Anonym bruker Skrevet 7. mars #1 Skrevet 7. mars Jeg har fjernet livmor, livmorhalsen og eggledere pga. kreft for 3 måneder siden. Og har nå i 2 måneder blødd/spottet når jeg tørker meg etter å ha vært på do. Hadde blødningsfri fra etter selve operasjonen og fram til sårskorpene løsnet. Har prøvd å google, finner lite om det. Har spurt par kjente om det som har tatt samme operasjon med samme type kreft, de hadde null blødning og spotting. Og har vært i kontakt med fastlegen og sjukehus, ingen av de er bekymret da jeg ikke har store blødninger, smerter eller feber, men jeg får ikke svar på hvor lenge jeg kan forvente å holde på sånn. Kjenner jeg begynner å bli frustert av å fortsatt få blod på papiret når det i teorien skulle være helt ferdig etter operasjon og etter sårskorper ute. Flere som har opplevd dette? Anonymkode: b49ad...540
Anonym bruker Skrevet 7. mars #2 Skrevet 7. mars Opplevde ikke det selv, men fikk beskjed om å si fra dersom det skjedde. Så ta kontakt med legen Anonymkode: 0de9d...982
Anonym bruker Skrevet 7. mars #3 Skrevet 7. mars Anonym bruker skrev (5 minutter siden): Opplevde ikke det selv, men fikk beskjed om å si fra dersom det skjedde. Så ta kontakt med legen Anonymkode: 0de9d...982 Det har jeg allerede gjort flere ganger. Både legen og sykehuset. Anonymkode: b49ad...540
Anonym bruker Skrevet 7. mars #4 Skrevet 7. mars Jeg opplevde blødning/spotting 8-9 uker etter operasjonen, ikke pga kreft, men samme operasjon. Her var det pga stingene, noen av de løste seg ikke opp når de skulle så de «reiv» i slimhinnene en liten stund før de ble helt borte. Tror jeg hadde det i ca en uke før jeg etter det var helt blødningsfri. Anonymkode: 47c37...929
Anonym bruker Skrevet 7. mars #5 Skrevet 7. mars Anonym bruker skrev (1 time siden): Jeg opplevde blødning/spotting 8-9 uker etter operasjonen, ikke pga kreft, men samme operasjon. Her var det pga stingene, noen av de løste seg ikke opp når de skulle så de «reiv» i slimhinnene en liten stund før de ble helt borte. Tror jeg hadde det i ca en uke før jeg etter det var helt blødningsfri. Anonymkode: 47c37...929 Tusen takk for svar ❤️ Anonymkode: b49ad...540
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå