alienbrown Skrevet 6. mars #1 Del Skrevet 6. mars Hei. Jeg har en 3 roms leilighet hvor det minste rommet er 12 kvm og det største rommet er nærmere rundt 19 kvm og har en dør i hver ende av rommet 2 vinduer pluss et 4 kvm "rom" utenfor den ene døren der jeg enten kan slå ned veggen mellom soverommet og "det innhukket " på 4 kvm å bygge inn en etasje seng til barnebarna eller lage et lite "tv rom" med en liten barnesofa og et lite tv eller lage en garderobe. Hvis jeg deler rommet i 2 og slår ned veggen til det "innhukket" så vil jeg få et soverom på 9 kvm og et soverom til barnebarna på ca 13-14 kvm. Hvert rom vil ha eget vindu og egen dør. Mitt spørsmål er om jeg skal lage en hems i det innhukket (har 250 høyde fra gulv til tak) og lage 2 små senger på hemsen med stige og klatrevegg og rutsjebane og lage et lite koserom med forheng under hemsen også bygge hyller på hele lettveggen der jeg kan ha kasser med leker og hobby ting og spill etc, bygge et lite barnebord og barnestoler og henge opp turneringer i taket som de kan leke med. Eller om jeg bare skal lage 2 rom og bruke det lille innhukket til garderobe eller koserom? Barnebarna er 2 jenter på 3 og 5. Det andre spørsmålet er at om jeg vil selge leiligheten tror dere at jeg vil få mer ved å gjøre leiligheten om til 4 roms med walking closet til det ene rommet eller en barnehems? Klarer ikke å bestemme meg for utformingen av barnerommet for de vokser jo fort til. Så et siste spørsmål. Vil det lønne seg med gjennomgående like gulv i alle rom eller bør jeg la det være som det er (gulvene mine har jeg fått mye skryt for selv om hvert rom har forskjellige gulv foruten gangen og kjøkkenet der jeg har fliser. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144453017-gj%C3%B8re-3-roms-leilighet-om-til-4-roms/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leeloo76 Skrevet 6. mars #2 Del Skrevet 6. mars Jeg ville gått for 4-roms om du tenker videresalg. En barnehjems begrenser demografien mye mer, selv om alt selvfølgelig kan gjøres om. Hørtes veldig kult ut da, ville tenkt litt på hvor mye jeg hadde besøk av barnebarna også. Samtidig blir de fort store og da er det nok kjekkere med hvert sitt rom. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144453017-gj%C3%B8re-3-roms-leilighet-om-til-4-roms/#findComment-150191089 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå