen på korrupsjon er følgende: 

Straffeloven § 387 beskriver hva korrupsjon er i strafferettslig forstand. For å kunne straffes for korrupsjon må gjerningspersonen ha gitt, tilbudt, krevd, fått eller akseptert en utilbørlig fordel i anledning av stilling, verv eller oppdrag. Uttrykket "utilbørlig fordel" er lovens betegnelse for bestikkelsen.

https://www.okokrim.no/korrupsjon.549312.no.html

Jeg tenker at det her er to ulike ting. Jeg liker ikke Trump som person, men han har jo gått til valg på denne politikken så han gjør nå ikke annet enn hva han har sagt han skal gjøre. 

Jeg synes dessverre at journalister gjør en altfor dårlig jobb og at de burde få statsstøtte ut i fra gravende egenprodusert journalistikk og ikke oversatte artikler med 'nå går verden under' overskrifter, eller hvilke influensere som ligger med hvem. Hadde Russland angrepet Norge og de brukte de samme overskriftene så er jeg usikker på om jeg hadde giddet å klikket meg inn på artikkelen. 

Foruten om at Musk er en fyr som er litt vel mye armer og bein så gjorde han en feil og nei jeg tror ikke det var ment som en nazi-hilsen og den har han betalt dyrt for. 

All sløsingen i form av USAID er jo bra det her kommer frem og blir kuttet. Hvorfor skal USA betale for at folk i Serbia skal lære seg om homofile og transpersoner? 

Forøvrig så burde jo alle som er for miljøvern bli kjempe happy om nå Trump fremmer el-bli eller er ikke klima så viktig lenger om det kommer fra han? Kommer miljøverne til å begynne å kjøre dieselbil i protest? 

Anonymkode: 333ea...9ed

Annonse

Jeg er så glad for at Trump har satt en stopper for at kriminelle får slippe inn til USA, og gjort noe med korrupsjonen i USA. Virkelig et forbilde for alle politikere!

Hæ? Han har gitt Andrew Tate fritt leide inn til USA?!

Andrew Tate is back in the US – and a model of Trump’s worldview

The rightwing anti-woman influencer landed in Florida last week after being held detained for over two years in Romania on rape, sex trafficking and money laundering charges. The Romanian courts abruptly reversed their previous refusal to allow Tate to leave the country after several high-level Trump administration officials took an interest in his case – including Trump’s son Donald Trump Jr, who called Tate’s arrest in Romania “absolute insanity”. The Romanian foreign minister, Emil Hurezeanu, was reportedly approached by a Trump envoy about Tate’s case at a security conference in Munich in February; Tate arrived in the US within weeks.

https://www.theguardian.com/commentisfree/2025/mar/08/andrew-tate-donald-trump

Anonymkode: a7913...d10

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Jeg tenker at det her er to ulike ting. Jeg liker ikke Trump som person, men han har jo gått til valg på denne politikken så han gjør nå ikke annet enn hva han har sagt han skal gjøre. 

Jeg synes dessverre at journalister gjør en altfor dårlig jobb og at de burde få statsstøtte ut i fra gravende egenprodusert journalistikk og ikke oversatte artikler med 'nå går verden under' overskrifter, eller hvilke influensere som ligger med hvem. Hadde Russland angrepet Norge og de brukte de samme overskriftene så er jeg usikker på om jeg hadde giddet å klikket meg inn på artikkelen. 

Foruten om at Musk er en fyr som er litt vel mye armer og bein så gjorde han en feil og nei jeg tror ikke det var ment som en nazi-hilsen og den har han betalt dyrt for. 

All sløsingen i form av USAID er jo bra det her kommer frem og blir kuttet. Hvorfor skal USA betale for at folk i Serbia skal lære seg om homofile og transpersoner? 

Forøvrig så burde jo alle som er for miljøvern bli kjempe happy om nå Trump fremmer el-bli eller er ikke klima så viktig lenger om det kommer fra han? Kommer miljøverne til å begynne å kjøre dieselbil i protest? 

Slik tenker en positiv og løsningsorientert person. 

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Han gjorde akkurat som samme hilsen som Breivik gjorde i retten.

Anonymkode: 05dfc...797

MissSaigon skrev (3 timer siden):

Syns du at det er en bagatell å bruke Det hvite hus som bakgrunn for produktplassering og reklame? 

Definisjonen på korrupsjon er følgende: 

Straffeloven § 387 beskriver hva korrupsjon er i strafferettslig forstand. For å kunne straffes for korrupsjon må gjerningspersonen ha gitt, tilbudt, krevd, fått eller akseptert en utilbørlig fordel i anledning av stilling, verv eller oppdrag. Uttrykket "utilbørlig fordel" er lovens betegnelse for bestikkelsen.

https://www.okokrim.no/korrupsjon.549312.no.html

Ja, det er en bagatell. En agurknyhet. Musk samarbeider tett med Trump, og Musk har eierinteresser i Tesla, de fleste vet allerede det. Norsk straffelov har dessuten ingen innflytelse i USA. 

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Han gjorde akkurat som samme hilsen som Breivik gjorde i retten.

Anonymkode: 05dfc...797

For meg så det også slik ut. Jeg vil anta det er den største tabben han noen sinne har gjort. Det tror jeg han tenkte selv også, når han fikk tilbakemeldinger. Men nå er han nok ferdig med å tenke på det. Nå tenker han på helt andre ting, mens halv jordkloden fremdeles sitter fast i den armbevegelsen. Ikke rart han hele tiden ligger foran alle andre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...