Anonym bruker Skrevet 6. mars #1 Skrevet 6. mars Blir sprø av meg selv og vet ikke hvorfor jeg er slik. Men jeg blir aldri fornøyd. Finner feil med det meste. Nyeste oppgradering som jeg har ventet på i flere år; gått fra leilighet til hus. Men nå som vi har bodd her noen måneder synes jeg at huset er for lite og ønsker nå enda mer plass. Jeg tror egentlig aldri jeg blir fornøyd. Hadde huset vært stort hadde jeg nok klaget over hvor styr det var å holde huset i orden pga størrelse. Andre her som har det slik? Anonymkode: 3f718...149
Anonym bruker Skrevet 6. mars #2 Skrevet 6. mars Er du fornøyd med innlegget ditt? ☺️ Anonymkode: c91f9...1c4
Anonym bruker Skrevet 6. mars #3 Skrevet 6. mars Jeg er motsatt. Stort sett fornøyd med det jeg har og det jeg har valgt. Anonymkode: 43759...49c
Anonym bruker Skrevet 6. mars #4 Skrevet 6. mars Det høres ut som du har det alt for enkelt. Begyn å gjøre en innsats for andre så merker du kanskje hvor godt du har det selv. Anonymkode: 50bb2...b8a
Anonym bruker Skrevet 7. mars #5 Skrevet 7. mars Du har ikke hatt så veldig mye strev i livet ditt, ting har vært lett. Da glemmer man å sette pris på det man har. Anonymkode: 934c7...d7b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå