Gå til innhold

Blødninger etter hysterektomi

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fjernet livmor, livmorhalsen og eggledere pga. kreft for 3 måneder siden. Og har nå i 2 måneder blødd/spottet når jeg tørker meg etter å ha vært på do. Hadde blødningsfri fra etter selve operasjonen og fram til sårskorpene løsnet.

Har prøvd å google, finner lite om det. Har spurt par kjente om det som har tatt samme operasjon med samme type kreft, de hadde null blødning og spotting. Og har vært i kontakt med fastlegen og sjukehus, ingen av de er bekymret da jeg ikke har store blødninger, smerter eller feber, men jeg får ikke svar på hvor lenge jeg kan forvente å holde på sånn. 

Kjenner jeg begynner å bli frustert av å fortsatt få blod på papiret når det i teorien skulle være helt ferdig etter operasjon og etter sårskorper ute.

Flere som har opplevd dette?

Anonymkode: b49ad...540

Skrevet

Opplevde ikke det selv, men fikk beskjed om å si fra dersom det skjedde. Så ta kontakt med legen 

Anonymkode: 0de9d...982

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Opplevde ikke det selv, men fikk beskjed om å si fra dersom det skjedde. Så ta kontakt med legen 

Anonymkode: 0de9d...982

Det har jeg allerede gjort flere ganger. Både legen og sykehuset.

Skrevet

Jeg opplevde blødning/spotting 8-9 uker etter operasjonen, ikke pga kreft, men samme operasjon. Her var det pga stingene, noen av de løste seg ikke opp når de skulle så de «reiv» i slimhinnene en liten stund før de ble helt borte. Tror jeg hadde det i ca en uke før jeg etter det var helt blødningsfri.

Anonymkode: 47c37...929

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Jeg opplevde blødning/spotting 8-9 uker etter operasjonen, ikke pga kreft, men samme operasjon. Her var det pga stingene, noen av de løste seg ikke opp når de skulle så de «reiv» i slimhinnene en liten stund før de ble helt borte. Tror jeg hadde det i ca en uke før jeg etter det var helt blødningsfri.

Anonymkode: 47c37...929

Tusen takk for svar ❤️

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...