Anonym bruker Skrevet 10. mars 2025 #1 Skrevet 10. mars 2025 Utdrikningslaget skal være i Oslo i Juni. Vi blir ca 10 personer. Jeg ønsker ikke at noen skal utebli pga pris, derfor ønsker jeg å arrangere noe som ikke koster for mye. Alle forslag og tips taes i mot 🥰 Anonymkode: 13ae9...64d
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2025 #2 Skrevet 10. mars 2025 Hva liker bruden da? Drite-ut-party har vel gått litt ut på dato, nå er det mer koselige minner med vennegjengen som gjelder. Men bruden og hennes personlighet må være med å styre. Hater hun spa kan dere selvfølgelig ikke ha spa.... Jeg personlig liker ting som piknik på stranden, labbe med sekk til en gapahuk ved et vann og grille enkel mat, ta ferge ut til en av øyene og gå tur, slike ting. Andre synes ikke det har vært hyggelig om det ikke har vært sminke og høyhelte sko. Anonymkode: 30347...978
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2025 #3 Skrevet 10. mars 2025 Noe som kan være gøy er å leie et rom på Syng og ha karaoke. Koster ikke så mye per time delt på ti personer, og man kjøper det man drikker selv. Paint n'sip kan også være gøy, eller leie en dansetrener et par timer på Danseløvene. Ellers er jo tur i marka hyggelig om man liker sånt bedre, piknik på Bråten badeplass f.eks. (gangavstand fra t-banen, eller parkering på Haraløkka, butikk på veien om man vil kjøpe med noe). Jeg vet ikke hva budsjettet er, men afternoon tea på AC Perch el. kan også være fint som lunch (husk å si ifra på forhånd om ev. allergier). Om noen har litt god plass kan dere jo lage middag hjemme, eller bestille fra Fodora. Anonymkode: fb1f0...9b0
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2025 #4 Skrevet 10. mars 2025 Om dere skal spise lunsj eller noe er Los Tacos et godt valg, god mat og ikke minst øl til 55,- (0,4 Hansa) Anonymkode: 8e403...b15
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2025 #5 Skrevet 11. mars 2025 Anonym bruker skrev (12 timer siden): Hva liker bruden da? Drite-ut-party har vel gått litt ut på dato, nå er det mer koselige minner med vennegjengen som gjelder. Men bruden og hennes personlighet må være med å styre. Hater hun spa kan dere selvfølgelig ikke ha spa.... Jeg personlig liker ting som piknik på stranden, labbe med sekk til en gapahuk ved et vann og grille enkel mat, ta ferge ut til en av øyene og gå tur, slike ting. Andre synes ikke det har vært hyggelig om det ikke har vært sminke og høyhelte sko. Anonymkode: 30347...978 Snork 😴 Anonymkode: aadad...7ba
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2025 #6 Skrevet 11. mars 2025 Dere som kjenner bruden som vet hva hun liker og hadde satt pris på. Da jeg hadde utdrikningslag tok de meg med først til en massør, deretter utkledd som brud / prinsesse og gikk gjennom sentrum. Så gikk veien videre til lunsj på stranda. Så var det gocart kjøring, til slutt grillfest hjemme med min søster og en tur på byen. For meg passet dette helt perfekt, da jeg hadde en baby på 2 mnd hjemme. Alt var i nærområdet. Anonymkode: 426fd...aa9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå