Anonym bruker Skrevet 6. mars #1 Skrevet 6. mars Jeg klarer ikke å se at det er noe å beundre. Så hva ser dere som beundrer de som gjør dette? Anonymkode: d4512...f99
Anonym bruker Skrevet 6. mars #2 Skrevet 6. mars Jeg tenker at å klatre fjell er en helt grei hobby, men å bestige fjell som er så høye at de må ha sherpaer og oksygenmasker for å komme opp er hjernedødt... Anonymkode: 0841b...34e
Anonym bruker Skrevet 6. mars #4 Skrevet 6. mars Vil ikke si at jeg beundrer dem, men anerkjenner og respekterer den enorme utfordringen de begir seg ut på og evnen og viljen til å nå mål de har satt seg. Anonymkode: c7195...914
the amazing spidermamma Skrevet 6. mars #5 Skrevet 6. mars Det er den største egotrippen jeg kan komme på.
*Miss Marple* Skrevet 6. mars #8 Skrevet 6. mars Nei, det gjør jeg ikke. Egoisme på et nivå jeg ikke hadde akseptert fra noen av mine.
Anonym bruker Skrevet 6. mars #9 Skrevet 6. mars Ikke i det hele tatt, snarere tvert i mot. Gå i kø opp mens man bokstavlig talt går over lik. Idiotisk! Anonymkode: 3108f...090
Anonym bruker Skrevet 6. mars #10 Skrevet 6. mars Nei. Før så var dette spesielt, nå føler jeg det er blitt vanlig. Føler til og med det er litt utnytting av de som skal følge de til toppen for at de kan ta skrytebilder til some. Anonymkode: 2a6e5...5bd
Anonym bruker Skrevet 7. mars #11 Skrevet 7. mars Beundrer de absolutt ikke. Tenker det er galskap og egoistisk. De tenker ikke på familien hjemme, at det ligger døde mennesker på veien opp. Hvis man ønsker å ta sitt eget liv er jo en måte å gjøre det på, men beundringsverdig? Nei. Jeg beundrer folk som er snille, som hjelper andre, og er gode mennesker tvers gjennom. Anonymkode: 3ba61...a14
pele Skrevet 7. mars #12 Skrevet 7. mars Nei, beundrer folk som hjelper folk og dyr i kvardagen utan å gå å skryter av det. Berre gjer det fordi dei er gode.
Sommerkroppen 2029 Skrevet 7. mars #13 Skrevet 7. mars Jeg tenker det er en rikmanns-jippo. Ingenting å beundre.
Anonym bruker Skrevet 7. mars #14 Skrevet 7. mars Heller ikke her vil jeg skjære alle over en kam. Noen kan jeg beundre, andre ikke. Det kan være en sterk fysisk prestasjon, alt etter hvordan klatringen gjennomføres. Motivet har litt å si også. Det kan være falskt og ekte. Som med mye annet. Anonymkode: ac1b9...b62
Anonym bruker Skrevet 7. mars #15 Skrevet 7. mars Nei, egentlig ikke. Ser ikke noe nyttig i å bestige Mount Everest. Toppen er besteget og beskrevet for lengst. Ser på det som en unyttig hobby . Til glede for den som driver med den, men uinteressant for andre. Så har vi jo alt søppelet og dritt og etterlatenskaper som det viser seg dukker opp etterhvert , som følge av traskingen opp og ned til toppen og i basecamp. Ekkelt. Ingenting å se opp til. Anonymkode: 56c32...c5a
Anonym bruker Skrevet 7. mars #16 Skrevet 7. mars Nei, de risikerer sitt eget liv og livet til dem som hjelper de å nå toppen. Det er kostbart å bedrive redningsaksjoner når det går galt, så det er sløsing med midler. I tillegg bidrar de til forsøpling av området. Egotripp rett og slett. Anonymkode: e2512...1fd
MissSaigon Skrevet 7. mars #18 Skrevet 7. mars Nei, det beundrer jeg ikke! Det er kun en egotripp. For 20-30 år siden var det mer en bragd, men nå kan "alle" komme seg opp bare de har penger nok. De skritter bokstavelig talt over lik og det flyter med søppel på veien opp. Så jeg vil si at mine følelser går mer mot forakt enn beundring.
Anonym bruker Skrevet 7. mars #19 Skrevet 7. mars Nei, det er en helt unyttig egotrip. De burde brukt sine krefter på noe som var nyttig for samfunnet i stedet. Anonymkode: e74dc...e1f
Anonym bruker Skrevet 7. mars #20 Skrevet 7. mars Jeg skjønner litt ønsket om å være først et sted, være seg Everest eller Nordpolen, men at en haug med andre skal gjøre akkurat det samme i årevis etterpå med fare for seg selv og andre forstår jeg ikke gleden ved, ikke så mye å være stolt av. Nå er jeg veldig bedagelig anlagt uten et snev av konkurranseinstinkt også da 😂 Anonymkode: 3eae7...401
Anonym bruker Skrevet 7. mars #21 Skrevet 7. mars Det er jo det «letteste» fjeller å bestige. «Alle» gjør det, så det er ikke noe begeistring herifra. I tillegg til allt søppel som blir lagt igjen. Det ligger i samme kategori som alt annet influensere kommer med. Anonymkode: dd484...41f
amandine Skrevet 7. mars #22 Skrevet 7. mars Som flere her også nevner, all søpla de lar være igjen er helt forkastelig. De ( og det finnes nok unntak, men de fleste av dem) betaler seg frem, de går over lik og raserer naturen. Det er nesten det verste. De raserer naturen og setter andre mennesker i fare. Det er ingenting beundringsverdig med det.
Anonym bruker Skrevet 7. mars #23 Skrevet 7. mars Anonym bruker skrev (5 timer siden): Nei. De er dritharry. Anonymkode: 0d0a6...8f3 Enig Anonymkode: 7c8c6...819
Anonym bruker Skrevet 7. mars #24 Skrevet 7. mars Tenjer at hvis de har lyst så gjerne for meg, men kunne ikke brydd meg mere. Er veldig sjeldent jeg beundrer noen Anonymkode: 87ad9...c7c
Anonym bruker Skrevet 8. mars #25 Skrevet 8. mars Anonym bruker skrev (13 timer siden): Nei. De er dritharry. Anonymkode: 0d0a6...8f3 Det synes jeg er å ta alt for hardt i. Om de betaler det selv, klarer seg uten hjelp, og holder bragden for seg selv, så er det helt ok. Anonymkode: ac1b9...b62
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå