Anonym bruker Skrevet 10. mars 2025 #1 Skrevet 10. mars 2025 Sønnen min og jeg sto å pakket filet(han fisker og selger). Vi bruker hansker, men jeg hadde tatt av meg hanskene for å finne nye poser.Glemte meg av og mulig det flakket litt neglelakk av neglen(e) mine ned i en av posene. Er dette farlig på noe måte?Ja, jeg er overtenker…»heldigvis» solgt innen familien, men uansett🫣 Vi er ekstremt nøye med hygiene, var bare et svakt øyeblikk her. Anonymkode: efee0...253
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2025 #2 Skrevet 10. mars 2025 Slapp helt av. Tipper du har en tendens til å overtenke generelt? Neglelakk faller ikke av sånn helt av seg selv. Dette går fint! Anonymkode: 33809...fcd
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2025 #3 Skrevet 10. mars 2025 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Slapp helt av. Tipper du har en tendens til å overtenke generelt? Neglelakk faller ikke av sånn helt av seg selv. Dette går fint! Anonymkode: 33809...fcd Akkurat dette gjorde det pga jeg ikke har hatt tid å fjernet det og det flasser biter nå😬 Anonymkode: efee0...253
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2025 #4 Skrevet 10. mars 2025 Det er ikke farlig og sjansen for at der har falt noe ned er mikroskopisk. Slapp av og prøv å la det fare, ingen skade skjedd! Anonymkode: 7724a...c21
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2025 #5 Skrevet 10. mars 2025 Anonym bruker skrev (22 minutter siden): Det er ikke farlig og sjansen for at der har falt noe ned er mikroskopisk. Slapp av og prøv å la det fare, ingen skade skjedd! Anonymkode: 7724a...c21 Jeg er nesten sikker på at noe falt ned, det preller av…en halv negl er borte av neglelakk pluss biter ellers… Vet jeg høres dum ut, men det er angst for at det ska hende de noe pga en teit ting jeg gjorde… Anonymkode: efee0...253
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2025 #6 Skrevet 11. mars 2025 Burde jeg si ifra?At de må være obs på det? Anonymkode: efee0...253
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2025 #7 Skrevet 11. mars 2025 Det er nok ikke veldig farlig, men det er en historie som viser hvorfor småskalaproduksjon er mindre til å stole på enn storskala. Det finnes mange slike eksempler. I en større bedrift ville det nok vært rutiner på å ta ut de pakkningene som kunne vært konteminnert. Anonymkode: 723d0...643
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2025 #8 Skrevet 11. mars 2025 Anonym bruker skrev (8 timer siden): Jeg er nesten sikker på at noe falt ned, det preller av…en halv negl er borte av neglelakk pluss biter ellers… Vet jeg høres dum ut, men det er angst for at det ska hende de noe pga en teit ting jeg gjorde… Anonymkode: efee0...253 Men hva tenker du kan skje i verste fall? Ingen dør av litt neglelakk, i verste fall syns de at det er litt ekkelt. Men om dette plager deg og du vet hvem som har fått pakken kan du si fra. Anonymkode: 7724a...c21
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2025 #9 Skrevet 11. mars 2025 Anonym bruker skrev (22 minutter siden): Men hva tenker du kan skje i verste fall? Ingen dør av litt neglelakk, i verste fall syns de at det er litt ekkelt. Men om dette plager deg og du vet hvem som har fått pakken kan du si fra. Anonymkode: 7724a...c21 Verstefall:død.(eldre mennesker ), jeg har angst så alt blir i verste fall for meg. Jeg føler meg så teit om jeg sier det også til dem…ble usikker🫣Det er mye om dagene nå Anonymkode: efee0...253
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2025 #10 Skrevet 11. mars 2025 Anonym bruker skrev (1 time siden): Verstefall:død.(eldre mennesker ), jeg har angst så alt blir i verste fall for meg. Jeg føler meg så teit om jeg sier det også til dem…ble usikker🫣Det er mye om dagene nå Anonymkode: efee0...253 Jeg tror at du skal lete ganske lenge etter noen som har omkommet av litt neglelakksflak, altså. De dør helt sikkert ikke. Hva skulle dødsårsaken være, tenker du? Anonymkode: 7724a...c21
LillaGorilla♥♥ Skrevet 11. mars 2025 #11 Skrevet 11. mars 2025 Jeg har sikkert "spist" neglelakk flere ganger når jeg i vanvare har plukket på neglene eller noe sånn, det går helt fint. Tipper mange som biter negler har gjort det samme. Ingen dør av litt gammel neglelakk i denne formen, det som er skadelig er å få i seg store mengder- det skal ikke konsumeres eller inhaleres i store mengder, liksom, men det er jo ingen som kreperer av å sniffe litt eller få i seg en flik.
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2025 #12 Skrevet 11. mars 2025 Anonym bruker skrev (1 time siden): Jeg tror at du skal lete ganske lenge etter noen som har omkommet av litt neglelakksflak, altså. De dør helt sikkert ikke. Hva skulle dødsårsaken være, tenker du? Anonymkode: 7724a...c21 Sikker?🤦🏼♀️🫣🫣Vet ikke helt, men eldre folk har litt sykdommer osv🫣Hjernen går på høygir🫣 Anonymkode: efee0...253
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2025 #13 Skrevet 11. mars 2025 LillaGorilla♥♥ skrev (8 timer siden): Jeg har sikkert "spist" neglelakk flere ganger når jeg i vanvare har plukket på neglene eller noe sånn, det går helt fint. Tipper mange som biter negler har gjort det samme. Ingen dør av litt gammel neglelakk i denne formen, det som er skadelig er å få i seg store mengder- det skal ikke konsumeres eller inhaleres i store mengder, liksom, men det er jo ingen som kreperer av å sniffe litt eller få i seg en flik. Takk kjære seg❤️Utrolig hvor mye man kan gruble på enkelte ting. Jeg er veldig takknemlig for svar☺️ Anonymkode: efee0...253
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2025 #14 Skrevet 11. mars 2025 Det går helt sikkert helt fint. MEN: om du skal selge fisken din og du sier du er nøye på hygiene så er faktisk neglelakk ABSOLUTT NEI. Neglelakk, lange negler, ringer, klokker, løst hår, bort med det. Det har ingenting å gjøre et sted det er viktig med god hygiene. Anonymkode: d4d38...45f
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2025 #15 Skrevet 11. mars 2025 Anonym bruker skrev (1 time siden): Det går helt sikkert helt fint. MEN: om du skal selge fisken din og du sier du er nøye på hygiene så er faktisk neglelakk ABSOLUTT NEI. Neglelakk, lange negler, ringer, klokker, løst hår, bort med det. Det har ingenting å gjøre et sted det er viktig med god hygiene. Anonymkode: d4d38...45f Sto med hansker 99,9% av tida.Skulle bare ta av for å ta en ren pose🫣 Håret var også i hestehale og ingen ringer(selv om jeg hadde hansker).. Var bare en glipp, håper det gikk bra Anonymkode: efee0...253
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2025 #16 Skrevet 12. mars 2025 Ikke farlig men skikkelig 🤢🤮 Anonymkode: 53c5d...560
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå