Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Snør det hos deg? Oslo her, småsnødd hele dagen. Lei av snø!

Anonymkode: 705fc...c43

Skrevet

Ja, jeg lengter sånn etter denne globale oppvarmingen vi hører så mye om men aldri ser noe til??

Anonymkode: bfc17...082

Skrevet

Ser du ikke noe til den globale oppvarmingen? Hvordan unngår du det? Fikk du ikke med deg Hans eller tørkesommeren 2023 for eksempel? Hva med varmerekordene de siste årene? Har du ikke fått med deg de økte forekomstene av giftalger i innsjøene, at isbreene smelter og at hvite harer hopper rundt på bakke som ikke er snødekt osv?

Anonymkode: 6151a...bc7

Skrevet

Ja, snødd i hele dag og meldt at det skal fortsette å snø i hele morgen.

Men er nullføre da, så det legger seg bare litt i gresset, veibanen er bar. Bor i Agder.

Anonymkode: 72dba...06a

Skrevet
Anonym bruker skrev (21 minutter siden):

Ja, jeg lengter sånn etter denne globale oppvarmingen vi hører så mye om men aldri ser noe til??

Du kan komme til Vestlandet. Her har skisenteret vært stengt siden før vinterferien, folk kjører til hyttene der de egentlig skal gå på ski og selv de høyeste fjelltoppene er ikke vinterhvite. Jeg vet at temperaturen varierer, men dette er skummelt varmt. 

Anonymkode: 40a53...dd7

Skrevet
Anonym bruker skrev (33 minutter siden):

Du må kødde?

Skisenterene må stenge i februar fordi det ikke er snø eller kuldegrader til å kjøre snøkanoner, flere er på konkursens rand fordi de ikke får med seg påsken i år og vinterferien nærmest regnet bort.

Se nedover i Europa, hetebølgene kommer på løpende bånd, folk dør om sommeren fordi det er så varmt.

Anonymkode: 72dba...06a

Skrevet
Anonym bruker skrev (58 minutter siden):

Ser ikke mye til den her heller.

Anonymkode: 39d0d...a14

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Du ser ikke noe til den globale oppvarmingen fordi det snør i Oslo… i mars?!? Har du bodd i en hule?

Anonymkode: 6bf00...46c

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Ser du ikke noe til den globale oppvarmingen? Hvordan unngår du det? Fikk du ikke med deg Hans eller tørkesommeren 2023 for eksempel? Hva med varmerekordene de siste årene? Har du ikke fått med deg de økte forekomstene av giftalger i innsjøene, at isbreene smelter og at hvite harer hopper rundt på bakke som ikke er snødekt osv?

Anonymkode: 6151a...bc7

Tørkesommer i 2023? Hvor bor du? I sør var det uvanlig mye regn sommeren 2023 så du kan umulig bo sør i landet. Det var varmt nord, men var det tørkesommer i nord?

Anonymkode: ddadc...7c2

Skrevet
Anonym bruker skrev (6 timer siden):

Du har ikke fått med deg den? Virkelig??

Anonymkode: 5bb1b...404

Skrevet
Anonym bruker skrev (13 timer siden):

Hva tror du egt global oppvarming er? Badetemp i mars? Mitt innlegg har altså overhodet ikke noe med klimafornekting å gjøre, kun et lite sukk om snø (som selvsagt er naturlig i mars, men som man ofte da ønsker bort for å gå i småsko og feire våren). Ikke ta det til inntekt for tullet ditt.

HI

Anonymkode: 705fc...c43

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...