Anonym bruker Skrevet 6. mars 2025 #1 Skrevet 6. mars 2025 Nevn ett interiørprodukt du ville skaffet om du hadde ubegrenset med penger? Sitter og ser på stoler designet av Marcel Breuer og drømmer... Anonymkode: 87bd6...8ca
*Miss Marple* Skrevet 6. mars 2025 #2 Skrevet 6. mars 2025 Egget av Arne Jacobsen er den ultimate stolen https://www.nordiskagalleriet.no/fritz-hansen/3316-egget-anniversary-collection?variant=10712507 Men det blir nok med drømmen.
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2025 #3 Skrevet 6. mars 2025 Innendørsbasseng. Jeg finnes ikke interessert i interiør. Anonymkode: 72445...d12
Superdolly Skrevet 6. mars 2025 #4 Skrevet 6. mars 2025 Varier ekstrem. Men det kommer nok aldri til å skje. https://www.illumsbolighus.no/møbler/stoler/lene--%26-loungestoler/ekstrem™-stol,-black-901646043.html?gad_source=1&gclid=EAIaIQobChMI9MH3xp_1iwMVHk2RBR0pezoeEAQYAiABEgI9O_D_BwE
Himmel og hav Skrevet 6. mars 2025 #5 Skrevet 6. mars 2025 Tiffany Wisteria lampe. https://www.christies.com/en/lot/lot-6301089
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2025 #6 Skrevet 6. mars 2025 Hvorfor er det bare skikkelig stygge ting folk ønsker seg av dyre ting, er det kun for merket og statusen? Anonymkode: 3799a...9ce
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2025 #7 Skrevet 6. mars 2025 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Hvorfor er det bare skikkelig stygge ting folk ønsker seg av dyre ting, er det kun for merket og statusen? Anonymkode: 3799a...9ce De synes jo de er fine da..... Anonymkode: 9db70...58d
Sommerkroppen 2029 Skrevet 6. mars 2025 #8 Skrevet 6. mars 2025 Hvis jeg hadde hatt ei stor stue å boltre meg på, så ville jeg investert i en brun Chesterfield sofa-gruppe i skinn 🙂
Kira Skrevet 6. mars 2025 #9 Skrevet 6. mars 2025 Da ville jeg kjøpt bildet Ryggvendt akt (i farger) av Odd Nerdrum. Det synes jeg er så pent.
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2025 #10 Skrevet 6. mars 2025 Plassbygde bokhyller, mørkt grønne med dører og lys, til hele biblioteket. Anonymkode: f68c0...ef6
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2025 #11 Skrevet 7. mars 2025 Ikke for å skryte, men jeg har råd til å ha de møblene jeg har ønsket meg. Er veldig fornøyd med huset vårt. Men penger og ting betyr absolutt ingen ting! Å ha det bra med seg selv og de rundt seg og at alle mine har det bra er viktigere enn 100 mill i banken. Kos med fine ting, men det betyr lite Anonymkode: 7f612...c45
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2025 #12 Skrevet 7. mars 2025 Superdolly skrev (18 timer siden): Varier ekstrem. Men det kommer nok aldri til å skje. https://www.illumsbolighus.no/møbler/stoler/lene--%26-loungestoler/ekstrem™-stol,-black-901646043.html?gad_source=1&gclid=EAIaIQobChMI9MH3xp_1iwMVHk2RBR0pezoeEAQYAiABEgI9O_D_BwE Jeg har arvet to slike. Synes de er supre! Jeg hadde nok kjøpt et Banksy-bilde som jeg synes er fint. Anonymkode: fb118...197
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2025 #13 Skrevet 7. mars 2025 Anonym bruker skrev (3 timer siden): Ikke for å skryte, men jeg har råd til å ha de møblene jeg har ønsket meg. Er veldig fornøyd med huset vårt. Men penger og ting betyr absolutt ingen ting! Å ha det bra med seg selv og de rundt seg og at alle mine har det bra er viktigere enn 100 mill i banken. Kos med fine ting, men det betyr lite Anonymkode: 7f612...c45 Det er vel ingen her som tror at dyre møbler og ting er lykken i seg selv? Det er likevel lov å både drømme om og kose seg med pene ting. Å si at penger ikke betyr noe er et utsagn som kun kommer fra dem som har nok. Jeg elsker designeren Arne Jacobsen og hadde valgt noe fra han. Anonymkode: 9b2fa...47c
sug lut Skrevet 7. mars 2025 #14 Skrevet 7. mars 2025 Superdolly skrev (20 timer siden): Varier ekstrem. Men det kommer nok aldri til å skje. https://www.illumsbolighus.no/møbler/stoler/lene--%26-loungestoler/ekstrem™-stol,-black-901646043.html?gad_source=1&gclid=EAIaIQobChMI9MH3xp_1iwMVHk2RBR0pezoeEAQYAiABEgI9O_D_BwE Har du prøvesittet en sånn? Jeg har alltid lurt på hvordan de faktisk kjennes og om de er så totalt åpne for å sitte godt på tusen måter som de ser ut.
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2025 #15 Skrevet 7. mars 2025 Et originalbilde, bestilt med noen føringer/ønsker, malt av Lisa Aisato. Jeg elsker bildene hennes! Anonymkode: 4f70a...82c
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2025 #16 Skrevet 7. mars 2025 sug lut skrev (5 minutter siden): Har du prøvesittet en sånn? Jeg har alltid lurt på hvordan de faktisk kjennes og om de er så totalt åpne for å sitte godt på tusen måter som de ser ut. Jeg har, og det fungerer overraskende bra for å sitte helt vanlig rett-opp-og-ned, men for meg som helst vil krølle meg sammen til en ball blir slike møbler vanskelig 😅 Anonymkode: 4f70a...82c
sug lut Skrevet 7. mars 2025 #17 Skrevet 7. mars 2025 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Jeg har, og det fungerer overraskende bra for å sitte helt vanlig rett-opp-og-ned, men for meg som helst vil krølle meg sammen til en ball blir slike møbler vanskelig 😅 Anonymkode: 4f70a...82c Ser den! Jeg trenger mer å kunne variere, og støtte opp enkelte deler og avlaste andre.
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2025 #18 Skrevet 7. mars 2025 Anonym bruker skrev (22 timer siden): Hadde ikke penger vært en hindring, hadde jeg leid inn noen til å style huset mitt, og bedt dem å gjøre det med miljøvennlige, bærekraftige ting. Jeg ville hatt en rolig og koselig stil i naturlige farger og materialer. Og jeg ville hatt et stort bibliotek med plass til bøkene mine😃 Jeg verken vil eller har interesse til å bruke tid på interiør. Å fylle veggene med kunst derimot, det hadde jeg brukt mye tid på😁 Anonymkode: 266fe...052
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2025 #19 Skrevet 7. mars 2025 Anonym bruker skrev (7 timer siden): Det er vel ingen her som tror at dyre møbler og ting er lykken i seg selv? Det er likevel lov å både drømme om og kose seg med pene ting. Å si at penger ikke betyr noe er et utsagn som kun kommer fra dem som har nok. Jeg elsker designeren Arne Jacobsen og hadde valgt noe fra han. Anonymkode: 9b2fa...47c Kortvarig lykke der og da, og trivsel i eget hjem er det. Jeg har det meste fra Arne Jacobsen og andre danske designere. Trives veldig godt med den stilen. Klart det betyr mye i et hjem, men jeg som står i mitt største traume akkurat nå kunne gitt bort alt jeg eide for å fikset situasjon jeg sto i nå Anonymkode: 7f612...c45
Cura Skrevet 7. mars 2025 #20 Skrevet 7. mars 2025 Pengene er ikke en hindring for å få de møblene jeg liker, da jeg har veldig rimelig smak. Men om jeg skulle gitt helt blaffen i utseendet (og hatt plass) ville jeg kjøpt to store 90-talls ørelappstoler i fløyel/velur med sving og innebygd fotoskammel.
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2025 #21 Skrevet 7. mars 2025 sug lut skrev (6 timer siden): Har du prøvesittet en sånn? Jeg har alltid lurt på hvordan de faktisk kjennes og om de er så totalt åpne for å sitte godt på tusen måter som de ser ut. Jeg har som sagt to slike stoler og liker de godt. Både det estetiske, men også sittekomfort. Så må det ærlig innrømmes at jeg har en svoger som synes de er grusomme å sitte i. Så det kommer vel litt an på baken som skal sitte. Anonymkode: fb118...197
Superdolly Skrevet 7. mars 2025 #22 Skrevet 7. mars 2025 sug lut skrev (7 timer siden): Har du prøvesittet en sånn? Jeg har alltid lurt på hvordan de faktisk kjennes og om de er så totalt åpne for å sitte godt på tusen måter som de ser ut. Nei, aldri prøvd. Jeg bare synes de er utrolig kule. Som en skulptur i stua. 🙂
amandine Skrevet 7. mars 2025 #23 Skrevet 7. mars 2025 Anonym bruker skrev (1 time siden): Kortvarig lykke der og da, og trivsel i eget hjem er det. Jeg har det meste fra Arne Jacobsen og andre danske designere. Trives veldig godt med den stilen. Klart det betyr mye i et hjem, men jeg som står i mitt største traume akkurat nå kunne gitt bort alt jeg eide for å fikset situasjon jeg sto i nå Anonymkode: 7f612...c45 Men det er jo en helt annen tematikk. Det er jo ingen av oss som heller ville hatt kunst eller dansk design fremfor friske barn og god helse?
amandine Skrevet 7. mars 2025 #24 Skrevet 7. mars 2025 Jeg ville forresten kjøpt spisebord. Superellipse. Men det blir nok i mitt neste liv.
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2025 #25 Skrevet 7. mars 2025 amandine skrev (32 minutter siden): Men det er jo en helt annen tematikk. Det er jo ingen av oss som heller ville hatt kunst eller dansk design fremfor friske barn og god helse? Sant det. Anonymkode: 7f612...c45
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå