Gå til innhold

Nybegynnerstrikk? Hjelp..

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

En enkel nybegynner genser er Novice sweater fra Petite Knit, gode støttevideoer som forklarer det du trenger å vite.

Siri Nilsen har en strikkebok for nybegynnere med mange fine og enkle oppskrifter. "Siris aller enkleste oppskrifter". 

Endret av frk Nilsen
frk Nilsen skrev (Akkurat nå):

En enkel nybegynner genser er Novice sweater fra Petite Knit, gode støttevideoer som forklarer det du trenger å vite.

Siri Nilsen har en strikkebok for nybegynnere med mange fine og enkle oppskrifter. "Siris aller enkleste oppskrifter". 

Støtter denne. Jeg hadde aldri strikket noe annet enn skjerf i Kunst & håndverk på skolen, men Novice sweater fikk jeg til på egen hånd med hjelp av videoene der. Strikket den i barnestørrelse første gang, og det hjalp nok litt på motivasjonen.

Ellers har jeg funnet mange videoer på YouTube med forklaringer. Samt fått hjelp av både @frk Nilsen og @Himmel og hav her. De er gode når du trenger tips eller råd ☺️

Lykke til, når jeg klarte det er jeg helt sikker på at du også kommer til å klare det 👍🏻

Har du strikket ei lue så mestrer du jo allerede det grunnleggende. En genser er ikke stort vanskeligere, bare større. Enig med Nilsen og Kira, Petite Knit har mange enkle oppskrifter med god forklaring. Sunday Tee er fin til sommerbruk. Den er enkel og fin. https://www.petiteknit.com/no/collections/t-shirt-1/products/sunday-tee

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...