Gå til innhold

Har hatt noen brutale måneder

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger bare å lufte litt frustrasjon for å si det slik... Iløpet av di siste 3 mnd så gikk først oppvaskmaskinen til h...så da var det handvask for meg..deretter blir frontruta på bilen knust mest sannsynlig pga ekstrem kulda som herjet..3 uker senere så punkterer 2 dekk på bilen...så knekker støvsuger slangen/den harde delen så støvsugeren er ubrukelig...så blir jeg meldt til barnevernet..på vegne av vgs mitt 17 år gamle barn som har sluppet til å fortelle til helsesøster at * har ved et par anledninger i fjord røyket cannabis med en venn...så nå blir det hjemme undersøkelse..greit nok det..men så gikk kjøleskapet til hel**** i går..lekkasje i tak tilogmed etter kjøleskap. På toppen av kransekaka så fikk jeg parkeringsbot på 900 kr etter å ha parkert når jeg skulle inn på barnevernkontoret i oppstarts møte..når jeg da kommer hjem å skal henge opp jakken så ramler hele knaggregga av i gangen..så nå ligger allt yttertøy mitt i gangen.. å jeg er laaaangt i fra rik 😂

Anonymkode: 10eb6...ef6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Assa… klem ❤️ dette er så jævla typisk. Opplevde liknende i desember rett før jul. Måtte ha ny både oppvaskmaskin, tørketrommel, Micro og snøfres. Mye penger ut. Pluss vi har også en sønn som har røyket cannabis og har barnevernet inne. Vår er også 17 år. For et sammentreff 😅 Men ja, det er veldig tungt når all elendighet blir kompromittert på kort tid. Føles ut som fanden er etter en, og en tenker bare på hva det neste blir. Man har mest lyst til å bare legge seg ned. Men ting blir bedre, vi må bare ta en dag ad gangen, gjøre vårt beste og det får være godt nok. Skjønner ikke hvorfor all ulykke skal skje samtidig slik med deg. Park bot på toppen av alt. Det må være mulig å ha noe flaks i livet. 

Anonymkode: 8d02f...568

Skrevet

Uff, det føles som om uhell avler uhell, som om universet har fått med seg at man ikke har flyt, og derfor hiver på mer. Men det varer ikke for alltid! Det kommer bedre tider.

Anonymkode: 88fbc...f70

Skrevet

Føler med deg! ❤️ Opplevd samme som deg på kort tid, minus det med barnevernet. Og kan legge til totalrenovering av 2. etg fordi taket begynte plutselig å sige og oppå dette fikk jeg kreft og måtte fjerne noen organer pga. det. Så nå håper jeg virkelig at det den harde uflaksen roer seg. Skal ærlig innrømme at det er ganske heftig for kropp og hode at absolutt alt går galt på en gang. For nå er bufferen helt tom! 😅

Anonymkode: faf37...8c3

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Føler med deg! ❤️ Opplevd samme som deg på kort tid, minus det med barnevernet. Og kan legge til totalrenovering av 2. etg fordi taket begynte plutselig å sige og oppå dette fikk jeg kreft og måtte fjerne noen organer pga. det. Så nå håper jeg virkelig at det den harde uflaksen roer seg. Skal ærlig innrømme at det er ganske heftig for kropp og hode at absolutt alt går galt på en gang. For nå er bufferen helt tom! 😅

Så vondt å lese. Men håper du er kreftfri og frisk nå. Når en sykdom rammer så blir det mye rundt som føles ubetydelig 

Skrevet
Anonym bruker skrev (17 minutter siden):

Så vondt å lese. Men håper du er kreftfri og frisk nå. Når en sykdom rammer så blir det mye rundt som føles ubetydelig 

Takk ❤️ Det er veldig sant det du skriver, mye rundt blir ubetydelig da det viktigste er å bli frisk og fighte seg tilbake. Jeg er enn så lenge kreftfri nå pga. operasjonen. Så nå venter jeg spent på om det fortsatt er slik når etterkontroller er tatt. Er ganske utmattet enda og holder fortsatt på å komme meg sikkelig til hektene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...