Gå til innhold

Av ren nysgjerrighet. Hvordan går det med dere som tok 4-5-6 koronavaksiner under pandemien?

Anbefalte innlegg

Jeg har tatt fem eller seks doser, ingen bivirkninger utover de helt vanlige som litt hoven på stikkstedet og litt uggen i noen timer. Har hatt covid tre ganger, veldig lette forløp og ingen langtidsplager av hverken sykdom eller vaksine. 

Fortsetter under...

Jeg har fått 3 vaksiner, fikk noen timer med ubehag etter to av dem, har hatt korona 1 gang tror jeg men var ikke veldig syk. Foreldrene mine har fått 6 vaksiner hver. De har hatt korona 2 ganger hver. Faren min følte seg veldig syk den ene gangen, men ikke så det var farlig. De er like friske som de var før. Omtrent sånn er det med de andre jeg kjenner som har fått vaksinen også. De jeg kjenner med varige konsekvenser av korona ble alle smittet før de kunne få vaksine eller de valgte å ikke vaksinere seg. Av dem er det 2 som er døde. Den ene var svekket pga alder før han ble smittet. Den andre hadde en ganske alvorlig kronisk lungesykdom. Av de to jeg kjenner som lever med langvarige konsekvenser ble den ene smittet tidlig. Hun har så mye arrvev på lungene at hun aldri kan bli frisk. Hun lever ganske normalt nå, i 50% jobb, men måtte gi opp musikkarieren.  Den andre valgte å ikke vaksinere seg og endre med utmattelse som ikke vil gå over. Hun jobber ikke mer enn 30% nå. Ellers er drt vel ingen andre jeg kjenner som har fortalt om noen problemer, hverken vaksinerte eller uvaksinerte.

Anonymkode: 78f4a...0fe

3 vaksiner, ingen bivirkninger.  Corona 2 ganger med veldig lett forløp.  Har ingen problemer nå i ettertid. 

Datter tok ikke vaksine.  Hun har hatt corona 3 ganger, merket det knapt.  Eneste grunnen til at vi vet hun har hatt det var at hun måtte testes.   

Hun hsr fått ME i ettertid, men sleit før korona også, så har nok ikke noe sammenheng 😉 

Anonymkode: f930e...61b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...