Anonym bruker Skrevet 10. mars #1 Skrevet 10. mars Jeg har traumer, så har helt hetta for å gå, men jeg må. Anonymkode: 5713f...5b7
Anonym bruker Skrevet 10. mars #2 Skrevet 10. mars Jeg bor i et annet fylke, så jeg har ingen anbefalinger i ditt område. Men få med deg ei søster, tante, god venninne, hvem som helst du føler det trygg på - ingen gynekolog nekter deg å ha med ledsager. Jeg har ingen traumer, men har enten venninne eller nær slektning siden jeg måtte ta vevsprøver. Og ikke fortsette å utsett. Jeg skulka aldri timene mine hos gynekologen og det redda livet mitt for da ble livmorhalskreften oppdaget så tidlig som mulig. Uten spredning og jeg slapp cellegift og strålebehandling. Anonymkode: 8b450...1f8
Anonym bruker Skrevet 11. mars #3 Skrevet 11. mars Anbefaler Kristin Tronstad på Elvebredden Gynekologipraksis i Kristiansand. Opplever henne som svært sympatisk, rolig , behagelig væremåte og dyktig. (Men jeg har ikke traumer.) Hun har privatpraksis, så du trenger ikke henvisning. Det er også gynekolog ved samme gynekologisenter, der du må ha henvisning. Anonymkode: d43ca...0a7
Anonym bruker Skrevet 11. mars #4 Skrevet 11. mars Anonym bruker skrev (14 timer siden): Anbefaler Kristin Tronstad på Elvebredden Gynekologipraksis i Kristiansand. Opplever henne som svært sympatisk, rolig , behagelig væremåte og dyktig. (Men jeg har ikke traumer.) Hun har privatpraksis, så du trenger ikke henvisning. Det er også gynekolog ved samme gynekologisenter, der du må ha henvisning. Anonymkode: d43ca...0a7 Takk for tips. Ligger det ved lundsbroa? Hi Anonymkode: 5713f...5b7
Anonym bruker Skrevet 11. mars #5 Skrevet 11. mars Anonym bruker skrev (21 timer siden): Jeg bor i et annet fylke, så jeg har ingen anbefalinger i ditt område. Men få med deg ei søster, tante, god venninne, hvem som helst du føler det trygg på - ingen gynekolog nekter deg å ha med ledsager. Jeg har ingen traumer, men har enten venninne eller nær slektning siden jeg måtte ta vevsprøver. Og ikke fortsette å utsett. Jeg skulka aldri timene mine hos gynekologen og det redda livet mitt for da ble livmorhalskreften oppdaget så tidlig som mulig. Uten spredning og jeg slapp cellegift og strålebehandling. Anonymkode: 8b450...1f8 Takk, ja, jeg må få gjort det. Hi Anonymkode: 5713f...5b7
Anonym bruker Skrevet 11. mars #6 Skrevet 11. mars Anonym bruker skrev (2 timer siden): Takk for tips. Ligger det ved lundsbroa? Hi Anonymkode: 5713f...5b7 Det stemmer. Anonymkode: d43ca...0a7
Anonym bruker Skrevet 11. mars #7 Skrevet 11. mars Anonym bruker skrev (18 minutter siden): Det stemmer. Anonymkode: d43ca...0a7 Har de parkeing der? Klarte ikke helt å se det ut fra bilde. Anonymkode: 5713f...5b7
Anonym bruker Skrevet 12. mars #8 Skrevet 12. mars Anonym bruker skrev (3 timer siden): Har de parkeing der? Klarte ikke helt å se det ut fra bilde. Anonymkode: 5713f...5b7 Ja, det er parkering. Men ikke veldig mange parkeringsplasser. Anonymkode: d43ca...0a7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå