Anonym bruker Skrevet 6. mars #1 Skrevet 6. mars Da tenker jeg sånn som kjoler og sånt? Jeg har spart på ungenes konfirmasjons-kjoler fra Floyd. Det er jo langtifra sikkert at de noen gang kommer til å bruke dem igjen, men jeg får meg liksom ikke til å gi dem bort heller. Det er de derre kjolene med pynt og stener på, som var moderne for noen år siden. Og så sparer jeg på andre kjoler og klær som kan ha affeksjons-verdi for meg. Hvordan er dere? Rydder dere jevnlig det som ikke brukes lenger, eller sparer dere på noe innimellom? Anonymkode: 09f35...03d
Anonym bruker Skrevet 6. mars #2 Skrevet 6. mars Ingenting. Arver bort alt som arves kan. Anonymkode: 2662d...999
Anonym bruker Skrevet 6. mars #4 Skrevet 6. mars Barna mine må rydde vekk egne klær når de passerer 10 år. Så hva de gjør med klær da er opp til dem. Anonymkode: ac37f...043
Anonym bruker Skrevet 6. mars #5 Skrevet 6. mars Jeg. Jeg tar vare på. 🙈 Men det lager jeg plass til. 😊 Anonymkode: 0673c...eda
Sommerkroppen 2029 Skrevet 7. mars #6 Skrevet 7. mars Jeg sparte ikke på noe tidligere. Så angret jeg plutselig på enkelte ting jeg hadde gitt bort. Tar også vare på enkelte kjoler og klær jeg har gitt mye for og som er spesielle. Det er gjerne tøy som kan komme til bruk igjen, og som kommer tilbake igjen i motebildet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå