Gå til innhold

Nybegynnerstrikk? Hjelp..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er helt fersk strikker. Har lyst til å strikke meg noe til meg selv til sommeren, men hva er enkelt nok til at jeg vil få det til? Hittil kun strikket en lue..

Anonymkode: fa586...507

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

En enkel nybegynner genser er Novice sweater fra Petite Knit, gode støttevideoer som forklarer det du trenger å vite.

Siri Nilsen har en strikkebok for nybegynnere med mange fine og enkle oppskrifter. "Siris aller enkleste oppskrifter". 

Endret av frk Nilsen
Skrevet
frk Nilsen skrev (Akkurat nå):

En enkel nybegynner genser er Novice sweater fra Petite Knit, gode støttevideoer som forklarer det du trenger å vite.

Siri Nilsen har en strikkebok for nybegynnere med mange fine og enkle oppskrifter. "Siris aller enkleste oppskrifter". 

Støtter denne. Jeg hadde aldri strikket noe annet enn skjerf i Kunst & håndverk på skolen, men Novice sweater fikk jeg til på egen hånd med hjelp av videoene der. Strikket den i barnestørrelse første gang, og det hjalp nok litt på motivasjonen.

Ellers har jeg funnet mange videoer på YouTube med forklaringer. Samt fått hjelp av både @frk Nilsen og @Himmel og hav her. De er gode når du trenger tips eller råd ☺️

Lykke til, når jeg klarte det er jeg helt sikker på at du også kommer til å klare det 👍🏻

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...