Gå til innhold

Så ser man hva folket tyr til i kriser 🌹

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja AP fikk definitivt en oppsving etter å ha hentet inn Jens Stoltenberg igjen. Det var smart!  Alle liker Jens! Til og med jeg. 
 Men det blir Erna og Høyre, som får min stemme. 

Anonymkode: c9006...3fa

Anonym bruker skrev (10 minutter siden):

Ja AP fikk definitivt en oppsving etter å ha hentet inn Jens Stoltenberg igjen. Det var smart!  Alle liker Jens! Til og med jeg. 
 Men det blir Erna og Høyre, som får min stemme. 

En stabil, ærlig og god leder. 💙

Anonymkode: 4f8a5...a22

Skremsel og frykt er helt klart til Ap's fordel. Det er som med religion, mennesker blir religiøse når vi har angst, og ateister når vi føler oss trygge. Dette vet Ap, derfor skremmer de bevisst så mye som mulig. Stemmer du ikke på Ap så kan alt gå alvorlig galt er budskapet. Velferden raseres, har du hørt det før? De gamle og syke får ikke dekt sine behov osv. I virkeligheten får aldri de gamle og syke sitt behov, de største summene går jo uansett til klimatiltak og integrering med Ap ved roret.

Så min stemme går til høyre. Stoltenberg er en fin fyr, men partiprogrammet til Ap er det samme, og er ikke det vi trenger mer av i Norge i dag. 

Anonymkode: 58182...9af

Anonym bruker skrev (11 minutter siden):

Ærlig? Har dere alt glemt Sindre gate?

Anonymkode: c8367...426

Ja jeg skal være ærlig å si at akkurat den saken driter jeg i. Sindre ryddet opp greit der. 
Jeg driter også i pendlerboligskandalen til AP. De ryddet vel også opp etter seg. 

Annonse

Anonym bruker skrev (6 timer siden):

Skremsel og frykt er helt klart til Ap's fordel. Det er som med religion, mennesker blir religiøse når vi har angst, og ateister når vi føler oss trygge. Dette vet Ap, derfor skremmer de bevisst så mye som mulig. Stemmer du ikke på Ap så kan alt gå alvorlig galt er budskapet. Velferden raseres, har du hørt det før? De gamle og syke får ikke dekt sine behov osv. I virkeligheten får aldri de gamle og syke sitt behov, de største summene går jo uansett til klimatiltak og integrering med Ap ved roret.

Så min stemme går til høyre. Stoltenberg er en fin fyr, men partiprogrammet til Ap er det samme, og er ikke det vi trenger mer av i Norge i dag. 

Det er jo stikk motsatt. AP er den sindige og fornuftige som man tyr til i urolige tider. Slike meningsmålinger gir meg håp og forteller at folks lefling med de mørkeblå er mer en protest enn reell politisk enighet. 

AP er uendelig mye mer enn Stoltenberg, det er fornuft og trygghet. 

Anonym bruker skrev (11 timer siden):

Frp. 

Jeg er så dritt lei jeg nå. Strengere grenser. Straff til unge kriminelle. 

Anonymkode: 1e765...bfe

Samme her. Ap har vist hva de står for, Stoltenberg gjør ikke situasjonen bedre. Vi kan ikke fortsette å være så ufattelig naiv. 

Anonym bruker skrev (5 timer siden):

Det er jo stikk motsatt. AP er den sindige og fornuftige som man tyr til i urolige tider. Slike meningsmålinger gir meg håp og forteller at folks lefling med de mørkeblå er mer en protest enn reell politisk enighet. 

AP er uendelig mye mer enn Stoltenberg, det er fornuft og trygghet. 

Jeg blir så oppgitt når sterke meninger går sammen med dårlige leseferdigheter. 

Det du skriver var det jeg sa. Ap får velgere når angsten er stor, de skremmer velgere til partiet, de skremmer med andre partier, og de skremmer med hvor farlig og alvorlig alt er. Fordi eget program er ikke forlokkende for mange. Derfor må de skremme med andre partier, hvor feil og farlige de er. Det betyr kom til oss.

Det er et lyspunkt i et ellers mørkt nyhetsbilde. Det viser at folk flest faktisk er ganske fornuftige når de først får tenke seg om. Eller så er de store pyser som ikke våger å stå i meningene sine når de skjønner at alt ikke kan ordnes med store ord på talerstolen og krigstyper i avisen.

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Jeg blir så oppgitt når sterke meninger går sammen med dårlige leseferdigheter. 

Det du skriver var det jeg sa. Ap får velgere når angsten er stor, de skremmer velgere til partiet, de skremmer med andre partier, og de skremmer med hvor farlig og alvorlig alt er. Fordi eget program er ikke forlokkende for mange. Derfor må de skremme med andre partier, hvor feil og farlige de er. Det betyr kom til oss.

Du tar jo hylende feil. De skremmer ingen, de fremstår som kloke og trygge. 

Annonse

Anonym bruker skrev (12 timer siden):

En stabil, ærlig og god leder. 💙

Anonymkode: 4f8a5...a22

NEI! Det er han ikke. Har alle glemt hvilket skittent knep han brukte for å få jobben som sentralbanksjef selv om ei kvinne var bedre kvalifisert enn han? 

Anonymkode: 46b89...474

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

NEI! Det er han ikke. Har alle glemt hvilket skittent knep han brukte for å få jobben som sentralbanksjef selv om ei kvinne var bedre kvalifisert enn han? 

Sorry den kom feil, dette gjaldt Stoltenberg.

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Hvilke skitne knep var det? 

Anonymkode: 4a4a5...574

At det ble vedtatt på en middag hos Gro at han skulle få den jobben, han måtte bare liksom sende inn en søknad.....

Forøvrig så skremmer Bart Eide livet av meg med sine utspill og nå skal han prøve å haste innføre det ene EU-dirketivet etter det andre i håp om at ingen merker det når det er så mye uro ellers. Nå er det direktivet om genmodifisert mat han vil ha inn. 

I tillegg ødelegger han for Norge når han helt ukritisk nærmest hyller Hamas. 

Anonym bruker skrev (45 minutter siden):

At det ble vedtatt på en middag hos Gro at han skulle få den jobben, han måtte bare liksom sende inn en søknad.....

Har du linker til dette? Jeg kan ikke huske å ha sett noe slikt. 

Det er jo ikke slik at han måtte lete med lys og lykter etter nye jobber, så det var vel heller den stillingen som kunne tilby mest av utfordringer og inntekt som ‘vant’ han. 

Anonym bruker skrev (18 timer siden):

Frp. 

Jeg er så dritt lei jeg nå. Strengere grenser. Straff til unge kriminelle. 

Anonymkode: 1e765...bfe

Hvorfor bare unge kriminelle. Jeg vil ha strengere straffer for hvitsnippforbrytere, skattesystemet, forsikkringssvindlere og fyllekjører for eksempel og ønsker i hvertfal å fjerne "fritaket" gamle mennesker har for fengselsstraff. Å være gammel bør ikke gi redusert straff, men økt. Da har man hatt mange fler år på seg til å lære rett og galt. Årene fra du er 20 til 40 er like verdifulle som årene fra du er 70 til 90. Om noen skulle dø av alderdom i fengsel nør ikke ha noe å si for straffeutmålingen.

Anonymkode: 47e26...9d7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...