Gå til innhold

Hva synes dere om "mammapølse" kåper?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Har aldri hørt noen kalle det for mammapølse, må være en dustete influenser ting. Jeg liker ikke å gå med kåpe, uansett type, så nei det bruker jeg ikke.

Anonymkode: 5941a...e17

Men kritikken er så tullete som det kan bli.

Anonymkode: 5941a...e17

Annonse

Annonse

Jeg kler meg ikke for å være sexy i kulden. Det er den mest tullete kritikken noengang. Elsker kåpa mi, ikke boblekåpe, men stor, romslig, god og varm og til under kneet. Inni der har jeg det varmt og fint.

Anonymkode: 6faab...894

Jeg har en selv, nest beste kjøp av jakke jeg har gjort noen sinne 😃👍🏻 Over 40 år og

1. gir beng i hvordan andre mener jeg skal se ut 

2. arterosen i hofta takker meg. 

Det har vært en del artikler om dette, ramlet over en i kommentarfeltet som gjorde dagen min. En mann som gledet seg over den varme kvinnekroppen på innsiden av en mammapølse. Hvem vil ikke ha en varm kvinne liksom 😅

Anonymkode: ea364...101

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Ikkeno for meg, på grunn av passformen. Utover det bryr jeg meg skikkelig ikke om hva slags ytterjakke andre folk går i, med unntak for min egen forfrosne fjortis uten vett til å kle seg. 

Anonymkode: e23dd...ea5

Så sant, så sant 😂 

Men om det er en trøst er det ingenting nytt ved generasjonen. Min mormor fortalte at hun rev av frossen nylonstrømpe fra beina da hun var ung. Alt for stilen i den alderen. 

Anonymkode: ea364...101

Jeg har hatt dunkåpe i sikkert 10 år, og jeg har overhodet ikke planer om å slutte og bruke den forsi en eller annen dustedame sier jeg ser ut som en stappa pølse. Jeg har  selvinnsikt nok til å vite at hun har rett og ryggrad nok til å ikke bry meg.

Nå må folk slutte opp. At det sitter en eller annen «ekspert» og forteller hvordan kvinner skal kle seg, spiller jo ingen rolle. Bruk nå kåpen og kos dere med varmen i den. Selv har jeg ikke, utelukkende fordi den ikke passer med livsstil, men innrømmer at de ser helt nydelig ut :)

Først og fremst er jeg takknemlig og glad for at jeg har flere dunkåper. Den absolutt beste er den kjempetykke dunkåpa til Fjellreven!! Hærlighet, så deilig! Fryser aldri!

For det andre er jeg ufattelig takknemlig for at jeg ble født med evner og ressurser nok til å bli en voksen, klok og fornuftig dame, som bare kan riste på hodet av disse influenserne.

Og så tenker jeg at de som i dag er influensere, nok er samme type mennesker som i gamle dager levde "på legd", ikke hadde evner nok til å skaffe seg ordentlig virke, men var avhengig av at andre tok seg av dem.

Når jeg ser og hører hva disse influensere gjør og sier, er det lett å se at det er mennesker med lite ressurser som ender opp som nettopp influensere. 

Anonymkode: b1c98...7da

Jeg har ikke sånn. Men jeg kunne godt ha hatt en. Er det kaldt nok, får forfengeligheten vike. Jeg er mer jålete når det gjelder klærne jeg har under ytterjakka. Det er inneklærne jeg bruker i jobbmøter mv.

Anonymkode: 7dfd7...fb9

35 minutes ago, Anonym bruker said:

Først og fremst er jeg takknemlig og glad for at jeg har flere dunkåper. Den absolutt beste er den kjempetykke dunkåpa til Fjellreven!! Hærlighet, så deilig! Fryser aldri!

For det andre er jeg ufattelig takknemlig for at jeg ble født med evner og ressurser nok til å bli en voksen, klok og fornuftig dame, som bare kan riste på hodet av disse influenserne.

Og så tenker jeg at de som i dag er influensere, nok er samme type mennesker som i gamle dager levde "på legd", ikke hadde evner nok til å skaffe seg ordentlig virke, men var avhengig av at andre tok seg av dem.

Når jeg ser og hører hva disse influensere gjør og sier, er det lett å se at det er mennesker med lite ressurser som ender opp som nettopp influensere. 

Anonymkode: b1c98...7da

Men alikevel så tjener de bedre enn deg😉

Anonymkode: 76fee...cd0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...