Anonym bruker Skrevet 7. mars #26 Skrevet 7. mars Hadde kjøpt meg en skikkelig god gostol. Aner ikke hvem, men en som var skikkelig go. Ikke bare go innenfor budskjettet jeg hadde satt meg, som til vanlig ikke er stort. Anonymkode: e0714...f9c
Anonym bruker Skrevet 7. mars #27 Skrevet 7. mars Anonym bruker skrev (4 timer siden): Hadde kjøpt meg en skikkelig god gostol. Aner ikke hvem, men en som var skikkelig go. Ikke bare go innenfor budskjettet jeg hadde satt meg, som til vanlig ikke er stort. Anonymkode: e0714...f9c Hvem bruker man når beskriver en person, hvilke når man beskriver en stol. Sorry 🙈 mulig dialekta Anonymkode: 7f612...c45
Anonym bruker Skrevet 7. mars #28 Skrevet 7. mars Anonym bruker skrev (21 timer siden): Ikke for å skryte, men jeg har råd til å ha de møblene jeg har ønsket meg. Er veldig fornøyd med huset vårt. Men penger og ting betyr absolutt ingen ting! Å ha det bra med seg selv og de rundt seg og at alle mine har det bra er viktigere enn 100 mill i banken. Kos med fine ting, men det betyr lite Anonymkode: 7f612...c45 Det er mange flotte tråder om meningen med livet, og du kan også sikkert opprette din egen. I denne tråden ville HI gjerne høre hvilke interiørgjenstander folk ville brukt penger på. Anonymkode: d1187...c70
Anonym bruker Skrevet 7. mars #29 Skrevet 7. mars Anonym bruker skrev (På 6.3.2025 den 4.04): Nevn ett interiørprodukt du ville skaffet om du hadde ubegrenset med penger? Sitter og ser på stoler designet av Marcel Breuer og drømmer... Anonymkode: 87bd6...8ca Kongle lampe Anonymkode: 22685...e36
prebs Skrevet 8. mars #30 Skrevet 8. mars Sommerkroppen 2029 skrev (På 6.3.2025 den 15.22): Hvis jeg hadde hatt ei stor stue å boltre meg på, så ville jeg investert i en brun Chesterfield sofa-gruppe i skinn 🙂 Enig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå