Anonym bruker Skrevet 10. mars #1 Skrevet 10. mars Jeg står i en ekstremt vanskelig situasjon. Ei livskrise. Jeg har vært sterk lenge og er sterk, men nå har lufta gått helt ut og jeg har ligget på sofaen i nesten ei uke. Orker nesten ikke spise, gråtetokter flere ganger daglig, føler meg deprimert og ser ikke glede i noen ting. Jeg må opp på hesten igjen, men vet ikke hvor jeg skal starte. Jeg har folk jeg kan snakke med, men føler det ikke hjelper nok. Hjelper å få luftet men endrer jo ikke situasjonen. synes livet er så jæskli urettferdig. Jeg har jobb, hus og hjem og familie og full pakke, det alle / mange streber etter og det virker perfekt. Hvordan komme seg opp og ut av tungsinnet ? Anonymkode: eb62e...67d
Anonym bruker Skrevet 10. mars #2 Skrevet 10. mars Starte med å kontakte fastlegen din. Nå i dag. Anonymkode: 69db8...28d
Anonym bruker Skrevet 10. mars #3 Skrevet 10. mars Det kommer jo litt an på hva det gjelder, men du trenger noen å snakke med høres det ut som. Psykolog, evt en sosionom eller psykiatrisk sykepleier kan også være til hjelp (lang ventetid for psykolog). Kommunen har ofte lavterskeltilbud. Fastlegen kan også være lurt å snakke med. Anonymkode: e1c89...d46
Anonym bruker Skrevet 10. mars #4 Skrevet 10. mars Begynn med fastlegen, og hør hva som finnes av lavterskeltilbud i kommunen din. De fleste av oss opplever noen dype daler i løpet av livet, men for noen er det av en eller annen grunn vanskelig å komme opp igjen. Da trenger man hjelp. Du er ikke den første, og ikke den siste, som trenger det. Alt godt ❤️ Anonymkode: c3230...bb0
Anonym bruker Skrevet 10. mars #5 Skrevet 10. mars Anonym bruker skrev (13 timer siden): Det kommer jo litt an på hva det gjelder, men du trenger noen å snakke med høres det ut som. Psykolog, evt en sosionom eller psykiatrisk sykepleier kan også være til hjelp (lang ventetid for psykolog). Kommunen har ofte lavterskeltilbud. Fastlegen kan også være lurt å snakke med. Anonymkode: e1c89...d46 Jeg har noen å snakke med, og det er lavterskeltilbud i kommunen. Det er tungt hele tiden, men i dag har jeg fått handlet litt og pyntet i huset og vasket. Spist greit og vært mer i aktivitet. Skal til sosionomen i morgen Anonymkode: eb62e...67d
Anonym bruker Skrevet 10. mars #6 Skrevet 10. mars Hvor mange år er du? Jeg hadde min " 40 års krise" da jeg var 36. Nå er jeg 41, hormonene litt mere på plass, men det kan svinge. Vi dkaø i overgangsalder etterhvert. Begynner ca. 10 år før med litt småting. Kan det være det? Hormoner i krøll? Anonymkode: 5b9de...dfe
Anonym bruker Skrevet 10. mars #7 Skrevet 10. mars Anonym bruker skrev (34 minutter siden): Hvor mange år er du? Jeg hadde min " 40 års krise" da jeg var 36. Nå er jeg 41, hormonene litt mere på plass, men det kan svinge. Vi dkaø i overgangsalder etterhvert. Begynner ca. 10 år før med litt småting. Kan det være det? Hormoner i krøll? Anonymkode: 5b9de...dfe Mine ting er ikke småting, og har ingenting med overgangsalder å gjøre. En hver person hadde taklet det jeg står i svært dårlig Anonymkode: eb62e...67d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå