Anonym bruker Skrevet 10. mars #1 Skrevet 10. mars Jeg sliter med angst. Nå har bestevenninnen min vært på jobbreise i snart 1 mnd.og den psykiske helsen min har fått seg en større knekk. Det er utrolig hvor viktig enkelte mennesker er for noen. Jeg glemmer «alt det vonde» når jeg er sammen med henne. Er det slik med dere også? Anonymkode: 87be9...931
Anonym bruker Skrevet 10. mars #2 Skrevet 10. mars Nei, jeg har det ikke slik. Men det er jo bra du har noen i livet som har den effekten når det er noe du behøver. Anonymkode: 7a8c4...e29
Anonym bruker Skrevet 10. mars #3 Skrevet 10. mars Ikke helt likt som deg da. Jeg sliter veldig angst så er få jeg snakker med på jobben,som oftest jobber vi to og to men snakker aldri med den jeg jobber med. Så ble jeg kjent med en ny på jobben å kjemien var ekstrem god fra dag en Jeg får energi av å jobbe med han så har gått fra å slutte 13.00 til å jobbe hver dag til 15.00 for vi har det så kjekt sammen. Jeg er en person som hater å prøve nye ting for er redd for å ikke få det til,men med han så tør jeg prøve mange nye ting på jobb for har han tryggheten i han. Å opplever heller ikke angst i kantinen når han er med. Å nå gleder jeg meg hver dag til å gå på jobb for vi har det så kjekt når vi jobber sammen. Vi får også gjort mye, å vi har fått skryt over at vi gjør en så god jobb sammen. Anonymkode: f47dc...b6d
Anonym bruker Skrevet 10. mars #4 Skrevet 10. mars Nei, heldigvis ikke. Jeg får «noia» av tanken på at min psykiske helse skulle være så avhengig av en person. Jeg kunne heller ikke tenke meg å være DEN personen for et annet menneske. Det må føles overveldende. Jeg hadde nok følt meg fullstendig kvalt. Anonymkode: 31c4a...38e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå