Gå til innhold

Noen som har god erfaring med familievernkontoret?

Anbefalte innlegg

Vurderer å ringe å bestille time. Har vert sammen i over 20 år. Det siste året har vi stått i en stressende situasjon med sykdom. Ting har heldigvis begynt å roe seg. 

Merker vi har sklidd mer og mer fra hverandre i denne perioden. Føler mye av husarbeidet og oppfølging av barna ligger på meg. Han gjør ting når jeg ber han om det, men føler innemellom jeg er moren hans. Er sliten etter mye styr og oppfølging den senere tiden. Har følt jeg har stått veldig alene. Sexlivet eksisterer ikke. Hadde kanskje sex 2 ganger i fjor. Vet ikke om familievernkontoret kan hjelpe med slike utfordringer engang...

Anonymkode: efee7...d0c

Fortsetter under...

Så lenge begge er enige i det og ønsker en endring så kan det være til veldig god hjelp! :) For oss hjelper det ikke verken nå eller for ett år siden, men det er ikke familievernkontoret sin skyld

Anonymkode: afd04...fa7

Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Vurderer å ringe å bestille time. Har vert sammen i over 20 år. Det siste året har vi stått i en stressende situasjon med sykdom. Ting har heldigvis begynt å roe seg. 

Merker vi har sklidd mer og mer fra hverandre i denne perioden. Føler mye av husarbeidet og oppfølging av barna ligger på meg. Han gjør ting når jeg ber han om det, men føler innemellom jeg er moren hans. Er sliten etter mye styr og oppfølging den senere tiden. Har følt jeg har stått veldig alene. Sexlivet eksisterer ikke. Hadde kanskje sex 2 ganger i fjor. Vet ikke om familievernkontoret kan hjelpe med slike utfordringer engang...

Anonymkode: efee7...d0c

De tilbyr samlivskurs

Anonymkode: 80888...852

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...