Gå til innhold

Badedrakt med bein?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Anonym bruker skrev (51 minutter siden):

Ellos har mye bra utvalg i både det og slike med skjørt. Endelig kan jeg føle meg vel på stranden ❤️ 

Anonymkode: 2e9d1...16b

Må si at badekjole var noen drøye hakk mer pent enn badedrakt med bein. Det var jo finere enn vanlig badedrakt også. 

Anonymkode: 30ba1...e1e

Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Må si at badekjole var noen drøye hakk mer pent enn badedrakt med bein. Det var jo finere enn vanlig badedrakt også. 

Hver sin smak, vet du. Hadde jeg hatt figur til det hadde jeg gjerne gått med vanlig badedrakt, men slik er det altså ikke. Så da blir det badekjole da. Bare litt upraktisk at skjørtet flyter opp når man vasser ut over livet ;) 

Anonym bruker skrev (16 timer siden):

Enig, de var veldig fine 😊 Tror det må kjøpes inn til sommeren her. 

Anonymkode: 8877a...0a3

Søk på «konkuransedrakt svømming» på google. Da vil du finne sorten du leter etter. Der er faktisk mye pent å velge i, men er så klart litt dyrere enn vanlig badedrakt. Og for guds skyld, ikke velg en med skjørt. Det er søtt på en 3’åring. Ikke på en voksen dame😅

Anonymkode: c0c03...798

Anonym bruker skrev (25 minutter siden):

Søk på «konkuransedrakt svømming» på google. Da vil du finne sorten du leter etter. Der er faktisk mye pent å velge i, men er så klart litt dyrere enn vanlig badedrakt. Og for guds skyld, ikke velg en med skjørt. Det er søtt på en 3’åring. Ikke på en voksen dame😅

Badedrakt med skjørt skjuler mage og rumpe for oss som ønsker det. Jeg føler meg mye mer vel i det enn kun tettsittende badedrakt, så det er blitt mitt valgte strandtøy. 

Anonymkode: 5fd01...3f8

Annonse

Anonym bruker skrev (46 minutter siden):

Badedrakt med skjørt skjuler mage og rumpe for oss som ønsker det. Jeg føler meg mye mer vel i det enn kun tettsittende badedrakt, så det er blitt mitt valgte strandtøy. 

Anonymkode: 5fd01...3f8

Og det må det gjerne være. Og jeg har full respekt for at du mener det.

Selv liker jeg det ikke. Mest fordi jeg synest  det sender helt feil signaler til barna våre, at har ikke vi en strøken kropp så må den skjules. Vi er faktisk forbilder for barna våre og selv om vi skulle ønske det ikke alltid stemmer så speiler de våre handlinger. Dette både ift å skjemmes over egen kropp og vemmes over andres. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...