Gå til innhold

Hjelp, nå orker jeg snart ikke mer

Anbefalte innlegg

Siden september har jeg hatt 7 virusinfeksjoner i luftveiene og en runde omgangssyke og en runde øyekatarr.

Jeg har vært så sliten av å være mer syk enn frisk at jeg knakk sammen hos legen. Fikk sterk oppfordring til å bruke sykemelding men tok meg sammen og brukte sykememding kun ved kritisk behov.

I hele forrige uke hadde jeg den kraftigste bihulebetennelsen jeg noen gang har hatt og brukte 2 egenmeldingsdager. Endelig ble jeg frisk på fredag etter å ha snørret siden 14. februar. Men, så kom barnet hjem fra barnehagen og var syk. Hun kom seg fort, men så var jeg smittet, og det var influensa. Over 40 i feber på søndag. Hell i uhell får jeg en uke sykemelding av legen som jeg gledet meg til å bruke. Jeg skulle pakke meg inn i husets dyner og få lov til å bli helt,helt bra i fred. Men, så ble barnet sendt hjem, for hun var ikke frisk allikevel, forståelig nok. Mannen fikk også kraftig influensa og vi har omtrent krabbet rundt hjemme for å klare å få i oss mat, gi mat. Barnet er i 100 hjemme, men sutrer, jamrer seg og har raserianfall på natten. Det har vært et helvete. Det hadde vært en drøm å dra på jobb med influensa i forhold til dette terrorveldet.

Hele uken har vært grusom, og nå når vi er relativt feberfrie, kommer bihulebetennelsen tilbake for fullt. Jeg får ikke hostet uten at det kjennes ut som om noen står med en hammer på øyebrynet. Jeg kan ikke bevege på meg. 

Jeg hater livet mitt nå. Og på mandag skal jeg liksom være tilbake på jobb, med en leder som sikkert har trodd jeg har hvilt og kommet meg på beina

Anonymkode: 04c0f...138

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (44 minutter siden):

Takk for vennlig tilbakemelding. 

Anonymkode: 04c0f...138

Det er vel det du trenger, spark i ræva. Du tar sykmelding kun hvis verden brenner virker det som. Det er jo derfor du ikke blir frisk. Hva er poenget med det? 

Nei, skjerp deg og vær hjemme når du er syk. Da er det større sjanse for å bli ordentlig frisk!

Anonymkode: 798a1...c64

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...