Anonym bruker Skrevet 11. mars #1 Skrevet 11. mars Mine arvet klær og sportsutstyr fra en venninne barn og en kollegas datter. Anonymkode: baa07...7ab
Anonym bruker Skrevet 11. mars #2 Skrevet 11. mars Klær, sportsutstyr, senger, leker, sølvtøy, smykkeskrin kjøkkenutstyr, penger, turutstyr, verktøy og sikkert mer. Da de var små var det mest klær og leker. Da de ble eldre ble det mer utstyr. Anonymkode: 6ad2f...70f
Anonym bruker Skrevet 11. mars #3 Skrevet 11. mars Mine barn var ikke arvet noe som helst enda, fordi vi foreldre fortsatt lever. Men de har fått klær og utstyr og penger i gave fra oss og andre. Det er gaver, ikke arv. Arv er noe annet Anonymkode: 177e9...f6c
Anonym bruker Skrevet 11. mars #4 Skrevet 11. mars Søsteren min fikk en datter et år før jeg fikk mine to døtre, så vi har arvet mye derfra. Alt fra klær til leker og utstyr. Vi har også arvet en del etter barna til to av mannens kompiser. De barna er 5-6 år eldre enn våre, så vi har fått ting når de har ryddet ut av alt fra garasje til barnerom. Fått alt fra leker til lamper, ski til våtdrakter. Anonymkode: 2eeb3...aae
Himmel og hav Skrevet 11. mars #5 Skrevet 11. mars Anonym bruker skrev (15 minutter siden): Mine barn var ikke arvet noe som helst enda, fordi vi foreldre fortsatt lever. Men de har fått klær og utstyr og penger i gave fra oss og andre. Det er gaver, ikke arv. Arv er noe annet Anonymkode: 177e9...f6c Arve betyr også å få eller ta over: https://ordbokene.no/nob/bm,nn/arve
Anonym bruker Skrevet 11. mars #6 Skrevet 11. mars Anonym bruker skrev (19 minutter siden): Mine barn var ikke arvet noe som helst enda, fordi vi foreldre fortsatt lever. Men de har fått klær og utstyr og penger i gave fra oss og andre. Det er gaver, ikke arv. Arv er noe annet Anonymkode: 177e9...f6c Det er så morsomt når noen prøver å virke kloke og kunnskapsrike for så å bare vise alle hvor lite de vet. Snakk om å bæsje på leggen 😂 Mine barn har arvet klær og utstyr av søskenbarn og så har vi gitt det samme til små familievenner når det har passet seg slikt. Og jeg har arvet pelsen til mamma selv om hun lever i beste velgående. Anonymkode: e5a4f...bf2
Anonym bruker Skrevet 11. mars #7 Skrevet 11. mars Barna mine har arvet fra barna til venninner og omvendt 😊 Jeg og broren min har 4 barn som er tette og har derfor arvet både bilstol og vippestol. Anonymkode: be562...b61
Anonym bruker Skrevet 11. mars #8 Skrevet 11. mars Ingenting da jeg ønsker at de skal ha alt nytt. Anonymkode: 1cfab...889
Anonym bruker Skrevet 11. mars #9 Skrevet 11. mars De hat arvet klær og sportsutstyr av ulikt slag. Anonymkode: b4a2e...eb5
Anonym bruker Skrevet 11. mars #10 Skrevet 11. mars Klær, sportsutstyr, smykker, bunad, hytte og noen malerier Anonymkode: 8282a...383
Anonym bruker Skrevet 11. mars #11 Skrevet 11. mars De har arvet mitt temperament 🙈 Anonymkode: 7efac...8b8
Anonym bruker Skrevet 11. mars #12 Skrevet 11. mars Ingenting. Har ikke falt seg sånn at det har blitt naturlig at barna mine/vi har arvet av noen. Har dessverre måttet skaffet alt til begge selv. Nå ble barna mine født med 7 års mellomrom også, så de har heller ikke kunnet arve av hverandre. Anonymkode: 8302b...1f0
Anonym bruker Skrevet 11. mars #13 Skrevet 11. mars Anonym bruker skrev (37 minutter siden): De har arvet mitt temperament 🙈 Anonymkode: 7efac...8b8 🤣🤣🤣 Ingenting her. Fikk første barnet både blant søsken og venneflokk, så vi har gitt bort og ikke fått 😊 Anonymkode: d942e...e35
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå